Tean,et seda teemat juba jahutud,aga eelmine sügis/talv nagu ei täheldanud seda,et aknad uduseks lähevad.Nüüd tirid veits jope/jalatsitega vett sisse ja aknad udused.Ventikas küll puhub aknad kuivaks,aga seisma jättes jälle veits aja pärast udused.Kas 93 ss-il mingi nupp/klapp et võtaks välis õhku vms?Kevadel vahetatud õhu/salongi filter/tihendid.
Kondist pidi ka kasu olema,aga kas ka selliste ilmadega?
Niiskuse imajaid ja lehepakk mati alla ka varjant muidugi
Aknad udused
Uuemal nupp number 6 ei tohi põleda, vanemal variandil nupp number 5.
Kui ei põle, siis võtab väljast õhku.
Kui põleb, siis tsirkuleerib siseõhku.
Hoia AC sees ja aknad pole udused.
Lisatud failid
Kui ei põle, siis võtab väljast õhku.
Kui põleb, siis tsirkuleerib siseõhku.
Hoia AC sees ja aknad pole udused.
...
Kas 93 ss-il mingi nupp/klapp et võtaks välis õhku vms?
...
Lisatud failid
A/C kuivatab õhku.
Temperatuuri saab eraldi määrata.
Temperatuuri saab eraldi määrata.
Mhmmm...mul selliseid keeratavaid nuppe ei ole minuarust,aga poindist sain aru,et sise õhuringlus nupp ei tohi sees olla...ja ta ei olegi
Kui AC sees,kas siis mitte ainult külma ei puhu?
-
vulkanus
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Endal ka juba teist aastat sama jama ,niiske ilmaga jõhker udu ,mis vahepeal nagu väheke kaob ära, siis lööb jälle õhu niiskeks. Seistes samuti läheb uduseks ,lihtsalt ei oska enan otsida põhjusi. Radikas vahetatud, konditsioneeri jahuti kambri äravool on ka puhas ,kuskilt nagu ei tohiks niiskust tulla, siseringlus klapp töötab, kalibreerides vigu ei anna,põrandamatid kuivad.
Tehke "lollile" selgeks ,mida uus salongi filter ,nagu kõik raiuvad paremaks teeb ,kui vana on väliselt korrakik ja sammal ei kasva seljas ja õhk läbi käib.
NB Kuidas siinsel rahval näiteks tänase ilmaga aknad olid
enda masin siis tonnine
Tehke "lollile" selgeks ,mida uus salongi filter ,nagu kõik raiuvad paremaks teeb ,kui vana on väliselt korrakik ja sammal ei kasva seljas ja õhk läbi käib.
NB Kuidas siinsel rahval näiteks tänase ilmaga aknad olid
enda masin siis tonnine
-
vulkanus
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Pole vahet ,need süsteemid on kõikidel samad pole sinna tänapäeval mingit imevigurit aretatud;)
Kasutasin lihtsalt võimalust ,kui teema juba tõstatatud siis arutaks ehk pikemalt ,kui teha miljon uduste klaaside teemat:wall:
Kasutasin lihtsalt võimalust ,kui teema juba tõstatatud siis arutaks ehk pikemalt ,kui teha miljon uduste klaaside teemat:wall:
Tee üks suhteliselt lihtne liigutus.
Kisu kõrvalistuja(või juhi poolt-vahet ei ole) poolt põrandapolster üles-vähemalt niipalju, et käsi alla mahuks.
Ma võin 1 õlle peale kihla vedada,et sealt alt on lausmärg
Kisu kõrvalistuja(või juhi poolt-vahet ei ole) poolt põrandapolster üles-vähemalt niipalju, et käsi alla mahuks.
Ma võin 1 õlle peale kihla vedada,et sealt alt on lausmärg
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tee üks suhteliselt lihtne liigutus.
Kisu kõrvalistuja(või juhi poolt-vahet ei ole) poolt põrandapolster üles-vähemalt niipalju, et käsi alla mahuks.
Ma võin 1 õlle peale kihla vedada,et sealt alt on lausmärg
Kas see kehtib ka 93 ss-i kohta?
9-3 SS-il on see mure jah, et sinna hakkab vett kogunema! Väidetavalt vaja puhastada äravoolu kanalid mis on esiklaasi all servas oleva plastu ära võtmisel näha nurkades (mudugi vaja eemaldada ka kojamehed).
Klaaside uduseks minemise puhul tasuks esmalt salongi filter üle vaadata kui see väga must ja niiske siis polegi midagi väga tahta!
Klaaside uduseks minemise puhul tasuks esmalt salongi filter üle vaadata kui see väga must ja niiske siis polegi midagi väga tahta!
