Autoks 1998a Saab 9-3 2.2Tid ja mure selline, 3 hommikut ei saanud autot käima mingi paariminutilise ketramise peale ikka lõpuks läks, siis jälle paaril hommikul läks ja nüüd jälle ei lähe. Sai pandud vahele uus klapp tagasivoolu peale ja ka käsipump aga ikkagi vajub kütus alla kusagil mingeid lekkeid ka silmaga ei tuvasta, sai uuritud teadjameestelt kes teadsid rääkida et viga võib olla pumbas ja üks arvas et vb paagis oleval torul mõrad sees, sest nüüd kui kütet vähem paagis vajub see juba tunnise seismise peale alla sai paak üle poole täis pandud aga ikkagi sama jama. proovisin ka klappi sissetulevale küttevoolikule enne pumpa vahele kuid ikkagi vajus küte alla, kui pumbal leke siis oleks pidanud ju küte peale klappi alles jääma??? aga ei ikkagi kõik tühi.
Äkki kellegil on häid mõtteid, ei tahaks kohe pumba kallale ka minna ja pärast avastada et viga polegi selles
2.2TiD käivitusprobleem
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: T Apr 05, 2011 20:19
- Asukoht:
- Auto:
Millal küttefiltrit vahetasid?
Mis siis probleemseks ka osutus,millest abi said ?
EI hakka uut teemat tegema,kuna omal kah sarnane probleem tekkinud(2,2 tid , 85 kw, 98 a ).
Sümptomid:täna hommikul taaskord(viimati oli sama probleem talvel,siis sai vahetatud tagasivooluvollad ja pandud vahele kütuse pealevoolule klapp) autot käivitades läks masin poolest pöördest käima ja siis kohe suri ka välja.
EI aidanud ketramine,aitas käima tõmbamine.2 tundi auto seisis ja sama jama.
Kontrollisin tagasivooluvoolikuid,need olid ok.Kontrollisin kütusepealetuleku vooliku klappi,see oli küpse.Võtsin ta ka lahti,kuid ju on olnud s..tt klapp,kuna membraani polnudki enam ).Võtsin klapi üldse vahelt ära,imesin tagasivoolu peal olevast ventiilist kütuse ülesse ja sain masina käima.2 tundi möödas ja taas ei käivitu.Visuaalsel vaatlusel kütusetorustik paagist kuni mootorini kõik ok,ei lekkeid ega vigastusi.
Tundub sama teema,et kütus vajub ära!?
Nüüd küsimus ka kõrgsurvepumba kohta .Kas pika starteri ketramise peale ei peaks ta mitte kütust piisavalt ülesse tõmbama,et masin käivituks?Kui panna kütusevoolik diislit täis pudelisse,kas pump peaks tõmbama sealt kütuse ülesse või mitte? Kui mul talvel jama oli,siis proovisin seda,kuid starterit andes ei tõmmanud kütust pudelist.
Lühidalt öeldes "kuul" koos :S
EI hakka uut teemat tegema,kuna omal kah sarnane probleem tekkinud(2,2 tid , 85 kw, 98 a ).
Sümptomid:täna hommikul taaskord(viimati oli sama probleem talvel,siis sai vahetatud tagasivooluvollad ja pandud vahele kütuse pealevoolule klapp) autot käivitades läks masin poolest pöördest käima ja siis kohe suri ka välja.
EI aidanud ketramine,aitas käima tõmbamine.2 tundi auto seisis ja sama jama.
Kontrollisin tagasivooluvoolikuid,need olid ok.Kontrollisin kütusepealetuleku vooliku klappi,see oli küpse.Võtsin ta ka lahti,kuid ju on olnud s..tt klapp,kuna membraani polnudki enam ).Võtsin klapi üldse vahelt ära,imesin tagasivoolu peal olevast ventiilist kütuse ülesse ja sain masina käima.2 tundi möödas ja taas ei käivitu.Visuaalsel vaatlusel kütusetorustik paagist kuni mootorini kõik ok,ei lekkeid ega vigastusi.
Tundub sama teema,et kütus vajub ära!?
Nüüd küsimus ka kõrgsurvepumba kohta .Kas pika starteri ketramise peale ei peaks ta mitte kütust piisavalt ülesse tõmbama,et masin käivituks?Kui panna kütusevoolik diislit täis pudelisse,kas pump peaks tõmbama sealt kütuse ülesse või mitte? Kui mul talvel jama oli,siis proovisin seda,kuid starterit andes ei tõmmanud kütust pudelist.
Lühidalt öeldes "kuul" koos :S
Peale koma ja punkti ON ALATI TÜHIK. See on reegel. Punkt EI KÄI lause esimese sõna ette vaid viimase järele ILMA tühikuta. MSN on MSN, foorum on foorum..
Ole sa tuhandest tänatud selle abistava vastuse eest. Eks harin ennast ennem nüüd grammatikas, muidu ei julgegi enam midagi kirjutada.
Tere.
Saab 9-5 2,2tid ja samad ilmingud käivitamisega.
Tahtsin küsida, et kus see klapp asub, millest rääkisid ?
Saab 9-5 2,2tid ja samad ilmingud käivitamisega.
Tahtsin küsida, et kus see klapp asub, millest rääkisid ?
Mis siis probleemseks ka osutus,millest abi said ?
EI hakka uut teemat tegema,kuna omal kah sarnane probleem tekkinud(2,2 tid , 85 kw, 98 a ).
Sümptomid:täna hommikul taaskord(viimati oli sama probleem talvel,siis sai vahetatud tagasivooluvollad ja pandud vahele kütuse pealevoolule klapp) autot käivitades läks masin poolest pöördest käima ja siis kohe suri ka välja.
EI aidanud ketramine,aitas käima tõmbamine.2 tundi auto seisis ja sama jama.
Kontrollisin tagasivooluvoolikuid,need olid ok.Kontrollisin kütusepealetuleku vooliku klappi,see oli küpse.Võtsin ta ka lahti,kuid ju on olnud s..tt klapp,kuna membraani polnudki enam ).Võtsin klapi üldse vahelt ära,imesin tagasivoolu peal olevast ventiilist kütuse ülesse ja sain masina käima.2 tundi möödas ja taas ei käivitu.Visuaalsel vaatlusel kütusetorustik paagist kuni mootorini kõik ok,ei lekkeid ega vigastusi.
Tundub sama teema,et kütus vajub ära!?
Nüüd küsimus ka kõrgsurvepumba kohta .Kas pika starteri ketramise peale ei peaks ta mitte kütust piisavalt ülesse tõmbama,et masin käivituks?Kui panna kütusevoolik diislit täis pudelisse,kas pump peaks tõmbama sealt kütuse ülesse või mitte? Kui mul talvel jama oli,siis proovisin seda,kuid starterit andes ei tõmmanud kütust pudelist.
Lühidalt öeldes "kuul" koos :S
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
See oleks hea jah teada kus need klapid kõik on.Silmaga nendes vaakumvoolikutes küll mingeid lekkeid ei tuvasta ainult survestamisega või miskit sellist.Ja kui mõningase ketramise peale käima läheb siis arvan ,et kütus pole kuhugi vajunud.Vaata parem eelsüüteküünlad üle ja pool soe mootor ei taha nagunii minna ,vähemalt mina olen nii selgeks saanud.Siin ju öeldakse :et tehke oma mootorid korda AGA meie seas pole neid kes sellele veale , head vastust oleks andnud:D
See oleks hea jah teada kus need klapid kõik on.Silmaga nendes vaakumvoolikutes küll mingeid lekkeid ei tuvasta ainult survestamisega või miskit sellist.Ja kui mõningase ketramise peale käima läheb siis arvan ,et kütus pole kuhugi vajunud.Vaata parem eelsüüteküünlad üle ja pool soe mootor ei taha nagunii minna ,vähemalt mina olen nii selgeks saanud.Siin ju öeldakse :et tehke oma mootorid korda AGA meie seas pole neid kes sellele veale , head vastust oleks andnud:D
Hea postitus .
Tõepoolest, - 18 C läheb käima aga poolsoojana, kui mootoriaju arvab, et eelsoojendusküünlaid pole vaja anda, tuleb starterit lülitada ~20 sek., nii et valge suits summutajast väljas . Peaks aretama käsitsi küünlanupu ja testima siis käivitumist .
Viga peitub siiski pihustite tihendites. Endal see haigus Omegaga üle elatud.
Njah, kui viga pihusti tihendites, siis ju ei saaks käivituda ka -18c-ga või mis?
Pihusti tihendi suremine eeldab ju, et kütus vajub tagasi paaki.
Seega selles viga olla ei saa.
Soovitan kontrollida üle kõigepealt ketimärgid, kui ei ole abi, siis järgmisena statreri klemmid ja siis ka aku!!!
Siin ju öeldakse :et tehke oma mootorid korda AGA meie seas pole neid kes sellele veale , head vastust oleks andnud:D
Vastus sellele ongi see:
Kui kütus tagasi EI VAJU siis on viga kas ketimärkides ( kett veninud ), starteri klemmide halb ühendus või lahja aku.
Kui kütus vajub tagasi siis juba viga seal, kus süsteem õhku saab. ( on see siis pump, pihustite tihendid, tagasivoolutorud, kütusefiltri kaan jne.)
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: P Juun 13, 2010 10:04
- Asukoht:
- Auto:
Eks see tants ja trall nende ketimärkide ümber käibki .Isiklikult olen ikka mitu korda lasknud neid ketimärke kontrollida. "et lahja aku" siis minu arust sinna kõike ei pane . Lähen poodi ja võtan 100 Ah aku - siis peab seal mootoriruumis millegist loobuma , et see aku sinna mahuks
.
