Abs, tcs off, ohukolmnurk põlevad armatuuris + kiiluv käsipidur
Probleem siis selline, et sai korra käsipidurit näpitud Klotsid või midagi oli vist jääs, ja ratas, rattad, korra blokeerusid, kui tulid loomulikul teel uuesti lahti mingi aeg, aga nüüd põlevad armatuuris need abs ja tcs off... Samas auto liigub, tagumised rattad liiguvad kah kenasti... Lõhkus mõne abs-i anduri ära?
Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.
Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.
Õige ta on need tagumised otsmised kummilutid omadega õhtal, peabki nende pärast uued trossid panema? Või on mõni muu nupukas variant kuidas remontida? Harva on seda kässarit ikka tarvis
Aga probleem lahenes õnneks iseenesest, tuled kustusid lambist peale natukest sõitmist ära.
Kui tross pole korralik( laseb niiskust sisse) ei ole mõtet talvel käsipidurit näppida.
Õige ta on need tagumised otsmised kummilutid omadega õhtal, peabki nende pärast uued trossid panema? Või on mõni muu nupukas variant kuidas remontida? Harva on seda kässarit ikka tarvis..
Mul probleem selles et väikese miinuse korral kipub käsipidur peale jääma, peab siis ka neid kummilutte vahetama, või mida teha annab? Praegu väldin kasutamist, aga üldises plaanis tuleb ikka korda teha..
Terv, Johannes
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kui kummilutid juba katki, on läinud sodi juba trossi kõridesse. Kulutanud ära trossi otste peal oleva plastiku. Kui trossi vahetada ei raatsi osta jalgratta poest uued lutid ja venita peale. Aga neid tuleb rohkem osta, sest osad lähevad pealeajamisel katki. See muidugi niisugune poolenisti ka...ssi lappimine.
Korras trossi puhul sinna ei lasta midagi,kuna tross on teflonkattega.Lasta võidki teflon aerosoolmääret.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Oled neid kasutanud? On aitanud?On ju olemas kõiksugu korrosiooni ja niiskuse vastu kaitsvaid kemikaale...
Kaheks päevaks võib olla aitab, aga pärast jälle jääb kinni.
Probleemi lahendus ikka uus tross või korrallik kasutatud.
__In Boost We Trust__
Käsipiduriga on ikka nii, et kui tahad, et ta korralikult toimiks, siis peab kogu aeg kasutama. Ise tõmban igaks parkimiseks-peatumiseks käsipiduri peale, lisaks käigu ka sisse. Trummelpiduritega oli Fordil küll see häda, et pikema seismise järel ei tahtnud maha tulla, eriti talvel.
Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.
Juba 6 a seisavad nii,talvel ei kasuta üldse ja suvel väga harva. Lisaks on ka kaitsvad kummilutid katki. Töötab ikka seni.
millise niiskuse käes talvele ta seisab?Probleem on siis kui on miinus graadid ja trossid jäätuvad ära, mingit niiskust talvel pole, kui on niiskus siis on nii soe et ei jäätu seal midagi, ja pidur toimib.Lgp. Härra, kujutad Sa ette ka mis juhtub käsipiduri kõikide detaildega kui nad terve talve ainult ühes asendis külma ja niiskuse käes seisavad.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja