Tervist
Autoks Saab 9-3 , 2,2 tid 85kw, 1998 a
Olen kütuse pealevoolule kapoti alla pannud läbipaistvad voolikud, et näha kuidas kütus peale tuleb.Eemaldatud on ka kapotialused vigased kiirliitmikud ,iga sügis ja kevad vahetatud ka kütusefiltrit.Kütus mida kasutan, on kvaliteetne, kuid iga talv tekib korda 4-6 sama probeem. Auto käivitub poolest pöördest, soojeneb kenasti, kuid kui hakata sõitma, siis peagi hakkab katkuma. Kapoti alla vaadates, on näha, et kütusevoolik pole korralikult diislit täis ja kisub õhumulle vahele. Mingi hetk, siis toru tühi, masin sureb välja ja enam kütust ülesse tõmmata ei suuda.Korduvalt käivitades hetkeks käivitub, natuke kütust saab peale, kuid siis taas kooleb. Kui võtan lahti kütusetoru ühenduse ja proovin kütust füüsiliselt ülesse imeda,siis ei tule mitte tilkagi, ka siis mitte, kui kütusepaagi kork maha keeratud. Viimased korrad olen kütuse ülesse saanud siis, kui olen jätnud toru ühenduse lahti ja kütusepaagile olen surve sisse lasknud kompressoriga, seda on olnud vaja korrata üsna mitu korda. Peale torude taasühendamist mootor käivitub, tõmbab mõned korrad veel õhumulle vahele ja selleks korraks on probleem lahendatud. Kuna see jant on korduv, siis tahaks leida vea põhjuse ülesse ja selle ka lahendada.
Küsimused , mis tekkisid :
1) Kuskohast tekib torustikku lisaõhk (probleem alati talvine)?
2) Kas paagis sees on samuti mingi filter ?
3) Kas paaki on võinud aja jooksul tekkida mingi saast ja plöga, mis omakorda mingi ummistuse ennem kütusefiltrit tekitab?
4 )Kui keeruline on paagi maha võtmine ja puhastamine?
5) Küsimused, mida küsida ei osanud ?
Ette tänades
Urmas
2,2 tid kütuse pealevooluga jama
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7674
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tead Urmas , ma ei viitsinudki lõpuni lugeda ja pakun välja võimaluse, et paagi tuulutus ei tööta.
öösel temp. langeb ja paaki tekib vaakum ja pump ei jõua kütust ülsse imeda.
proovi paagi punn lahti jätta või läbi punni puuriga auk puurida.
öösel temp. langeb ja paaki tekib vaakum ja pump ei jõua kütust ülsse imeda.
proovi paagi punn lahti jätta või läbi punni puuriga auk puurida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- Scorps
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Juba suht jutu keskel on öeldud, et ei tule kütust ka siis, kui paagi kork maha keerata.
Omalt poolt aga küsiks, kus asub paagi tuulutus, kuidas seda kontrollida/puhastada? Mul nimelt säärane eripära, et tankida saab ca 3 liitrit korraga, siis tuleb paar hetke oodata, et kütus alla luriseks ja saab uuesti sortsu peale lasta. Otseselt ei sega, aga tülikas on tankida..
Omalt poolt aga küsiks, kus asub paagi tuulutus, kuidas seda kontrollida/puhastada? Mul nimelt säärane eripära, et tankida saab ca 3 liitrit korraga, siis tuleb paar hetke oodata, et kütus alla luriseks ja saab uuesti sortsu peale lasta. Otseselt ei sega, aga tülikas on tankida..
