K: Kütusepump töötab oma suva järgi.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist. Mure siis selline,et sõitsin autoga tuttava juurde kõik töötas nagu vaja. Hiljem enam auto ei käivitunud. Säde on ok. Kütusepump aga töötab siis kui ise soovib. Panin kaitseplokist otse toite peale (võttes teise kaitsme alt ja kontrollides, et taha peale jõuab) ja ei midagi. Vahepeal aga töötab täitsa laitmatult. Kas siis kütusepump hakka otsi andma või on võimalus, et mingi s..t on paagis ja häirib tema tööd. Samas kui sõidad on kõik ok aga käivituda ta ei taha. Autol on kaks andurit ka vigased aga need ei tohiks segada selle tööd nimelt detonatsiooni andur ja vända positsiooni andur. Kas seda pumpa juhib eraldi veel miski või on temal lihtsalt 12v peal ja kõik. Kui miski muu seda veel juhib siis võivad andurid segada aga muidu peaks neist suva olema.
Autoks siis Saab 900 2,5 V6 125 kw 1994a.
Loodan, et mu kirjeldus v. segane ei ole ja saate aru :)

Ette tänades Saimon
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

Sõidu pealt jääb ka vahest seisma ja ei käivitu?
Kogenud Aeronaut. :drive:
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#3

Ei kui sõitis oli kõik ok. Nüüd ei toimu enma midagi. Kas tasub pump ära vahetada või on lootust?
alartob
Postitusi: 96
Liitunud: R Dets 12, 2008 20:01
Asukoht:
Auto:

#4

vända andur peaks minuteada mõjutama pumba tööd päris tublisti.kui vända andur tuksis ja enam midagi välja ei loe jääb ka pump seisma.tasuks andurid ära vahetada ja siis peaks auto jälle sõitma kenasti.
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#5

Seda kyll. Aga kui andsin pumbale otse voolu peale ja pumba pistikus oli 12v kas sellisel juhul ei peaks pump tööle hakkama?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#6

pumpa peaks kuulda ka ju olema? Kui otse peale andsid ja midagi ei toimunud, siis ma alustaks pumbast hoopis..
Kogenud Aeronaut. :drive:
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#7

Minu 2.0 900'l oli sama probleem, ehk käivitus oma suva järgi, siis kui ise soovis. Kütusepumbale otse voolu peale ei proovinud anda, aga igastahes kütusepump tööle ei hakanud..

Vahetasin pool aastat tagasi vändaanduri ära ja selle aja jooksul pole ühtegi korda mitte käima läinud.
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#8

Jah Siis kui tööle läks oli pumpa kuulda. Selles tuleneski üsimus, et kas pumbal on peale toite veel mõni juhtimine? Aga otsetoitega ei läinud ta tööle ka enam. Minuarust oleks loogiline et oleks pidanud minema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

lihtsalt pumba eluiga hakkab lõppema: kord harjad annavad ühendust, kord ei anna.
Uus pump panna.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#10

Tänane päev möödus suuresti just pumbapoole kaevudes. Tean, et ei ole ilus aga läksin lihtsamat teepidi. Tekitasin ühe ava juurde tagumise istme alla. Sealt sai kenasti pumbale ligi. Nüüd siis ainult pump ära vahetada ja ava korralikult sulgeda uuesti. Vaatasin enne ava tegemist videot youtubist (kuidas keegi teinud oli) http://www.youtube.com/watch?v=sbEl00CUW5Y. Ise tegin väiksema ava kuid ka sellet vabalt piisas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Lõikasid millega?
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#12

Vaikselt meisliga. Väga eduliselt, minujaoks lausa uskumatult lihtsalt. See plekk on seal nii pehme, et meisel lõikas väga hästi. Mina ei lõiganud sinna päris auku vaid jätsin osa ringist kinni, et hiljem oleks võimalus tagasi painutada. Mõte oli koht uuesti ära värvida ja lahti löödud osa ühendada mingi tihendig ja kinnitus kohaga. Kinnitust pole veel hetkel välja mõelnud aga see ei ole ka mingi kosmosetehnika enam. Võin lisada pildi selles peale lõunal kui keegi soovib.
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#13

Tänaseks siis asi koos ja töötab uuesti. Minuarvates võiks olla foorumis üleval õpetus kuidas sedasi läheneda antud probleemile. Teeks kindlasti mõni inimese elu lihtsamaks ja säästaks raha. Pole ise suurem kirjutaja mees nii et mõte adminitele.:eureka:
Igaljuhul tänan asjalike nõuannete eest. Saimon
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Aga nii on ju alati tehtudki, alates 1994`st aastast;) .
saimon
Postitusi: 41
Liitunud: K Mai 16, 2007 15:32
Asukoht:
Auto:

#15

Siin kohal lõigi välja minu võhiklikus kuna ma ei teadnud seda. :) Mitmed töökojad kellelt abi kysisin olid kohe nõus asuma paaki maha võtma. Õigupoolest kõik. Lõpuks saigi asi koduhoovis ja käepäraste vahenditega tehtud. Selle pärast mõtlesingi, et võiks olla DIY all olla.
Vasta