Nürburgring - Nordschleife

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 889
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#1

Kas Saabiklubi foorumi kasutajatest on kellelgi kogemust Nürburgring - Nordschleife`lt oma sõiduvahendiga raja läbimisest? Terv. Mati
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#2

Oma vahendiga läbinud korra ja väga viisakas tempos. Rohkem kordi küll kõrvalistmel ning mitte-Saab marki autos. Milles täpsemalt küsimus?

:freak:Sip:mad:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Eks ta taha proovida, muud midagi..:) Aga minu meelest ei ole ju vahet, millega see rada läbida. Peaasi et sa peegleid oskad kasutada ja kiiremad viisakalt mööda lased.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/ rahvas on seal rohkem käinud, mõned seal ka spetsiaalselt autot selle jaoks omanud. Ka videosid ja õpetusi leiab sealt väga palju.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 889
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

Selles on Cyberil õigus , et tahan proovida. Ka pojale on see lubadus ammu antud. Kuid nagu nende kodulehelt lugesin on võimalik osta ühekordne ringipilet 26 eur või siis terve hooaja pääse Rohelisse Põrgusse 1445 eur eest. Kuid millised on muud nõuded kihutajatele , st mingid kindlustused tervisetõendid vms? Ja tänan nõuannete eest neid kel vastav kogemus olemas nii antud raja osas kui ka lihtsalt tehnika seadistamise koha pealt. Autot ei taha ka väga ümber ehitada. Hetkel 2,3 LPT piiritusepõletuse softiga võimu peaks olema n 155 - 160 kw piires. Pidurid tuleb vahetada arvatavasti AERO pidurite vastu kuna need mis praegu komplektis on kord juba Harku ringrajal oma puudulikust näidanud veidi karmima sõidustiili puhul. Tervitades. Mati
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Ma sügavalt kahtlen, kas sinna enam sõitma lastakse.
Pankrotiveski jahvatab ju täie võimsusega:(
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Midagi ei pea sa ümber ehitama. Loomulikult peab auto KORRAS olema. Mõistusega tuleb sõita. Pidurite puhul ehk paremad klotsid ja sünteetiline vedelik.

Kuidas sõita: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=993
Kindlustusest: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1074

Praegu veel nende kodulehel küll midagi kirjas pole, et ei saaks sõita. Tourist days on ilusti kirjas kuni aasta lõpuni. Ja seal on ka safety rules ja driving driving regulations olemas
siin on paar sõnasellepankrotijama tagamaadest. Ehk siis üks paras juriidiline supikeetmine.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 889
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

Tänan vihjete eest. Auto on nii korras , et ülevaatuspunktis ei öeldud ühtegi halba sõna ja pole kavas midagi suuremat ka ümber eitada. Kuid kuna kõik pidurikettad vajavad vahetamist. Ja küll need sobivad kasutatud AERO pidurisadulad ka kusagilt leiab. Kuigi tänavasõiduoludes ca 200000 km veerenud SAAB i amortisaatorid toimivad rahuldavalt siis kuna tegu on auto sünnipärase komplektiga siis ehk need vajavad uute vastu vahetamist. Kui aga pankrott siis pankrott. On ka teisi radasid kus väikese raha eest SAAB saab hääle peeneks. Tänavaliikluses tunneb selline auto end ahistatuna. Ja loodetavasti ei ole meie ridades "rullnokkasid" kes teiste elu ohtu seades midagi üritavad tõestada. Terv. Mati
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#8

Rohelise põrgu osas pole mingeid nõudeid. Mine ja sõida. Ehk keegi sult mingit kindlustust ega tervisetõendit nõudma ei tule, aga kogu tegevus on 100% sinu enda vastutada ja ükski kindlustus su kahju korvama ei tule. Samas nagu Iisak ka ütles, võib vabalt olla, et ega põrgut enam kauaks pole.

Kõige hullem osa põrgust on minuarust just jobid oma vanade parsadega kes otsustavad keset kurvi omal mootori sodiks lasta ja kena õliloigu sinna tekitada. Mingeid mõistlikke aegasid Saabiga sinna küll ei tasu jahtima minna sest rinka pole ikka peris Saabide värk :)

Põrgusse võib minna korra Saabiga jalutama, aga väga palju enamat ma sealt küll ei ootaks. Sõiduks põrgus on ikka teist masti autod. Samas korra jalutada on igati meeldiv :)

:cool:Sip:freak:
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 889
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

Muidugi BMW M5 ga samat tempot hoidma minna oleks naiivsus kui juhid on sarnaste oskustega. Kuid lihtsalt vaba tunde saaks siiski. Ühel kinnisel territooriumil kiirendust proovides ilmnes aga , et kiirusel üle 100 km/h äkiliselt gaasipedaali vajutades hakkas sidur libisema. Kas 2002 a 2,3t mootoriga 5 k manuaalkastiga SAABil on siduri vabakäik reguleeritav ja libisemine võib olla tingitud vabakäigu puudumisest või on viga sidurikorvis/ketastes. Ja kuskohas on Tallinnas võimalik saada erapooletu ja asjatundlik test amortisaatoritele. Suurel kiirusel veidi ebatasasel teel hakkas auto tagaosa külje suunas õõtsuma ja ka sõidusuuna muutmisel ei olnud rataste haakumine teega kõige parem. Revid on peaaegu uueväärsed Good Year ultragrip extrem ja rehvirõhud arvestatud kiirusele kuni 160 km/h. Tean , et sellise tehasevarustuses SAABiga pole ringrajal mingi eriline sõiduelamus kuid vähemalt seal pole üldjuhul kaasliiklejaid kes esiosa ees vastassuunas liiguvad. Kõikki kahjusid kattev kindlustus oleks muidugi asjakohane kuid kas Eesti kindlustusfirmad aksepteerivad sõitmist antud rajal kui tänavaliiklust on küsitav. Eelmine aasta selle ürituse kodukat lugedes jäi meelde mingi nõue kindlustuse kohta , et kasvõi ringraja ehitistele tekitatud kahju korvataks kindlustuse poolt. Kuid see võis olla minu kesise keeleoskuse tõttu tekkinud arusaam.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Sidur ei ole reguleeritav. Seega ootab sind ees suurem väljaminek.

Amorditesti saad teha mõnedes ülevaatuspunktides.Ka MG-auto(Helvar-Merca,või mis iganes nimi sel nüüd on) omab amordistendi ja eks neid ole veel.
Vasta