Minu viimane päring romulasse tekitas ka kerget hämmeldust, sama asi uuena Rootsist maksis lõpuks 10 EUR vähem aga ju siis neil on targem hoida seal asju kopitamas kuni Ragn Sells ära viib, omamoodi äriloogika vist. Ilmselt nad esiteks pole üldse kursis hindadega ja teiseks saavad piisavalt kasumit mootorite ja suuremate keredetailide müügist.Nojah, kui romulast osatakse küsida 80 eurot selle eest, siis ei tundugi nii ulme.
Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler
Peale pikka otsimist leidsin lõpuks võimendi ja kõlarid ning täna paigaldasin kõlarid ustesse ära:
Kaablit veel ei ole, aga vast leiab selle kah mõnest lammutatavast autost ning siis Troosti aeg kinni ja vast saab kõlarid tööle:). Tänasest pesust kah üks pilt:
Kaablit veel ei ole, aga vast leiab selle kah mõnest lammutatavast autost ning siis Troosti aeg kinni ja vast saab kõlarid tööle:). Tänasest pesust kah üks pilt:
Tänan, lip muudab tõesti palju selle auto juures, endal plaanin kah kunagi karbid ja ukselingid ära värvida aga eks näeb millal see aeg kätte jõuab:P Vahepeal vahetasin ka termostaadi, temp. anduri, paisupaagi korgi ning jahutusvedeliku, hoolduse mõttes, ning puhastasin sisselaskekollektori ja egr-i, natuke nagu oleks kütusekulu paranenud aga kindlalt ei julge väita;)
Igatahes eile sai veel üks asi ära tehtud (tundus mõistlik ennem talve ära teha:P):
H&R madaldusvedrud
Kodust väljumine on vot nii toredaks kujunenud:
Igatahes sõiduomaduste poolest on tegu nüüd täiesti uue autoga, mõnusalt konkreetne:drive:
Igatahes eile sai veel üks asi ära tehtud (tundus mõistlik ennem talve ära teha:P):
H&R madaldusvedrud
Kodust väljumine on vot nii toredaks kujunenud:
Igatahes sõiduomaduste poolest on tegu nüüd täiesti uue autoga, mõnusalt konkreetne:drive:
AERO lip-i ei karda ära lõhkuda talvel madaldusega?
Aga viimane pilt väga viis...9-3 ikka kena masin
Kõlarid said tööle? Ma ise pole viitsinud korraliku ühendamist ära teha, võim ja kõlarid lisatud kuid 2 connectorit jäi algul puudu ja nüüd seisavad lauapeal, ootavad külge ühendamist ja võimu ära progemist.
Aga viimane pilt väga viis...9-3 ikka kena masin
Kõlarid said tööle? Ma ise pole viitsinud korraliku ühendamist ära teha, võim ja kõlarid lisatud kuid 2 connectorit jäi algul puudu ja nüüd seisavad lauapeal, ootavad külge ühendamist ja võimu ära progemist.
Natuke kardan, aga samas ta on nii ilus seal ees, eriti sellistes koheva lumega kohtades, kuid peab väga ettevaatlik olema:D
Kõlaritega mul täpselt sama seis mis sul + juhe kah ikka puudu veel, no mingi aeg peab kätte võtma jälle:)
Kõlaritega mul täpselt sama seis mis sul + juhe kah ikka puudu veel, no mingi aeg peab kätte võtma jälle:)
Soovitan siis kõlarite teemal endale aega varuda ning korralik eeltöö ära teha. Ma täna siis mõtlesin et ühendan ära aga 2 tundi mässasin et keskkonsoolis neid otsi üles leida mis a-piilarist tulevad. Igatahes üks kaabel jägi kadunuks...tuleb laiali lammutada vist...sinine markeeringuga kaabel ilusti seal kus peab olema aga jube lühike. Rohelise markeeringuga kaabel jäi kadunuks.
Täpselt nii oli, turbo lõpetas koostöö (läbisõit 275 000km, paistis, et varem turbot maha võetud pole ja tegu originaaliga). Kuna peres ka teisi liikumisvahendeid siis auto seisab ikka kodus õue peal, uus kasutatud turbo on ostetud ja ootab külge panemist, kuna pole veel lammutamisega tegelenud, siis purunemise põhjust ei oska öelda. Meie käes sõitnud viimased pea 70000km u. 10000km õlivahetus intervallidega Gulf 5w-40 õliga, varem turbo õli ei lekkinud ega midagi, õlitase oli ilusti maksimummis peale purunemist, et kohe ilmselget põhjendust juhtunule öelda ei oska. Eks kui lahti võtan, siis panen pilte ja kirjutan kuidas asi täpsemalt juhtus;)