klassiku kojamees
Ühel koledal päeval lõpetas klassiku vasakpoolne kojamees ühepoolselt töölepingu. Kas keegi teab kuidas on ühendatud vasapoolne kojamees mootoriga? Kui kapoti alt vaadata märkab kojamehi liigutavast mootorist väljaulatuvat hooba, mis peaks olema tõenäoliselt kinnitatud kojamehe külge (hoova külge kinnitub peenike terastross). Kuidas nüüd ühendada seda hooba ja kojameest?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Klassiku kojamehi on nii lihtne maha võtta 3 polti lahti mootori juurest ja mõlema kojamehe juurest katte all 1 polt ongi maas. Eks siis leiuta edasi
Minuteada peaks ühendus olema kuulligendiga võibolla on lihtsalt otsast äää tuld võta süsteem maha ja uuri.
Minuteada peaks ühendus olema kuulligendiga võibolla on lihtsalt otsast äää tuld võta süsteem maha ja uuri.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seal on süsteem nii... See tross veabki teist poolt ringi..
tross on kinnitatud ümber teise poole kojamehe otsas olevat ratast. Teine ots on hoova küljes. Kui tross katki läheb või lahti tuleb, siis teist poolt enam ringi ei veeta. Nagu Vulkanus juba ütles, on süsteemi väga lihtne maha katkuda. Varred nuutidelt maha ja siis kapoti alt 3 polti lahti ja käes ta ongi. Trossi saab iseenesest vahetada, vaja ainult õiged otsad teha. Seal on ühes otsas pinguti, teises miski kinnitus otsik.

Ülevaatuse mehed kui tahavad, siis hakavad norima, sest kõik mis autol on küljes peab ka töötama ja see mis on ettenähtud olema paarikaupa, peab ka olema paarikaupa. Soovitan sul hoopis ka see teine kojamees küljest võtta selleks ajaks. Samas kui sellise asja peale hakkavad jonnima, siis on ikka parajad s...tavaresed küll.
Edit: Ma sain algul aru, et sa räägid tulekojameestest. Selliselt vaevalt, et sind läbi lastakse - mina ei laseks
Edit: Ma sain algul aru, et sa räägid tulekojameestest. Selliselt vaevalt, et sind läbi lastakse - mina ei laseks
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Algselt postitas: cabric
Kui kojameestest üks koondada ja allesjääva puhkeasendiks jääks vertikaal, kas sellest võiks ülevaatusel tekkida mingi jama.
...
Kui sa tahad teha legaalset süsteemis, siis peaksid pigem rääkima ARK'ga sellest ümberehitamisest, mitte foorumist oletusi ootama.
terv, teager
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma vaidleks pisut vastu siinkohal. Neid ühe luuaga autosid on tegelikkuses nii vähe, et ei pea teadma "milline peab ühe üle 20 aastat vana SAABi kojamees olema" vaid piisab teadmisest, et sellistel ja sellistel on ja teistel pole. Vaatamata pidevalt siunamisele rahva poolt, ei ole mitte kõik seal majas ehedad tuhajuhanid...Algselt postitas: stennadi
Ma usun, et ARK-s ei tea keegi milline peab ühe üle 20 aastat vana SAABi kojamees olema kui töötab ja pühib käib neile küll.
Ei tasu nii orjameelne ka olla igasuguste normide ja seaduste suhtes.
Kusjuures:
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded väidab järgmist:
Kood 608. Klaasipuhasti
Nõuded: 1) klaasipuhasti peab töötama, tehes suuremal kiirusel vähemalt 55 ja vähimal – 10 edasi-tagasikäiku minutis. Kiirusastmete kiiruste vahe peab olema vähemalt 15 edasi-tagasikäiku minutis;
2) ühel kiirusel töötav klaasipuhasti peab tegema vähemalt 45 edasi-tagasikäiku minutis;
3) 1990. a või hiljem valmistatud M1 kategooria sõiduki tuuleklaasipuhasti peab vastama direktiivi 78/318/EMÜ nõuetele.
Kuskil pole kirjas, et ümber ehitada ei tohi.
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded väidab järgmist:
Kood 608. Klaasipuhasti
Nõuded: 1) klaasipuhasti peab töötama, tehes suuremal kiirusel vähemalt 55 ja vähimal – 10 edasi-tagasikäiku minutis. Kiirusastmete kiiruste vahe peab olema vähemalt 15 edasi-tagasikäiku minutis;
2) ühel kiirusel töötav klaasipuhasti peab tegema vähemalt 45 edasi-tagasikäiku minutis;
3) 1990. a või hiljem valmistatud M1 kategooria sõiduki tuuleklaasipuhasti peab vastama direktiivi 78/318/EMÜ nõuetele.
Kuskil pole kirjas, et ümber ehitada ei tohi.
Kusjuures seda ei ole jah kuskil kirjas, kui pikk see klaasipuhastaja olema peab aga üldiselt kui need tulekojamehed välja jätta siis ma pole alla 35 cm luudasid väga näinudki müügis.
Üks nõue on veel, see käib kerele esitatavate nõuete alla
9) klaasipuhasti võlli otsal peab olema kate, mille pindala on vähemalt 150 mm2 ja servade ümardusraadius on vähemalt 2,5 mm;
Krt küll linna peal mingeid vanu 124 kerega mersusid millele on moodsa mersu stiilis 1 pikk kojamees pandud. Ei tea küll, et keegi väga neid jahiks.
Üks nõue on veel, see käib kerele esitatavate nõuete alla
9) klaasipuhasti võlli otsal peab olema kate, mille pindala on vähemalt 150 mm2 ja servade ümardusraadius on vähemalt 2,5 mm;
Krt küll linna peal mingeid vanu 124 kerega mersusid millele on moodsa mersu stiilis 1 pikk kojamees pandud. Ei tea küll, et keegi väga neid jahiks.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sel vanal mersul on suht sile esiklaas ka võrreldes klassikuga..
Ma tahaks seda luuda näha, mis suudab seal keskel olles piisavalt painduda ja klaasile piisavalt survet avaldada, et midagigi pühkida. Ja siis veel see, et juhi eest puhas hoida klaas vajalikus ulatuses. Et teeme keskelt puhtaks aga juhi nina eest on endiselt sodine. Neil ühe luua mersudel on selleks mingi huvitav süsteem seal.

Küsimus trossi kohta mida hr.Cyber selles teemas puudutab. Jutust järeldan, et poest sellist asja enam ei saa.
Niisiis, tuleb teha uus!
Pikkuse enam-vähem saaks paika, kuigi rebendi koht üsna pulstunud. Otsavindi näol mingi reguleerimisevaru siiski jääks.
Teab keegi kohta kus pakutakse selliseid, trossi otsa kinnituvaid vindiga pinguteid?
Või on päris originaaltross päkkuda kellegil? Kasutatud, aga korralik.
Niisiis, tuleb teha uus!
Pikkuse enam-vähem saaks paika, kuigi rebendi koht üsna pulstunud. Otsavindi näol mingi reguleerimisevaru siiski jääks.
Teab keegi kohta kus pakutakse selliseid, trossi otsa kinnituvaid vindiga pinguteid?
Või on päris originaaltross päkkuda kellegil? Kasutatud, aga korralik.
Küsimus trossi kohta mida hr.Cyber selles teemas puudutab. Jutust järeldan, et poest sellist asja enam ei saa.
...
Kas seda mõtled?
Kunagi sai uuritud kellegi jaoks, Scantechina on saadaval, hinnaks oli aasta eest 600 eeku. Kindlasti saad enda lemmiksaabitöökojast selle tellida või Tartus nt. Taketist.
terv, teager
Lisatud failid
Liigset kola ei korja, aga selle trossijupikese ostaks ära küll. Saaks kohe asja korda.
Kus kaugel elad, oled?
Asjaajamine peab vist U2U - le üle minema.
Sorry, ma nüüd näen, et Tallinn, ära hakka omale tüli tegema. Seda on uuena ka saadaval.
Tänud igal juhul.
Kus kaugel elad, oled?
Asjaajamine peab vist U2U - le üle minema.
Sorry, ma nüüd näen, et Tallinn, ära hakka omale tüli tegema. Seda on uuena ka saadaval.
Tänud igal juhul.
Sama targalt tagasi siin . Tross olemas, on vaja külge panna.
Tahaks seda rattakest maha saada millele tross kinnitub, aga kuidas? Katte alt poldi keerasin lahti, sellest palju ei muutunud.
Siin eelnevalt üldsõnaliselt öeldud, et kojamees nuudi otsast maha võtta, aga kuidas täpselt siis?
Kas lihtsalt sikutada, või peab eelnevalt midagi lahti päästma? Ega ma midagi eriti aru ei saanud seal.
Rattakese seisukorda oleks vaja hinnata, tunduvad mingid lisa krassid ja sooned seal olema, mida ei peaks nagu olema.
Küsimused on nii nagu on, ega ma ju muhvigi ei jaga sellest asjast.
Tahaks seda rattakest maha saada millele tross kinnitub, aga kuidas? Katte alt poldi keerasin lahti, sellest palju ei muutunud.
Siin eelnevalt üldsõnaliselt öeldud, et kojamees nuudi otsast maha võtta, aga kuidas täpselt siis?
Kas lihtsalt sikutada, või peab eelnevalt midagi lahti päästma? Ega ma midagi eriti aru ei saanud seal.
Rattakese seisukorda oleks vaja hinnata, tunduvad mingid lisa krassid ja sooned seal olema, mida ei peaks nagu olema.
Küsimused on nii nagu on, ega ma ju muhvigi ei jaga sellest asjast.