probleeme külma mootoriga käivitamisel
tere autoks saab 9-5 2.2tid 88kw. Mure on järgmine et kui auto on seisnud kaua umbes öö. siis käitub järgnmiselt läheb käima aga ei jää sureb välja. Nii 4 või rohkem kordi enne kui käima jääb.ei toimi gaas ega miski. käima jääb ühtlase pöördega ja siis paari sekundi pärast lonkab ja lonkab ja sureb välja. Muresi veel uimane ja ei lähe edasi. deagnostika tehtud ei näidanud midagi. ketti poolelt ka suht lärmakas samas saabianti juures ööldi .et ongi nii lärmakas ei usu teistel vaiksemad . ja et tuleb juhtmestik välja vahetadaseda käivitamise kohapealt. aga mina arvan et siis teeks ta seda kogu aeg aga soojsa mootoriga ei tee. palun abi mida peaks proovima või vahetama et muredest lahti saada. uupi ei tahaks juppe vahetada. Tänan
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
see mootor kannatab kütusepuuduse all
a- toru umbes
b- toru katki
c- paagis olev vedelik ei ole diiselkütus
a- toru umbes
b- toru katki
c- paagis olev vedelik ei ole diiselkütus
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
TERE KATKIST TORU EI OLE LEIDNUD EHK LEKKEID. UMISTUSE KOHA PEALT EI OLE LÄBI PUHKUND. AGA PROOVIN KUI AUTO KETTI KONTROLLIST KÄTTE SAAN. PAAKI OLEN PAIGALDANUD DIISLIT MIDA TANKLASTES PAKUTAKSE KA LISANDIT ,FILTER VAHETATUD JUULIS. TÄNAN VARJAMTIDE EEST AGA JÄÄN VEEL ARVAMUSI OOTAMA. KUI LEIAN LAHENDUSE ANNAN TEADA.
Tere ilmnes uus nähtus mootori tule klaas on mustaks värvitud ja see kogu aeg põleb (elmise omaniku poolt), on aga igasugu sulisi. Aga ei tea miks siis teagnost viga ei näidand seal saabianti juures. Või seal ei testitud vaid küsiti lihtsalt raha. Olen selles kohast täiega petund nii tähtis koht ja midagi ei leitud seisis 2 nädalat tühja. Praeguseks mootor lahti võetud ja kõik ketiga seoses läheb vahetusse. Aga kui kellegil ideid mida proovida on teretuld ette tänades.
see mootor kannatab kütusepuuduse all
a- toru umbes
b- toru katki
c- paagis olev vedelik ei ole diiselkütus
Suht ebareaalsed põhjused,v.a. "c".
Kuna masin juba remondis on,las siis vaatavad,mis selle "ülevärvitud" CE tulukese tagamaad on. Tech näitab ju vead ära.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
Minul tegi egr sellist trikki.Jäi väike prigu sisse läks käima, suri välja.Kohapeal väike klapi liigutamine ja toimis
Tere taas kett vahetaud (700eur koos vajaminevate tetailidega). test näitab veakoodi p1107 e. barometric pressure (BARO)sensor- malfunction / wiring, short to earth, open circuit, BARO sensor. ehk keegi oskab öelda mida kontrollida. miline näeb välja õhurõhu andur või see BARO senssor. tänan jään arvamusi ootama.
Tere taas kett vahetaud (700eur koos vajaminevate tetailidega). test näitab veakoodi p1107 e. barometric pressure (BARO)sensor- malfunction / wiring, short to earth, open circuit, BARO sensor. ehk keegi oskab öelda mida kontrollida. miline näeb välja õhurõhu andur või see BARO senssor. tänan jään arvamusi ootama.
Asub "tulemüüri" küljes,piduriõli paagi vastas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere taas autoroolis kuid probleemid endised. Sai vahepeal auto troosti pihusti tihendite kontrolli viidud (tihendid korras lekkeid ei leitud) ja seal ei leitud muud kui, et turbo radikas katki ja ühes lõdvikus pragu. Need vead juba kõrvaldatud uus radikas ja lõdvik. ja käivitus probleem endine. nüüd mootori tuli kustub siis kui hoiad süüdet sees 20s. Ja siis kävitab siis ei sütti aga käivitub ikka samamoodi kehvalt. üks pluss et kiro toimib aga ei saa kiro kella seadistada ei mõista. Jään ettepanekuid veel ootama tänud.