Tekkis vallatu mõte enesele SAAB soetada, kuid sõbrad tuttavad laidavad maha - pidavat kulukas olema kasutada (kuigi kellelgi ple endal olnd), kallid jupid ja laguneb, a´la tuttava-tuttava-tuttaval... oli olnd ja polnd rahul.
Silma on hakanud 2.0 LPT automaat ja 2.3 LPT manuaal, kumba eelistada???
Kas tõesti on siis niiiiii kulukas võrreldes näiteks Audi A6 kuni -96 või Honda Accordiga? Kui kulukas on "kulukas"?
Autot on tarvis põhiliselt linnas kasutada, sõiduotsad on lühikesed kuid kord-paar korda kuus tuleb ette võtta pikk sõit (300 sinna ja 300 tagasi). Autol peaks olema ikka võimalikult palju lisasi: istmesoojendused, kiirusehoidja, rääkimata kliimast ja elektriakendest...
SAAB 9000 CS(E) al. -95
Just,just-kellelgi endal pole olnud aga hirmus paha ja kulukas. Pullikaka, ei ole ta midagi kulukam kui Audi või riisikotike. Hoolitseda tuleb oma auto eest, siis on kõik korras. Ja sellist feelingut niikuinii konkurendid ei paku.....sellest muidugi palju juba aegade jooksul juttu olnud siin foorumis, seega ka minu poolt ilmset midagi tarka ja uut ei tule, pigem hästi pähe õpitud vana kordamine
Meenutab natuke üle 10 aasta tagusi aegu, kui hakkas rohkem jänkisid sigima ja hooldusnõudeid keegi loomulikult millekski ei pidanud......ja oi neid jutte pärast, et automaatkast on p..sk ja ameerika ei kesta ja mis tähendab, et kallis välismaaõli ja siis on vaja vahetada- ei ole midagi. zigull kah kamazi õliga ju töötas ja vahetati siis kui tõesti enam midagi targemat teha polnud.....Aga kumba eelistada, sõltub ikka endast- kas mugavam sõit koos veidi suurema bensukuluga või vastupidi. Ja selge on see, et kui äkilisus tähtsust omab, siis loomulikult lahjem mootor koos a/k-ga 2,3-se manuaali vastu ei saa.


-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
oota ärme nüüd honda ja a6 võrdle saab jääb ikka odavamasse klassi varuosade poolest, ennemini võrdleme a6 ga, honda jätame välja sellega, võib vaestemaija kohe koha kinni panna omad kogemused näitavad ,
audiga veel normaalne
Kuid saabi remonti ei saa kuidagi kalliks pidada ütleme ,et rohkem keskmine kulutus, kui tahad odavalt läbi saada osta opel
Kui oled linnainimene siis saabi ei soovita osta mõni odava klaasi riisikott sad normaalse pensukuluga hakkama saabil pead ikka 12-17 arvstama olenevalt jalatsi numbrist millega talda vajutad ja kui kõvasti.
audiga veel normaalne
Kuid saabi remonti ei saa kuidagi kalliks pidada ütleme ,et rohkem keskmine kulutus, kui tahad odavalt läbi saada osta opel
Kui oled linnainimene siis saabi ei soovita osta mõni odava klaasi riisikott sad normaalse pensukuluga hakkama saabil pead ikka 12-17 arvstama olenevalt jalatsi numbrist millega talda vajutad ja kui kõvasti.
Kui foorumi "Tehnilised andmed" korrektsed on siis võin öelda, et SAAB pole linnasõidul sugugi janusem kui tema "riisikotist" kaasvõitlejad või Audi. -99a. Accordi kütusekulu linnas 13/100; Audiga saan 14,5/100 hakkama, maanteel joob Audi kompuutri andmetele toetudes 7,8/100 ja ma arvan, et ma ei ole raske jalaga sõitja
. Keskmine on praegu 10,7
Teie kogemustele toetudes: Kas on võimalik tabelis antud kuluga hakkama saada või on seal tehase ideaal-andmed? Kui nii, siis millised on tegelikud kulud?
Audiga olin sunnitud kaks!!! korda aastas esisilla pukse vahetama (ise olin loll, lasin alati paarkend eeq odavamad B-puksid alla toppida) kuni taipasin, et orig. juppidega saab perspektiivis odavamalt hakkama - nüüd vahetan kord poolteise aasta jooksul. Kui tihti SAABi pukse olete sunnitud vahetama? Kas pikemaajalisel kasutamisel on ilmnenud mingi spetsiifiline nõrk koht, mis meie tänavatel (lipp-lipi, lapp-lapi peal ja kõrval on tellistega täidetud auk) vastu ei pea a´ka puks, padi, ots, amort, varras jne.?
Teie kogemustele toetudes: Kas on võimalik tabelis antud kuluga hakkama saada või on seal tehase ideaal-andmed? Kui nii, siis millised on tegelikud kulud?
Audiga olin sunnitud kaks!!! korda aastas esisilla pukse vahetama (ise olin loll, lasin alati paarkend eeq odavamad B-puksid alla toppida) kuni taipasin, et orig. juppidega saab perspektiivis odavamalt hakkama - nüüd vahetan kord poolteise aasta jooksul. Kui tihti SAABi pukse olete sunnitud vahetama? Kas pikemaajalisel kasutamisel on ilmnenud mingi spetsiifiline nõrk koht, mis meie tänavatel (lipp-lipi, lapp-lapi peal ja kõrval on tellistega täidetud auk) vastu ei pea a´ka puks, padi, ots, amort, varras jne.?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Bensukulu andmed on täiesti reaalsed. Linnas 12-15, oleneval aastaajast ja kinganumbrist (no rohkem saab alati..
). Maanteel 7-8-9. Audi puksimajandust on vist kirutud varemgi. Eks ka SAABil kulub ja kolksub, aga vahetamise teema on odavam mu mäletamist mööda. SAABil suht lihtsa ehitusega sild. Mõni EPC omanik ehk tekitab pildi ..
Aga nagu varasemates teemades läbi käinud... (vaata neid ostuabi all olevaid teemasid ja natuke ka tehnilise all olevaid, mootoritesse puutuvaid teemasid) vaata, et ketid ei koliseks, mootori ülemine padi poleks mõrane. Krt, tonniste omanikud võiks näpuga näidata... mina vana klassikup..e ei tea neid asju nii hästi.


Aga nagu varasemates teemades läbi käinud... (vaata neid ostuabi all olevaid teemasid ja natuke ka tehnilise all olevaid, mootoritesse puutuvaid teemasid) vaata, et ketid ei koliseks, mootori ülemine padi poleks mõrane. Krt, tonniste omanikud võiks näpuga näidata... mina vana klassikup..e ei tea neid asju nii hästi.
Kusagil siin foorumis on teema, kus kasutajad räägivad bensukulust. Kasuta foorumi otsingut - selles teemas peitub tõde. Endal kulu linnas 12-16 ja maanteel 8,7-11.Algselt postitas: saamuel
Teie kogemustele toetudes: Kas on võimalik tabelis antud kuluga hakkama saada või on seal tehase ideaal-andmed? Kui nii, siis millised on tegelikud kulud?
Lisaks sellele, et esisilla emont on oluliselt odavam kui audil, on esisild ka oluliselt töökindlam. Ise vahetasin õõtsa puksid ostes välja ja usun, et järgmise vahetuse ajal ma ei mäleta, millal eelmine vahetus oli (kui muidugi autot paari-kolme aasta päast ära ei müü)Audiga olin sunnitud kaks!!! korda aastas esisilla pukse vahetama. ... Kui tihti SAABi pukse olete sunnitud vahetama?
Tonnise ainukesed nõrgad kohad on minu arvates mootori ketid ja salongiradikas, mis 2/3'l (julge väide mis) müügis olevatest tonnistest otsi on andmas. Täielik kettide vahetus on ca 10k. keti viga on ka kohe kuulda, nii et teadja mees kaasa kui ostma lähed. Salongiradika leke on hoopis peenem viga, mida ei pruugigi märgata. Uus radikas 1700-2600 + 3-4 tundi spetsialisti tööd (ise tehes kauem) ehk kokkuvõttes umbes 4000 krooni. Mitmed foorumi lugejad on radika lekke peatamiseks kasutanud NOVATIO imelist lekkepeatajat, kuid see on probleemi edasi lükkamiseks.