Tervist, oleks tarvis siis sellist klappi:
Part# 9313909
http://www.autopartsfair.com/images/pro ... 922bos.jpg
http://www.thesaabsite.com/900old/Saab- ... ystem.html
8 klapilisele mootorile, 85kw jõudu, aasta 84.
Pakkumised PS.
Tänan.
O: Auxiliary air valve (c900)
Need ei lähe ju kunagi vabatahtlikult katki:freak: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ta on reguleeritav,teinekord vajab "katik" puhastamist. Aga loomulikult,kui testriga küttekeha mõõtes näitab katkestust,siis ... .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Siiber on lahti sees igastahes, loksutades klobiseb, kui nüüd punnid lödvikutele ette panna ja pöörded paika sättida, siis mootor käitub tavapäraselt a see klapp peaks õhu pealevoolu kinni panema kui mootor soojeneb, pm on seda klappi külmalt käivitades vaja, annab lisaöhku külmkäivituspihustile, kui óigesti aru saan.
Täpselt nii. Kas mutter on reguleerkruvil küljes ja kinni? Bi-metall vedru vist ise puruks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jep, mutter on kinni. Võtsin oma olemasolevast "varuosariiulist" uue-vana klapi, fööniga kuumutades tõmbas klapi kinni, aga kui nüüd autole peale panin, siis ei toimi ikka. See bi-metall peaks soojenema siis kas a)voolu peale jooksmise ajast või b) mootori korpuses soojenedes ?
Samas vool oli pistikutes olemas nii nagu peaks.
Vbla on tõesti vaja regullida seda klappi!? Samas võetud on ta sama mootoriga isendi pealt.
Uurin-kuidas seda regullida siis..
Samas vool oli pistikutes olemas nii nagu peaks.
Vbla on tõesti vaja regullida seda klappi!? Samas võetud on ta sama mootoriga isendi pealt.
Uurin-kuidas seda regullida siis..