Nagu mingis teemas juba mainisin, autos on külm kui välistemperatuur alla -4. Mis konkreetselt katki, seda ise avastama ei hakka, kliimat olen korduvalt kalibreerinud. Tronicu juurde selle probleemiga kindlasti kord ka minek.
Aga tahaks siiski teada:
1. Kuidas/mis järjekorras peaks korras kliima pakasega käituma (et alguses tasakesi esiklaasile ja siis mujale...)?
2. Kui kiiresti peaks salong soojaks minema? Kui jahutusvee temp. osuti on normi jõudnud kas siis peaks juba lahinal kuuma tulema (praegu hakkab sooja tulema tükk aega peale vee normi jõudmist)?
3. Alguses suunatakse õhk esiklaasile ja jahutusvee soojenedes ka mujale. Kas ka põrandale suunatakse kuuma õhku, minul tuleb peaaegu külm?
4. Mis temperatuur kliimaseadmel on talvel tunde järgi normaalne? Küsin kuna enne kliima jamasid oli ka 17 liiga palav.
Kuidas käitub korras kliimaseade (ACC2)?
Kuidas peaks korras kliima töötama, ei tea ja oleks isegi huvitatud. Aga tegin väikese "loomkatse" oma autol:
1. Aeg 00.00 ehk käivitamine. Ventilaator töötab väga vaikselt

2. Aeg 00.05 ventilaator ikka vaikne..

3. Aeg 00.08 ventilaatori pöörded suurenevad

4. Aeg 00.09 ventilaator keskmise kiirusega, salongis on juba üsna soe, tagaakna soojendus lülitub välja

5. Aeg 00.22 ventilaatori pöörleb taas aeglasemini

Lisaks veel niipalju, et jahutusvedeliku temperatuurinäidik (andur vigane?) näitab ilmselt aiateibaid, sest oluliselt kõrgemale ta ei lähegi. 20 kraadi kliima displeil tundub reaalselt justkui rohkem olema, aga kui 19 kraadi panna, siis juskui vähem.
1. Aeg 00.00 ehk käivitamine. Ventilaator töötab väga vaikselt

2. Aeg 00.05 ventilaator ikka vaikne..

3. Aeg 00.08 ventilaatori pöörded suurenevad

4. Aeg 00.09 ventilaator keskmise kiirusega, salongis on juba üsna soe, tagaakna soojendus lülitub välja

5. Aeg 00.22 ventilaatori pöörleb taas aeglasemini

Lisaks veel niipalju, et jahutusvedeliku temperatuurinäidik (andur vigane?) näitab ilmselt aiateibaid, sest oluliselt kõrgemale ta ei lähegi. 20 kraadi kliima displeil tundub reaalselt justkui rohkem olema, aga kui 19 kraadi panna, siis juskui vähem.
Kui neid pilte vaadata, siis alates reedest toimib mul samamoodi. aega ei oska võrrelda, aga võib täitsa ka nii olla. enne reedet oli mul temp. näiduk ka samamoodi.
reedel vahetas trionic mul termostaadi ja nüüd tem. näiduk ilusti keskel. mulle igaljuhul tundus, et peale termostaadi vahetust (ja nüüd normaalse veetemperatuuriga) muutus ka ACC käitumine (selliseks nagu sinul)
enne seda ei läinud tagaklaasisoojendus, ega ka esiklaasile puhumine automaatselt käima)
samas mainis trionic nagu, et temp. näiduk käitub vanemal ja uuemal CS-il erinevalt (mul 92)
mina siiski soovitaks alustuseks termostaadi ära vahetada, kuna see suht odav jubin ja lihtne teha.
reedel vahetas trionic mul termostaadi ja nüüd tem. näiduk ilusti keskel. mulle igaljuhul tundus, et peale termostaadi vahetust (ja nüüd normaalse veetemperatuuriga) muutus ka ACC käitumine (selliseks nagu sinul)
enne seda ei läinud tagaklaasisoojendus, ega ka esiklaasile puhumine automaatselt käima)
samas mainis trionic nagu, et temp. näiduk käitub vanemal ja uuemal CS-il erinevalt (mul 92)
mina siiski soovitaks alustuseks termostaadi ära vahetada, kuna see suht odav jubin ja lihtne teha.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Olen rabatud Sebastian, sellist vastust poleks oodanud!
Võrdlus oma masinaga täna hommikul (-8 õues): 8 min pärast olulist ventika pöörete tõusu ei täheldanud ja roheline tuluke oli ainult ühe lambi võrra allapoole liikunud (-3 kraadi puhul seal kus fotol näha ehk ka jalgadele õhk suunatud), 9 min pärast ei olnud salongis kindlasti mitte üsna soe samas suisa külm kah enam mitte aga jahutusvedeliku osuti oluliselt kõrgemal.
Järeldus seega ikka sama - aeg jumalatega kohtuda.
Võrdlus oma masinaga täna hommikul (-8 õues): 8 min pärast olulist ventika pöörete tõusu ei täheldanud ja roheline tuluke oli ainult ühe lambi võrra allapoole liikunud (-3 kraadi puhul seal kus fotol näha ehk ka jalgadele õhk suunatud), 9 min pärast ei olnud salongis kindlasti mitte üsna soe samas suisa külm kah enam mitte aga jahutusvedeliku osuti oluliselt kõrgemal.
Järeldus seega ikka sama - aeg jumalatega kohtuda.

Qdwin, -8 kraadi ikka oluliselt madalam temperatuur, kui see -2 kui pildid tegin. Võibolla niisuguse külmaga käitub mul ka sarnaselt, kes teab.
Kui 9. min jahutusvedeliku osuti kõrgemal, võiks arvata, et termostaat justkui toimib. Aga kuna tegu kuulsa 3-astmelise termostaadiga (mis peaks tavalisest tunduvalt parem olema) ja vahetus pole teab kui kallis, siis tasuks vist küll vahetada.
Kui 9. min jahutusvedeliku osuti kõrgemal, võiks arvata, et termostaat justkui toimib. Aga kuna tegu kuulsa 3-astmelise termostaadiga (mis peaks tavalisest tunduvalt parem olema) ja vahetus pole teab kui kallis, siis tasuks vist küll vahetada.
Kui auto kohapeal käib, ega ta siis ei lähegi eriti kähku soojaks, eriti praeguse ilmaga.
Minu auto läheb sõites suht kiirelt soojaks(ka seest) kuigi jahutusvedeliku temp näidik päris keskele praeguse ilmaga ei tõusegi.
Kliimaga on see kummaline lugu, et käima pannes ei ole üldse AUTO peal vaid on ECON peal. Seega ei lähe tööle ka peeglite ja tagaklaasisoojendus. Ja ei hakka ka klaasi peale puhuma.
AUTO peale vajutades peneb tööle tagumiste uste ventikad, muud muutust pildis ei toimu. Kui ma AUTO peal temperatuuri HI peale panen, siis hakkab ventikas maksimumiga tööle, kui temperatuuri allapoole tagasi lasen töötab kohe mingi vaikse kiirusega.
Igatahes olen ma loobunud jebimisest selle kliimaga. Pole mul ka raske paar korda vajalikke nuppe vajutada ja suunata niipalju õhku täpselt sinna kuhu parasjagu tahan. Ikka on suht mugav ja vähe klõbistamist
Temperatuuri hoiab muidu normaalselt ja tundub, et temp vastab umbes ka näidule kliimadispleil.
Minu auto läheb sõites suht kiirelt soojaks(ka seest) kuigi jahutusvedeliku temp näidik päris keskele praeguse ilmaga ei tõusegi.
Kliimaga on see kummaline lugu, et käima pannes ei ole üldse AUTO peal vaid on ECON peal. Seega ei lähe tööle ka peeglite ja tagaklaasisoojendus. Ja ei hakka ka klaasi peale puhuma.

AUTO peale vajutades peneb tööle tagumiste uste ventikad, muud muutust pildis ei toimu. Kui ma AUTO peal temperatuuri HI peale panen, siis hakkab ventikas maksimumiga tööle, kui temperatuuri allapoole tagasi lasen töötab kohe mingi vaikse kiirusega.

Igatahes olen ma loobunud jebimisest selle kliimaga. Pole mul ka raske paar korda vajalikke nuppe vajutada ja suunata niipalju õhku täpselt sinna kuhu parasjagu tahan. Ikka on suht mugav ja vähe klõbistamist

Temperatuuri hoiab muidu normaalselt ja tundub, et temp vastab umbes ka näidule kliimadispleil.

Nimevahetus vl -> Veiko
aga programmeeri, et sisselülitades oleks AUTO peal mitte ECON peal.
see ju eriti lihtne.
see ju eriti lihtne.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Nüüd lõpuks olen pihta saanud,miks M95- ... tonniste temp.näidik alati
esimese kolmandiku peal istub,sõltumata,kas temp. on normaalne,või mitte.
Andes EDU-le signaale 10 kraadi kaupa 20-st üles,selgus,et kuni 70 kraadini tõuseb osuti ilusti sinna,kuhu peab,70-120 kraadi ei toimu mitte
midagi ja sealt edasi tõuseb jälle 10 kraadi kaupa kuni skaala piirajani.
Seega on võimalus neil autodel mootor keema lasta,ilma,et ise arugi saaksid.Proovitud kuuest autost töötas ainult ühel näidik enam-vähem
(seisev piirkond oli 85-100).
Tuleks hakata uurima,kust neid millivoltmeetreid saada võiks.
esimese kolmandiku peal istub,sõltumata,kas temp. on normaalne,või mitte.
Andes EDU-le signaale 10 kraadi kaupa 20-st üles,selgus,et kuni 70 kraadini tõuseb osuti ilusti sinna,kuhu peab,70-120 kraadi ei toimu mitte
midagi ja sealt edasi tõuseb jälle 10 kraadi kaupa kuni skaala piirajani.
Seega on võimalus neil autodel mootor keema lasta,ilma,et ise arugi saaksid.Proovitud kuuest autost töötas ainult ühel näidik enam-vähem
(seisev piirkond oli 85-100).
Tuleks hakata uurima,kust neid millivoltmeetreid saada võiks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kas see tähendab, et enamusel 95-> masinatel on temp. näiduk ära väsinud, või ongi originaalis nii?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Täna varahommikul teel Tartusse oli 19 kraadi külma ja mina sõitsin kindad käes! Kõik küljeklaasid olid härmas. Sõida nagu tangiga, ainult otse näed. Tegelikult ajas see naerma et sõidad autoga aga jahutab nagu motikaga sõites. Tagasi tulles paistis päike ja tee või tina - autos oli palav!
Aga vähemalt ühe lennuki tõime ära.
Aga vähemalt ühe lennuki tõime ära.
To Trionic: näidik on siis otsapidi EDU küljes nagu aru saan? Võibolla näidikud ise polegi tuksis...hoopis pinge, mis EDU neile annab on "lünklik"? Seda saaks üsna lihtsalt kontrollida.
Kahjuks pole M95- elektriskeemi
.
Kahjuks pole M95- elektriskeemi

Sümptomite järgi oletades käitub minu ACC praegu täpselt nii nagu Zazou autol enne termostaadi vahetust, ehk siis temp.näidik istub 1/3 peal, paneb mõtlema see võimalik keemise jutt.
Hommikul keeran süüdet siis põleb AUTO, taga küljeklaasid, ventika tuli keskmises asendis ja tuuleklaas;
siis käivitamise ajaks lülitan kõik välja /OFF/;
käivitan, lülitan uuesti AUTO, samad tuled süttivad uuesti põlema;
siis käsitsi lülitan esiklaasi ja tagaklaasi ja kohe kui ventilaatori võimsust juurde või vähemaks toksin kustub AUTO ise ära.
Pikal sõidul tundub küll, et enam ei ole sooja õhku kusagilt juurde võtta, tablool juba 24+ kraadi, korraks viskab soojemat siis jälle vaikus majas. Enamuse ajast kasutan manuaaljuhtimist mitte AUTO reziimi ja keskmine kütusekulu oli eelmisel aastal 11,8 l (2,3 mootor).
Aga radika ventilaator hakkab tööle küll, kui kohapeal kaua käiata lasin, kahju ei vaadanud siis millises asendis temp.osuti oli (aitasin sõbra autot juhtmete pealt käima).
Muideks olen lugenud, et uuemate autode omanikud võiksid hoiduda sellest krokotilliga abipakkumisest (võimalikud el.kahjustused) lugematute lisade korral.
Hommikul keeran süüdet siis põleb AUTO, taga küljeklaasid, ventika tuli keskmises asendis ja tuuleklaas;
siis käivitamise ajaks lülitan kõik välja /OFF/;
käivitan, lülitan uuesti AUTO, samad tuled süttivad uuesti põlema;
siis käsitsi lülitan esiklaasi ja tagaklaasi ja kohe kui ventilaatori võimsust juurde või vähemaks toksin kustub AUTO ise ära.
Pikal sõidul tundub küll, et enam ei ole sooja õhku kusagilt juurde võtta, tablool juba 24+ kraadi, korraks viskab soojemat siis jälle vaikus majas. Enamuse ajast kasutan manuaaljuhtimist mitte AUTO reziimi ja keskmine kütusekulu oli eelmisel aastal 11,8 l (2,3 mootor).
Aga radika ventilaator hakkab tööle küll, kui kohapeal kaua käiata lasin, kahju ei vaadanud siis millises asendis temp.osuti oli (aitasin sõbra autot juhtmete pealt käima).
Muideks olen lugenud, et uuemate autode omanikud võiksid hoiduda sellest krokotilliga abipakkumisest (võimalikud el.kahjustused) lugematute lisade korral.
Algselt postitas: Zazou
/..., et peale termostaadi vahetust (ja nüüd normaalse veetemperatuuriga) muutus ka ACC käitumine (selliseks nagu sinul)
enne seda ei läinud tagaklaasisoojendus, ega ka esiklaasile puhumine automaatselt käima).../
Huvitav, et mul pole kunagi tagaklaasisoojendus automaatselt tööle läinud:freak:. Tea kas tegu on M95-> mudelite eripäraga, või pean midagi ümber programmeerima.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Varsti saad aru et 17 on ka alguses palav. Salongi kiireks üles sulatamiseks muudkui puhutakse ja puhutakse seda va kuuma. Kui kõik on soojaks läinud siis jällegi on 17 natu jahedavõitu. Kusjuures minu masinal ona vahe kas õhuvool on juba soojenenud salongi puhul klaasile ja jalgadele või salongi ja jalgadele suunatud, salongi suunamise puhul on olemine tuntavalt jahedam. Tea kas midagi on kuskil nässus?Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Peeglike peeglike seina peal ütle kust küll s...t pärit on? Karteri tuulutus - midagi kindlasti. Vahejahuti - see on kindlasti üsna prüka moodi. Aga vahejahutisse saabub see kust? Turbost viimati?Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima
Sellised mõtted tekivad peale tagasihoidlikku sinist esmaspäeva oma 13 tunnise peedistamisega.
vot minul on ka see temperatuuri reguleerimine ja automaatne juhtimine kahtlane. viimasel ajal on 17 ikka palav mis palav ja auto soojenedes jääb ikka palavaks. 17 ja 17 erineval aastaajal on ikka väga erinevad. Olen ammu mõelnud sisetemperatuuri näidiku ehitamise peale (või osta selverist tavaline digitermomeeter) see asi ei ole igaljuhul õige.
alates 95 aasta 9000 programmeeriti ACC ümber ja lisati ka väljuva õhu temp. andur. nendel on olukord vist vähe parem.
alates 95 aasta 9000 programmeeriti ACC ümber ja lisati ka väljuva õhu temp. andur. nendel on olukord vist vähe parem.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Väljendun täpsemalt, 17 on liialt soe aga mitte palav. St. paras mitte. Mõne aja mööduded on 17 jälle jahedavõitu.
Zazoul on kindlasti õigus et erinevatel aastaaegadel on 17 erinev. Näiteks jahedamate ilmade puhul kui konditsioneeri otseselt vaja ei lähegi, on konditsioneeritud 17 ikka väga palju jahedam kui konditsioneerimata.
Kokkuvõtteks arvan ma siiski et 10 aastat vana masina phul ei saagi andurite klappide süsteem enam täpselt nii toimida kui ta mõeldud. Kõik väsib ja karakteristikud ei pruugi samad enam olla.
Zazoul on kindlasti õigus et erinevatel aastaaegadel on 17 erinev. Näiteks jahedamate ilmade puhul kui konditsioneeri otseselt vaja ei lähegi, on konditsioneeritud 17 ikka väga palju jahedam kui konditsioneerimata.
Kokkuvõtteks arvan ma siiski et 10 aastat vana masina phul ei saagi andurite klappide süsteem enam täpselt nii toimida kui ta mõeldud. Kõik väsib ja karakteristikud ei pruugi samad enam olla.
praegu mul ka see tööle ei lähe. tundus, et tööle läks ta automaatselt kuskil -10 ja +10 vahel. Samas peaks see ka 95-> sama loogika järgi käima, sest omalajal, kui mul see ise tööle ei läinud siis nägis seda just uuema 9000 peal. muidu ei osanud oodatagi, et automaatselt sisse lülituks.
Tegelikult on mind ammu huvitanud ACC käitumise loogika. huvitav oleks mingit algoritmi näha, milliste andurite ja milliste väärtuste korral mingi funktsioon käiku läheb.
ja veel jäi ACC lahkamisel silma, et üks tuluke parempoolses real ei ole roheline vaid punakas. huvitav mis selle LEDi funktsioon on....
Lisatud failid
Tegelikult on mind ammu huvitanud ACC käitumise loogika. huvitav oleks mingit algoritmi näha, milliste andurite ja milliste väärtuste korral mingi funktsioon käiku läheb.
ja veel jäi ACC lahkamisel silma, et üks tuluke parempoolses real ei ole roheline vaid punakas. huvitav mis selle LEDi funktsioon on....
Lisatud failid
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Minu '96 tonnisel läheb mingist temperatuurist (pakun mingi +10 -st allapoole) tagaklaasisoendus ise tööle. Mulle tundub aga, et see soendus käib ainult salongi temperatuuri järgi -- hommikul lülib sisse, sõidan näiteks kuskile poodi, tagasi tulles pole salong veel päris maha jahtunud, kuid tagaaken juba (eriti niiske ilmaga) uduseks tõmmanud -- soendust ise sisse ei lülita, kuigi vaja oleks.Algselt postitas: suur
Huvitav, et mul pole kunagi tagaklaasisoojendus automaatselt tööle läinud:freak:. Tea kas tegu on M95-> mudelite eripäraga, või pean midagi ümber programmeerima.
Aga kas kuskilt oleks lugeda (mõni link?), mida seal ACC juures üldse ringi progeda saab?
Loen ja mõtlen, et kas tõesti on minu masinal ACC 'korras'...
Tavaliselt on ta alati 20 kraadi peal, aga soojendus ei ürita kuidagi seda 20-t kraadi hoobilt saada või alguses 'üle pakkuda'. Kõik toimub aegamööda, umbes 10...15 min pärast on õige temp. olemas ja nii jääbki.
Küll aga jääb siis jahedamaks, kui keskmise ventilatsiooniava suunan võimalikult termoanduri poole. Loogiline kah...elektroonika arvab, et nüüd on küllalt ning hakkab külmemat puhuma ja salongis üldiselt jääbki jahedaks.
Tõsi, madalama temp.-ga (näiteks 17 kraadi) pole proovinud...võibolla on samasugune anomaalia.
Äkki termoandur ise paksult tolmune või anduri propeller seisab?
Teine asi kui muidugi klapid-luugid korralikult ei sulgu.
Näiteks kui suunata õhk ainul jalgadele, siis minul vuhiseb nats ka esiklaasi peale, kuigi ideeliselt peaks see klapp siis kinni olema, või...?
Tavaliselt on ta alati 20 kraadi peal, aga soojendus ei ürita kuidagi seda 20-t kraadi hoobilt saada või alguses 'üle pakkuda'. Kõik toimub aegamööda, umbes 10...15 min pärast on õige temp. olemas ja nii jääbki.
Küll aga jääb siis jahedamaks, kui keskmise ventilatsiooniava suunan võimalikult termoanduri poole. Loogiline kah...elektroonika arvab, et nüüd on küllalt ning hakkab külmemat puhuma ja salongis üldiselt jääbki jahedaks.
Tõsi, madalama temp.-ga (näiteks 17 kraadi) pole proovinud...võibolla on samasugune anomaalia.
Äkki termoandur ise paksult tolmune või anduri propeller seisab?
Teine asi kui muidugi klapid-luugid korralikult ei sulgu.
Näiteks kui suunata õhk ainul jalgadele, siis minul vuhiseb nats ka esiklaasi peale, kuigi ideeliselt peaks see klapp siis kinni olema, või...?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Juhendis oli (haugi)mälu järgi kirjas midagi sellist et alguses puhutakse tasa tasa ja seejärel vajadusel oma 30 sec täiel võimsusel. Kui hästi meenutada siis aegajalt toimub soojenemine tõesti suht märkamatult.Loen ja mõtlen, et kas tõesti on minu masinal ACC 'korras'...
Tavaliselt on ta alati 20 kraadi peal, aga soojendus ei ürita kuidagi seda 20-t kraadi hoobilt saada või alguses 'üle pakkuda'. Kõik toimub aegamööda, umbes 10...15 min pärast on õige temp. olemas ja nii jääbki.
Sama siin. Iseenesesest on see ju vägagi mõnus. Suunad õhu salongi aga törts läheb ka klaasipeale et niiskemate ilmadega udu vältida.Teine asi kui muidugi klapid-luugid korralikult ei sulgu.
Näiteks kui suunata õhk ainul jalgadele, siis minul vuhiseb nats ka esiklaasi peale, kuigi ideeliselt peaks see klapp siis kinni olema, või...?
To SUUR. Äkitis liigutad siinse kliima teema just praegu üleval oleva ACC alla? Jutt kipub Sinu auto kiitmise teemast kõrvale kalduma
Ei tea kui palju see ACC-2 -ga seotud on aga vast mingil määral siiski.
Peale kolmandat pakase päeva ei puhu mul enam sooja õhku salongi. Eelnevalt näppisin "igaks juhuks" temp.valikul seda LOW asendit ka korraks (pakase foorumist lugesin, et liigutab klappe lahti juhuks kui nad ise ei tule) misjärel mulle tundus, et sellest hetkest peale enam sooja õhku ei saa. Kuna autos oli nii või naa külm (sõiduaeg ainult 10 mintsi) siis ei saanud sellest kohe aru, et midagi valesti oleks. Mõtlesin, et pakase käsi on mängus ning nüüd sula ilma saabudes loksub asi ise enesest paika. Aga ei miskit. Muidu kõik reziimid töötavad, ventikas puhub, klaasisoojendaja töötab, temperatuuri annab SID -i peal valida küll aga mingit reaktsiooni salongi temperatuuri muutuses ACC -poolt ei järgne (olen nüüd kruvinud LOW - kuni - HIGH valikuni välja, küll AUT, ECON ja manuaal reziimil, ei miskit.
Jahutusvedeliku ja teiste vedelike tase on normis, natuke tilkus külma ilmaga midagi mootori alla ka, sinna geneka rihma alla. Pakase ajal oli täheldada ka jahutusvedeliku mõningast süldiks muutumist, ei enamat. Jahtusvedeliku temperatuur ise lakke ei karga, püsib seal 1/3 piirimail, kõrvalistuja jalgealune vaip on kuiv, klaasid seest uduseks ei muutu.
Milles küss, kui keegi oskab kommenteerida ? Mida ise kontrollida saaksin ? (kui üldse saab, kui ei siis muidugi sammud remondi poole).
Kas mõni klapp kinni jäänud, salongi temp.andur peetis või muu rike.
Peale kolmandat pakase päeva ei puhu mul enam sooja õhku salongi. Eelnevalt näppisin "igaks juhuks" temp.valikul seda LOW asendit ka korraks (pakase foorumist lugesin, et liigutab klappe lahti juhuks kui nad ise ei tule) misjärel mulle tundus, et sellest hetkest peale enam sooja õhku ei saa. Kuna autos oli nii või naa külm (sõiduaeg ainult 10 mintsi) siis ei saanud sellest kohe aru, et midagi valesti oleks. Mõtlesin, et pakase käsi on mängus ning nüüd sula ilma saabudes loksub asi ise enesest paika. Aga ei miskit. Muidu kõik reziimid töötavad, ventikas puhub, klaasisoojendaja töötab, temperatuuri annab SID -i peal valida küll aga mingit reaktsiooni salongi temperatuuri muutuses ACC -poolt ei järgne (olen nüüd kruvinud LOW - kuni - HIGH valikuni välja, küll AUT, ECON ja manuaal reziimil, ei miskit.
Jahutusvedeliku ja teiste vedelike tase on normis, natuke tilkus külma ilmaga midagi mootori alla ka, sinna geneka rihma alla. Pakase ajal oli täheldada ka jahutusvedeliku mõningast süldiks muutumist, ei enamat. Jahtusvedeliku temperatuur ise lakke ei karga, püsib seal 1/3 piirimail, kõrvalistuja jalgealune vaip on kuiv, klaasid seest uduseks ei muutu.
Milles küss, kui keegi oskab kommenteerida ? Mida ise kontrollida saaksin ? (kui üldse saab, kui ei siis muidugi sammud remondi poole).
Kas mõni klapp kinni jäänud, salongi temp.andur peetis või muu rike.
äkki murdis selle plastist hoova ära?
http://www.quasimotors.com/accairmix.htm
http://www.quasimotors.com/accairmix.htm
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Parempoolsed ülemine ja alumine nupp korraga alla - salvestab hetkeseisundi ära ja järgmistel mootori käivitamisel taastab selle.
Vasakpoolsed ülemine ja alumine korraga alla - Reset
Vasakpoolsed ülemine ja alumine korraga alla - Reset