Auto läheb käima tihti alles teisel katsel

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

Hei,
Probleem selline, et tihti juhtub, et auto ei käivitu mitte esimesel vaid teisel katsel. Starter jookseb nagu kinni 8mootor ei tule taha). Tundub, et seda juhtub enam sooja mootoriga.Mis võib olla probleemiks?

Varem tuli isegi enam käiata, kuid pärast väntvõlli anduri vahetust asi paranes. Nüüd käivitub alati vähemalt teisel katsel.

Elar
Mugav peab olema!
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Ei taha ehmatada, aga oli samasugused sümptomid B202 mootoriga, probleemiks oli kulunud kolvirõngad, hiljem ka saale ring. Kontrolli kompressiooni.

Küünlad, filtrid oled vahetanud?
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

Auto läheb neljapäeval korralisse hooldusse ja ülevaatuse eelsesse kontrolli. Viimati said fildrid ja küünlad aasta tagasi vahetatud.

Aga tänud annan teenindusele teada, et igaks juhuks ka kompressiooni mõõdetaks.
Ehk veel ikka nii hull asi ka pole.

Elar
Mugav peab olema!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Starter on kindlasti vigane(selle veakirjelduse järgi),aga miks kohe ei käivitu? Näiteks vigased kütusetrassi tagasivooluklapid,mis trassi tühjaks lasevad,mistõttu käivitamine on raskendatud.
Kasutaja avatar
elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

Olen probleemi vahepeal tahaplaanile jätnud, kuid sooja mootoriga käimaminek endiselt üllatusi tekitav. Põhimõtteliselt kui teed ühe 100 km otsa, siis ei käivitu auto kunagi peale seda avakatsel. Kuid samas teisel kuni neljandal katsel alati läheb.

Mis parandust te Tallinnas soovitaks sellise vea leidmiseks ja remondiks? Saabianti? Troost? Miski muu?

Saabianti siiani öelnud, et nemad probleemi ei näe, sest nende juures käivitub auto alati ... põhjus ka lihtne - nende juures mootor alati nö külm, sest sõidetud vaid linnavahel paar km.
Mugav peab olema!
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#6

Pöörduda võid ka näiteks Audaceri poole. Master Trionicu postituse all on kontaktnumber olemas. Oma muredele, niipalju/vähe kui neid olnud on, olen Audaceri meistrite juures alati lahenduse leidnud. :)
Kasutaja avatar
elar25
Postitusi: 56
Liitunud: E Mai 02, 2011 22:11
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

Käidud sai siis Audaceris - täitsa huvitav koht oli - näiteks mul jäi mulje, et arvet esitati kliendile küll esmakordselt :).

Aga asjast... vahetusse läks starter, mis väidetavalt olla olnud siiani veel originaal. Aastatega oli sinna kogunenud korralikult sodi ja niivõrd kulunud, et soojenedes ühenduse andmine juba raskendus.

Lühidalt öeldes ... peale starteri vahetust auto käivitub seni alati esimesel katsel. Tänud.:thumb:
Mugav peab olema!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

Käidud sai siis Audaceris - täitsa huvitav koht oli - näiteks mul jäi mulje, et arvet esitati kliendile küll esmakordselt :).
Mis valesti oli või ei meeldinud?
U2U palun:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta