Kas keegi on käinud seda isendit vaatamas?
Hiiu-Suurtükis
Asi lihtsalt selles, et peaksin Lõunavabariikidest kohale tulema, kui kellegil on mingit intrigeerivat infot selle auto kohta võõi muidu teavet, siis palun andke teada. Aitäh
Saab 900ng Hiiu-Suurtükis
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ei soovita hiiu suurtukit igasugu paska vedeleb seal aastanumber on ka vilets sellel on veel palju sunnivigu kuljes,V6 on ka veidi kahtlane parem oleks ikka 2,3 t
Isiklikult olen selles autopoes aint uks kord midagi normi nainud
Isiklikult olen selles autopoes aint uks kord midagi normi nainud
Kuigi tollest poest on igasugu jutte liikunud ei maksa siiski ainult sel põhjusel vaatamata jätta kui auto ise meeldib. Võta mõni teadja kaasa ja ole ettevaatlik. Siin leidub ka mõni inimene kes sulle V6 omapäradest rääkida oskab. Otsi vanu postitusi ja kui midagi selgusetuks jääb siis küsi.
Algselt postitas: vulkanus
Ei soovita hiiu suurtukit igasugu paska vedeleb seal aastanumber on ka vilets sellel on veel palju sunnivigu kuljes,V6 on ka veidi kahtlane parem oleks ikka 2,3 t
Isiklikult olen selles autopoes aint uks kord midagi normi nainud
Ei tea miks see 2,3t parem on??? Kui mul oli 9000 2,3t, oli mul hea meel, et teine Saab Saabi mootoriga pole, hooldamine on kallis ja kui sa teda ei hoolda, on hiljem veelgi kulukam...
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
ok arke siis nii materdage ma olen ikka pohimotteline saabiguru kui saab siis ikka saab
ja ega sellel V6 ka viga pole on teine paris monusa aombega endal ka kogemus olemas Honda legendiga 3,2 v6 igati monus pill.
ja ega sellel V6 ka viga pole on teine paris monusa aombega endal ka kogemus olemas Honda legendiga 3,2 v6 igati monus pill.
ma käisin seda vaatamas kui masinat endale otsisin...see konkreetne auto tundus paras sara olevat.
mulle tundus,et auto on jäänud vee alla .
siis veel : tagaklaasi tihend imelikult lainetas, esituli seespoolt mõraga. kui proovisõitu tegin siis põles tuli "check gearbox"
mulle tundus,et auto on jäänud vee alla .
siis veel : tagaklaasi tihend imelikult lainetas, esituli seespoolt mõraga. kui proovisõitu tegin siis põles tuli "check gearbox"
mõttetuid oletusi ei tasu teha. kogu Eesti on täis erinevaid automüügiplatse ja erineva säilivusastmega Saabe - ole vaid mees ja vali.
mille järgi svenn väidad, et auto on uppunud? kalalaibad pagassis? muda tuhatoosis?
Tuttav naesterahvas sõidab samasuguse V6 NG900-ga ja ei kurda üldse.
Seda GM mootorit on siin lahatud piisavalt jne.
mille järgi svenn väidad, et auto on uppunud? kalalaibad pagassis? muda tuhatoosis?
Tuttav naesterahvas sõidab samasuguse V6 NG900-ga ja ei kurda üldse.
Seda GM mootorit on siin lahatud piisavalt jne.
jajah,
sellega üldse segased lood... Käisin seda autot mingil ajal vaatamas, siis öeldi, et müüdud, kuid nüüd jälle müügil... Saatsin vendadele eile e-maili ka... Selles osas viisakad, et kohe vastasid ja puha.
Vastuses oli tõesti juttu käigukasti "kalast", mis ei pidanud hästi toimetama... Seega, kui keegi, kellel mutrivõti peos püsib ja mõistust ka on või lihtsalt paks rahakott ja remondi huvi, siis see auto sobib pigem talle..
sellega üldse segased lood... Käisin seda autot mingil ajal vaatamas, siis öeldi, et müüdud, kuid nüüd jälle müügil... Saatsin vendadele eile e-maili ka... Selles osas viisakad, et kohe vastasid ja puha.
Vastuses oli tõesti juttu käigukasti "kalast", mis ei pidanud hästi toimetama... Seega, kui keegi, kellel mutrivõti peos püsib ja mõistust ka on või lihtsalt paks rahakott ja remondi huvi, siis see auto sobib pigem talle..
Uppumise kohta ei oska midagi öelda, kui vaatamas käisin, siis ei taibanud seda sellise pilguga vaadata. Ei oska muidugi öelda, kuidas saabile uppumine mõjub, kuid ma tead üht cherokeed, mis uppumise tagajärjel aastakese veel liikumisvõimeline oli, enne kui oksiid viimase ajuolluse lühisesse lasi.
Kas keegi siin foorumis on ka seda tüüpi spetsialist, kes võiks mõistliku
või raha eest seda autot vaadata ja ka käigukasti kohta mingi mõisliku hinnagu anda?
Kas keegi siin foorumis on ka seda tüüpi spetsialist, kes võiks mõistliku

Sugulane ostis aastal 1997 või 98 Ford Scorpio 95 a. traktori. Pügada sai ta niikuinii, sest selle autoga oli algusest lõpuni ainult üks pidev häda.
Enivei, just hiljuti selgus, et isend polnudki Saksamaalt pärit, vaid, et neil aastatel toodi Hollandist terve hunnik massinaid, mis olid uputuse üle elanud. Siis toodi nad siia, tehti n.ö "sõidukorda"
ja kuna pealtnäha oli tegu peaaegu uute masinatega, müüdi kallilt maha, kui Saksamaalt pärit autod 
Avalduma hakkas see mittetöötavate kesklukkude ja kapitaalselt segi läinud elektrisüsteemi näol - mis kõik hakkas alles paari aasta möödudes välja lööma. Diiselmootoriga olid samuti pidevalt mingid müstilised jamad.
Ei mäleta enam, kas oli tegu Hiiu-Suurtüki autoaiaga või mõne muuga (peab järgi küsima).
Igatahes
ja
sellistele autoärikatele
Enivei, just hiljuti selgus, et isend polnudki Saksamaalt pärit, vaid, et neil aastatel toodi Hollandist terve hunnik massinaid, mis olid uputuse üle elanud. Siis toodi nad siia, tehti n.ö "sõidukorda"


Avalduma hakkas see mittetöötavate kesklukkude ja kapitaalselt segi läinud elektrisüsteemi näol - mis kõik hakkas alles paari aasta möödudes välja lööma. Diiselmootoriga olid samuti pidevalt mingid müstilised jamad.
Ei mäleta enam, kas oli tegu Hiiu-Suurtüki autoaiaga või mõne muuga (peab järgi küsima).
Igatahes


See NG-de tagaklaasi tihendi lainetus pidi tüüpviga olema (aasta tagasi tõstsin ka sel teemal kisa ja siis mulle nii väideti), kui soojemaks taas läheb tõmbub ilusti sirgeks tagasi. Uppumisega ei ole sellel otsest seost s.t. lainetab ka ilma autot uputamata 
