väntvõll

Vasta
raekas
Postitusi: 9
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:24
Asukoht:
Auto:

#1

Tere üle pika aja.Pole olnud siin tükk aega,sest auto töötanud nagu kellavärk.Nüüd uus mure.Andke mulle nõu,mis ja kuidas on mõttekas.
Nimelt mõni aeg tagasi hakkas mootoris müra.Arvasime ,et saaled.Ei hakanud tõstukile autot ajama,sest hooldust oli vaanagunii tegema minema.Täna hommikul viidi auto tõstuki peale ja mehed avastasid ,et väntvõll kulunud .Kuidas mul kõige õigem tegutseda?Mis võimalused mul on selle väntvõlliga?
Auto Saab 9-5 ,aasta 1999a ,automaat ,125 kw
Ette tänades...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

eks siis tahab ju uut vänta ja uusi saalesid.
mis muud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
raekas
Postitusi: 9
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:24
Asukoht:
Auto:

#3

Tänan Ivo,arvasime ise sama asja vaja teha,kuid...ma mõtlesin siin sellist asja,kas uus väntvõll või romulast ja hinnaklass?Vähe võimalik,et Pärnust seda võtta oleks.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Kui saaled kulunud ja teevad kriime väntvõllile, siis jah lihvimine või uus väntvõll. Kuskil siin foorumis räägiti, et Viljandis on keegi kes oskab neid lihvida. Saaled remont kpl 0.25 pidi sobima ng900 või 9-3 2.3 omad. Parem ikka oleks jah lida uus/heas seisus väntvõll, kui õnnistub.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

ega sa seda mootorit korda saa kui sa kuskilt korralikku lihvimata väntvõlli leia, sest saabijumalad räägivad, et lihvitud vänt 9-5 peal ei pidanud kestma, no tegelikult ikka pole siis tõenäoliselt hästi lihvitud ma arvan. aga egas niisamast see 9-5 vänt ära ikka ei kulu, mingi põhjus peab olema. ja saaled kuluvad ikka ennem... ja siis kolisema kah mootor ei tohiks hakata niikaua kuni õlirõhku jätkub.
äkki peaksite õlirõhu hoopis mõõtma.... ka sellest algavad 9-5 probleemid...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Punkt 1. Enne lihvimist mõõta ära väntvõlli viskumine.
9-juhul 10-st on väntvõll kõver ja sealt algavad probleemid.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
raekas
Postitusi: 9
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:24
Asukoht:
Auto:

#7

Tänan heade nõuannete eest,vaatame seda asja nüüd edasi.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#8

Tere.Kuna enadal sarnane mure ei hakanud uut teemat tegema.Probleemiks siis väntvõlli lihvimine remont mõõtu.Kuna võntvõlli tööpinnad on saanud kõvasti kahjustada ja et neist asja saaks on vaja lihvida 0,5 remont mõõdu peale.
Aga oskab keegi öelda kas saabile 2,3 125 kw mootorile on kuskilt 0,5 remontmõõdus saalesid saada.
Vasta