Lairiba lambda ostmine

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#1

Kas lairiba lambda + ekraan keegi Eestis ka müüb? Millist üldse osta?
Või on kellelgi enda vana müüa?

Suht kallis vidin uisapäisa netist tellimiseks, äkki targemad jagavad kogemust. :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

vems (ei ma ei paku vemsi ecu-t, seal on muud asjad ka, nagu Boschi WB andur ka kontroller sinna juurde)). Hinnad on seal lehel küll EEK-ides veel

Kella sul väga ju vaja ei lähe. Sul on T5 ju küljes, nagunii logid kõike. Ja kui seade juba paigas, siis pole seda kella väga vaja ka.

Innovative on suht tuntud komplekt.

Turboclubi foorumis liigub aegajalt igasuguseid soodsama hinnaga, vahel vähekasutatuid.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

Kasutan Innovate't ... Hea ... :thumb:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

mul on vems
niikaua kui summuti torus olev andur terve püsib on asi väärt. aga neid andureid olen juba 3 tk ära lõhkunud.
ju nad ei kannata põrutusi..

aga anduriks 5 otsaga andur
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#6

vems (ei ma ei paku vemsi ecu-t, seal on muud asjad ka, nagu Boschi WB andur ka kontroller sinna juurde)). Hinnad on seal lehel küll EEK-ides veel

Kella sul väga ju vaja ei lähe. Sul on T5 ju küljes, nagunii logid kõike. Ja kui seade juba paigas, siis pole seda kella väga vaja ka.

Innovative on suht tuntud komplekt.

Turboclubi foorumis liigub aegajalt igasuguseid soodsama hinnaga, vahel vähekasutatuid.

Ses suhtes on sul õigus, et mul vist seda ekraani polegi vaja, kui T5.5 juba olemas (kole ju ka!), 70. pessa juhe ja justkui peaks info ajju jõudma.

Aga siit võiks järgmise küsimuse sõnastada: milline lairiba lambda T5.5 ajju sobivaid-soodsaim olla võiks? Ma selle lairiba koha pealt suht algaja :red:

Aga niipalju just avastasin, et ka VAG-grupi diisel-pumppihustitele mäppimistarkvara Trionic suitel välja töötatud. Lihtsalt huvilistele teadmiseks,
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#7

Sobivuse kohalt vahet pole ... Innovate vist pisut kallim kui vems :? Aga ühtki andurit ma maha pole kärsatanud ... Ja tuld on torus olnud küll ... :)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#8

Kas ma saan nüüd õigesti aru, et mulle piisaks näiteks, kui ostan Boschi mõne lairiba ja sealt saangi adekvaatsed tulemused läbi T5Suite? Räägitakse ka sensori kalibreerimisest - mida see tähendab?
Ja kui sensoril on kitsasriba väljund, ühendatakse see tavalise anduri asemele?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#9

No sellel wideband anduril on kaasas pisike kontrolleri karbike... Mina ühendasin jah nii, et narrowband läks vana signaali kohale ja wideband teise kohta T7 ajus. Wideband lambda numbrilisi väärtusi saan logida või vaadata sidilt.

Kalibreerimine tähendab sisuliselt seda, et mõõdetakse ära anduri lugem puhtas õhus ja kontroller võtab seda väärtust aluseks :)
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#10

No sellel wideband anduril on kaasas pisike kontrolleri karbike... Mina ühendasin jah nii, et narrowband läks vana signaali kohale ja wideband teise kohta T7 ajus. Wideband lambda numbrilisi väärtusi saan logida või vaadata sidilt.

Kalibreerimine tähendab sisuliselt seda, et mõõdetakse ära anduri lugem puhtas õhus ja kontroller võtab seda väärtust aluseks :)

Et siis seda kontrollerkarpi ka ikkagi vaja? Ühendan anduri oma kohale, panen kontrollerile voolu takka ja mingi nupuvajutusega kalibreeritakse 0-punkt ära või selleks ka arvutiühendust vaja?
Ja siis pärast karpi signaal on ajule loetav?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#11

Pmst nii ta käib jah... Kontroller on vajalik ... Nupp on kaasas :) ... Kalibreerimiseks arvutit vaja pole... :beer:
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#12

Huvitav jutt küll, aga harige ka teisi, et mida see teeb? Mis kasu annab? Mis mootoritel kasutada jne... Muidu tundub, et samahästi võiks ju õhuniiskuse anduri ka autosse installida... :)
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#13

Huvitav jutt küll, aga harige ka teisi, et mida see teeb? Mis kasu annab? Mis mootoritel kasutada jne... Muidu tundub, et samahästi võiks ju õhuniiskuse anduri ka autosse installida... :)

Mõned petrolhead-id tunnevad huvi, milline on mootori küttesegu erinevatel tööreziimidel ja püüavad mootorijuhtimist selle info baasil optimeerida. Niisama numbri vaatamiseks võibolla kallis vidin, kuid kui tõsisem huvi mootoris toimuva vastu, siis hädavajalik.

Tavaline nn "narrow-band" andur sulle nii täpset infot ei anna.

Kui sa juba niimoodi küsid, siis järelikult reaalne vajadus selle vidina järgi puudub.

Ise kasutan sellise väljanägemisega komplekti:

http://www.innovatemotorsports.com/products/MTXL.php
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

Huvitav jutt küll, aga harige ka teisi, et mida see teeb? Mis kasu annab? Mis mootoritel kasutada jne... Muidu tundub, et samahästi võiks ju õhuniiskuse anduri ka autosse installida... :)

sellest jupstykist ikka oli meeletu kasu, et saada oma saab 96 õige seguga liikuma.
kogu kütusesegu häälestus käis vastavalt segu koostisele:
kuidas sõita optimaalselt lahja seguga tavalisel maanteekiirusel 90...100 km/ h , et võtaks vähe kütust, ja kuidas segu oleks parim, rikastatud, kui lapats põhja vajutada.
peale selle nägin veel, et max kiirusel jäi ikka segu veel lahjaks...., mis eeldaks ökomaiseri töö ümberkorraldamist lisaks sellele, mis tyysidega sai mängitud.

igaljuhul, kui tahad max võimsust saada, siis aju kirurgiast on vähe, kui sa ei tea, mis tegelikult põlemise ajal toimub.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#15

Lihtsalt infoks kellelegi, kes kavatseb ka lairiba soetada omale, siis tellisin selle vidina: http://www.ebay.co.uk/itm/INNOVATE-LC-1 ... 5644cd31bc

u 10 päevaga oli kohalikus postkontoris ja maksis 144 €
Vasta