tegelikult 2 saabi ei käivitu.
1: 9-5 2,0 bensukas.
Kõik hädad vaid hommikul, peale pikka seismist, päeval probleeme ei ole.
esimesed märgid kehvast käivitumisest algasid suve lõpu poole. masin ei käivitunud poolest pöördest vaid tahtis pikemalt käiata. ja alati 2 või 3 korraga läks.
nii pikemat aega aga alati käima sai.
siis ühel hetkel hakkas jälle poolest pöördest käivituma kuni nüüdsete külmade ilmadeni.
nüüd paar päeva pole kohe taas läinud.
esimesel hommikul käiasin kuni aku tühjaks, siis teine aku peale ja varsti läks tööle.
teisel päeval vaatasin, kas säde on. oli, siis di- peale ja käivitus hetkega.
kolmandal päeval andisn lühikeselt 7...8 korda starterit ja käivitus lõpuks hetkega.
käisin diagnostis ja ei ühtegi viga.
2: saab 900 ng 1994 2.0 vabalthingav di-ta.
sõber sõitis enda arust paagi tilgatuks ja auto suri välja.
peale bensiini paaki valamist ei käivitund.
vaatasin, sädet ei ole.
proovisin teha auto enda diagnostikat ja veateateks sain, et vigu ei ole. kood 12.
halli- ja vända andur kontrollitud, vahetatud teise vastu. ei midagi.
täna niipalju nägime sädet, et kui kõrgepingejuhe panna kerest mõni mm eemale ja kui võtmest keerata 0-st süüte peale, siis sel hetkel vahest käis säde. starteri andes ei ole.
aga vool jka süütepooli läheb, seda kah testitud.
ühesõnaga äkki mingeid ideid, mida veel katsetada/proovida??
( aga 96 -ed käivituvad ilusti, seeega sõidud sõitmata ei jää! )
edit: pumbad töötavad
saab ei käivitu
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
12. Kas bensiinipumpa on kontrollitud? Kui bensiinipump ei tööta, siis pole sädet ka (või oli see vastupidi...)
Vot see vihje on nagu huvitav; kas keegi kinnitab, või lükkab ümber?
pump nagu ikka suriseb kui starterit anda.
vända andurid vahetasin ära töötavaga ja mõõtsin ka takistust, mis oli mingi 0,5 midagi kordset.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



2. Kas bensiinipumpa on kontrollitud? Kui bensiinipump ei tööta, siis pole sädet ka (või oli see vastupidi...)
Mõtle nüüd natuke mis sa näppude alt toodad:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
prooviks võid teise aju visata...
See küll erilist tulemust ei anna![]()
Kusjuures on olnud olukord kui annab...võimalus küll kaduvväike,kuid sai kord ikka päris mitu tundi auto all-peal sees viga otsitud.....vigane oli just seesama aju,peale vahetust viga kadus nagu imeväel.....
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
lahe, et pakkumisi tuleb aga mõned sellised kaheldavad aga seegi annab ehk mõnele selgust, et mis ja kus ja kuidas.
aga sädet kontrollisin 9-5 nii, et teised küünlad piipudesse ja küünlad vastu massi ilusti, kõvasti
4tükki korraga!
aga sädet kontrollisin 9-5 nii, et teised küünlad piipudesse ja küünlad vastu massi ilusti, kõvasti
4tükki korraga!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



1. T7. Ecu võib 99% välistada. Väga levinud on sellise sümptoomiga CPS viga,kusjuures tööle hakata võivad nii pump,kui DI,kuid kiirussignaal on nii segane,et T7 ei suuda adekvaatselt toimida.
Kütusetrassil võiks manokas küljes olla,et näha,kui kiiresti(kui üldse) rõhk normaliseerub.Lisaks võimalikule filtri(ja paagi vaakumi)probleemile, on olnud juhuseid,kui paaki järelpaigaldet "loksumisevastane" vaheseintekomplekt on lagunenud ja rikkunud kütusevõtturi korpuse.Sama on juhtunud ka mittetoimiva paagituulutuse puhul.
Harvemad juhused sellise sümptoomiga 9-5`l:
a)kontaktplaat
b)vigane aku,mis suudab anda piisavat voolu starterile,kuid mille pinge on samal ajal alla 10 voldi.
c)töölepingu lõpetanud küünlakomplekt
d)massijuhtmed sisselaskekollektoril
ja eks neid ole veel ja palju.
2. Motronic. Üldlevinud viga,kui CPS on korras - süütevõimendi.Paraku asub see Motronicus. Lihtne kontrollida- teed traadist sobiva U-aasa ja hakkad võimalikult kiiresti lahtses jagajapistikus lühistama/katkestama massi ja signaaliklemmi.Kui säde tekib,kisud jagaja välja,maandad ära ja ajad käega ringi.
Kui sädet ei tule,viskad Motronicuga naabrimehe bemmi.
Kütusetrassil võiks manokas küljes olla,et näha,kui kiiresti(kui üldse) rõhk normaliseerub.Lisaks võimalikule filtri(ja paagi vaakumi)probleemile, on olnud juhuseid,kui paaki järelpaigaldet "loksumisevastane" vaheseintekomplekt on lagunenud ja rikkunud kütusevõtturi korpuse.Sama on juhtunud ka mittetoimiva paagituulutuse puhul.
Harvemad juhused sellise sümptoomiga 9-5`l:
a)kontaktplaat
b)vigane aku,mis suudab anda piisavat voolu starterile,kuid mille pinge on samal ajal alla 10 voldi.
c)töölepingu lõpetanud küünlakomplekt
d)massijuhtmed sisselaskekollektoril
ja eks neid ole veel ja palju.
2. Motronic. Üldlevinud viga,kui CPS on korras - süütevõimendi.Paraku asub see Motronicus. Lihtne kontrollida- teed traadist sobiva U-aasa ja hakkad võimalikult kiiresti lahtses jagajapistikus lühistama/katkestama massi ja signaaliklemmi.Kui säde tekib,kisud jagaja välja,maandad ära ja ajad käega ringi.
Kui sädet ei tule,viskad Motronicuga naabrimehe bemmi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vaevalt. Pigem on ebatihe trassi tagasivoolu klapp,või on filter umbes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
hommikul 9-5 käivitus poolest pöördest.
panin proovimiseks teise di. aga täna ilma soe kah ja ühe korra kohta ei saa järeldusi veel teha.
ng-l kontrollisime veel asjad üle ja sädet ei saanud ka massi ja signaali otsa ühendades.
ühesõnaga autoomanik võtab ise trionicuga yhendust ja vaatab, mis siis seal ajus on.
panin proovimiseks teise di. aga täna ilma soe kah ja ühe korra kohta ei saa järeldusi veel teha.
ng-l kontrollisime veel asjad üle ja sädet ei saanud ka massi ja signaali otsa ühendades.
ühesõnaga autoomanik võtab ise trionicuga yhendust ja vaatab, mis siis seal ajus on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


