Küsimus siis pealkirjas mainitud teemal, autoks 9-3 aastast 1999.
Kui kallis võiks olla see armatuuritagune elektroonika ja mida selle otsimisel silmas peaks pidama? Näiteks, et kas peab olema täpipealt samalaadse vanuse ja armatuuriga masinalt (näiteks pole minu LPT-l turbokella)? Teiseks selline küsimus, et kui see välja vahetada, siis kas on vaja seda autole ka "külge progeda"?
Selline küsimus ka veel, et kas (tavaliselt) on sealsed vead ka parandatavad või ei?
Põhjus, miks ma seda küsin on see, et kliimaseadme viga pidavat mu masinal seal pesitsema - käivituskäsk jääb sinna kinni. Muidu on kõik töökorras (spido, odo, kütus, temp, käigud jne).
OG 9-3 armatuuri elektroonika
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
Up...
Kas keegi teab öelda, on äkki mõned samaealiste Saabide kellade plokid omavahel vahetatavad? Äkki näiteks on T5 mootoriga masinate vahel need plokid nii väikeste erinevustega, et techiga laulatamisest piisab?
Kas keegi teab öelda, on äkki mõned samaealiste Saabide kellade plokid omavahel vahetatavad? Äkki näiteks on T5 mootoriga masinate vahel need plokid nii väikeste erinevustega, et techiga laulatamisest piisab?
9-5 oma ei sobi."Laulatama" pead igal juhul. "Turbokella" puudumine-olemasolu asja ei muuda. Et ac käivituskäsk MIU`sse toppama jääb,mind eriti ei veena,kuigi on täiesti võimalik. Mõõda i-bus juhtmed üle,kõikide bus`i küljes "rippuvate" moodulite vahel.
Muidugi lihtsam oleks proovida suvalise teise MIU`ga. Peaks tööle hakkama ka progemata.
Muidugi lihtsam oleks proovida suvalise teise MIU`ga. Peaks tööle hakkama ka progemata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 336
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast
9-5 oma ei sobi."Laulatama" pead igal juhul. "Turbokella" puudumine-olemasolu asja ei muuda. Et ac käivituskäsk MIU`sse toppama jääb,mind eriti ei veena,kuigi on täiesti võimalik. Mõõda i-bus juhtmed üle,kõikide bus`i küljes "rippuvate" moodulite vahel.
Muidugi lihtsam oleks proovida suvalise teise MIU`ga. Peaks tööle hakkama ka progemata.
Tänud vastamast. See muudab valiku veidi suuremaks, kui kõigi punase DI-ga 9-3 (ja siis ka NG omad ju) MIUd sobivad, lihtsalt pean vaatama, et automaatkasti oma oleks.
NG ei sobi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989