imelik Heli

Vasta
BDR
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 04, 2012 9:38
Asukoht:
Auto:

#1

TERE. Mure siis selline et mootorist tuleb imeliku häält. Rihma juurest.

mootor 3.0
nagu mingi rullik kahiseks vms
Võtsin heli linti ja lisasin neti,

http://www.upload.ee/files/2800271/AUD0002.3gp.html
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

9-5 peal kasutatakse kaht täiesti erinevat 3,0 mootorit.
ei suutnud arvata millisega sul tegu
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
BDR
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 04, 2012 9:38
Asukoht:
Auto:

#3

saab 9-5. 3.0 grifflin 147kw
BDR
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 04, 2012 9:38
Asukoht:
Auto:

#4

9-5 peal kasutatakse kaht täiesti erinevat 3,0 mootorit.
ei suutnud arvata millisega sul tegu


3.0 147kw.

lisain heli interneti !

http://www.upload.ee/files/2800271/AUD0002.3gp.html
Marx
Postitusi: 112
Liitunud: L Aug 28, 2010 1:14
Asukoht:
Auto:

#5

Hääle järgi ütleks, et veepump
BDR
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 04, 2012 9:38
Asukoht:
Auto:

#6

kas selle vahetamine on väga keeruline protsess ja kus mul kõige mugavam ning sootsam leida oleks veepumpa.?


Heli lindistasin auto kõrval kaasreisija rattakoopast phm,kui see mu hädale kindlamat vastust toob.
roberto
Postitusi: 46
Liitunud: K Nov 14, 2007 11:01
Asukoht:
Auto:

#7

Ei ole lihtne töö.Mootori hammasrihm tuleb maha võtta,siis saab ligi.
Marx
Postitusi: 112
Liitunud: L Aug 28, 2010 1:14
Asukoht:
Auto:

#8

Hammasrihma ei pea maha võtma. hammasrihma plastik kaan tuleb eemaldada ja kõik muu mis selle mahavõtmist takistavad.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#9

Meie arvamuste järgi veel midagi lammutama poleks mõtet hakata, sest mul tegi väga sarnast häält ka kliima kompressori rulliku õhtale läinud laager, mille vahetamise tulemusena heli kadus.
Aga käi kuskilt Saabidele septsialiseerunud töökojast läbi, usun et saavad ära tuvastada küll, millega tegu.
BDR
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 04, 2012 9:38
Asukoht:
Auto:

#10

arvan et sul võib isegi õigus olla. tundub selline väsinud laagri kahin.
BDR
Postitusi: 6
Liitunud: P Nov 04, 2012 9:38
Asukoht:
Auto:

#11

Täna lasin masina üle vaadata ja läheb remonti. Tegu siis meeste sõnul veepumbaga. Tosool kaob koguaeg normist 1le kõrgusele, see kuidagi imelik, Kui paagi täis panin kadus nädalaga umbes poole peale ja alla enam ei lange. on sellel mõni seletus?

ja v6 3.0 mootoril on 2 klapikambrikaane tihendit 2 erinevat?. varuosad mõlemad maksavad 5e ja teine 6e tk?, tuli üllatusena see.

Kuskilt siit foorumist jäi silma et mingid kindlad tosoolid saabidele,on midagi soovitada v see tõesti ei oma tähtsust. Talv ka ees peab vastavat õli ka juba panema v saab talve hakkama 10w40.ga?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Mingit tosooli ei tohi kasutada.Saab kasutas tollal nii punast,kui rohelist antifriisi.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#13

Talv ka ees peab vastavat õli ka juba panema v saab talve hakkama 10w40.ga?
Ära õli peal säästa kunagi:wise:
Pärast maksad rohkem! Talveks ikka 0W või 5W, ja ainult täissünt.
Kui nii tahad säästa(odavaim veepump, odav õli) milleks ostsid V6t??? Osta 1.0-1.4 ja säästa.
__In Boost We Trust__
Vasta