Küsimus Saab 9-3 Aero kohta

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
siitin
Postitusi: 9
Liitunud: P Mär 10, 2013 17:55
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Olen sõitnud 6,5 aastat Saab 9-5 Aeroga, kuid otsin nüüd midagi uuemat. Olen vaadanud autosid nii- ja naapidi, aga ikka on soov osta veel üks saab.

Teab keegi midagi selle masina kohta: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1207726
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#2

Juhiistmest, millest võiks läbisõidu vastavust tegelikkusele hinnata, muidugi pilti pole...
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#3

Juhiistmest, millest võiks läbisõidu vastavust tegelikkusele hinnata, muidugi pilti pole...

Ilmselt see on nii kole, et rikuks tehingu. Seal on minu teada müügis veel kaks paremat riista, xwd ja turbox, ma panustaks nendele pigem.
siitin
Postitusi: 9
Liitunud: P Mär 10, 2013 17:55
Asukoht:
Auto:

#4

TurboX on natukene hinnaklassist väljas selle aastakäigu masina jaoks (kuigi kindlasti väga hea ja edev aparaat) ja XWD on manuaalse kastiga. Soov oleks aga automaati leida. :)

Kas on muidu reaalselt ka alust arvata, et see läbisõit ei ole õige?
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#5

Küsi hooldusraamatut näha ja kui midagi kahtlast tundub, siis saad ju alati sinna järelepäringu teha, kus hooldatud on.
Kas on muidu reaalselt ka alust arvata, et see läbisõit ei ole õige?
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#6

Carcom puhul julgeb oletada, et läbisõit on õige. Nad ausad kaupmehed, aitavad ka liisingu saada kui vaja. Kui kulumise jälgi on siis nad üldiselt neid ekstra ei varja. Pigem saab auto siia tuues korraliku pesu ja vaha ning korraliku puhastuse - nad lubavad ka Vikingis või mujal autosid kontrollida! Sageli lasevad need ka ise toomise järel kas Vikingis või Saabi Anti juures üle vaadata. Enamasti on tegu liisingust tagasi tulnud autodega kesk Euroopast.

Mine ja vaata! Küsi kindlasti hoodusraamatut ja kindel olemiseks lase mõne Saabi hooldaja juures üle vaadata!

Ainuke asi, mis selle Saab puhul natuke kummaline on, on mittestandardne Aero summutite komplekt. Aerodel peaks taga kahel pool eraldi summutajad olema. Sellel on ühel pool kahe toruga komplekt. Ehk oskavad sulle ka selgitada miks. Võibolla on mingi turu eripäraga seotud. Siin ja Rootsis, minu teada neid nii kunagi ei müüdud.

Piltide järgi paistab see väga kobe Aero. 2,0T on isegi turbo laksu poolest äkilisema minekuga, kui 2,8T. Viimane on samas palju ühtlasem tõmme (sh madalatel pööretel), kuigi 1 käik jookseb vähemalt manuaali puhul tehase seades kole kähku tühjaks. Kütuse kulu poolest on kindlasti 2,0T rahakotile paremini mõjuv, kui 2,8T. Minu oma teeb sageli linnas 14 koma midagi 100 km kohta. Talvel vahel hullemini, suvel võib tagasihoidlikult gaasi andes ja linnas 5 käiguga sõites (lubab ilusti 50-55 km/h sõita) saada ka paremaid näite. Arvestades minekut olen 2,8T-ga rahul! ... nadiks teeb selle vaid 9-3-s olev väga väike bensiinipaak. Nädalas korra tankla väisamine on 2,8T puhul paratamatus ka väikse läbisõidu puhul. 2,0T peaks selles osas selle paagiga paremini sobima ja linnas ca 3 liitrit vähem kütust võtma. Maanteel neil nii suur vahe vast polegi (2,0T-ga suurem maanteekogemus puudub, 2,8T saab hakkama 7,5l/100 km kandis) aga linnas on 2,8T kütuse röövel! Õnneks mõnusa minekuga! :cool:

Üldiselt on 9-3 Aero väga hea auto! Kui midagi sellel autol nõrk koht on, siis on need poritiiva servad. Värv kipub kooruma. Ainuke veidrus, mis praktikas vahel segab on see, et esipiduri ketaste plekk katte ja piduriketta vahel on kas liiga suur või liiga väike pilu, mistõttu pinnatud teel sattub sinna vahel väikseid kive, mis teevad siis kriipiva häälega koledat põrgulärmi. Enamasti kukuvad need sealt ka taas välja.

Ise ostaks iga kell 9-3 Aero uuesti! Hetkel veel mitte aga ühel kenal päeval peaks ka enda 9-3 Aero mõned aastakäigud uuema või siis garanteeritult väiksema läbisõiduga isendi vastu vahetama. Muide siis vaataks paagi suuruse tõttu ka 2,0T suunas (2011/2012 MY) või siis prooviks leida TurboX manuaali (kui juba 2,8T valla päästa, siis nii nagu selle vahel). Mis Turbo X hinda puutub, siis need on Saksamaal ja Rootsis tõendatud ajaloo puhul üle 20000 € hinnaklassis. Seega see Turbo X seal on tegelikult väga hea hinnaga! Mulle lihtsalt automaadid ei meeldi, muidu oleks läinud vahetust pakkuma! Aga see on maitse asi!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
kaido9
Postitusi: 119
Liitunud: N Mai 26, 2011 21:11
Asukoht:
Auto:

#7

kas kahel pool eraldi sumbuti pole mitte v6 ainult.
siitin
Postitusi: 9
Liitunud: P Mär 10, 2013 17:55
Asukoht:
Auto:

#8

Carcom puhul julgeb oletada, et läbisõit on õige. Nad ausad kaupmehed, aitavad ka liisingu saada kui vaja. Kui kulumise jälgi on siis nad üldiselt neid ekstra ei varja. Pigem saab auto siia tuues korraliku pesu ja vaha ning korraliku puhastuse - nad lubavad ka Vikingis või mujal autosid kontrollida! Sageli lasevad need ka ise toomise järel kas Vikingis või Saabi Anti juures üle vaadata. Enamasti on tegu liisingust tagasi tulnud autodega kesk Euroopast.

Mine ja vaata! Küsi kindlasti hoodusraamatut ja kindel olemiseks lase mõne Saabi hooldaja juures üle vaadata!

Ainuke asi, mis selle Saab puhul natuke kummaline on, on mittestandardne Aero summutite komplekt. Aerodel peaks taga kahel pool eraldi summutajad olema. Sellel on ühel pool kahe toruga komplekt. Ehk oskavad sulle ka selgitada miks. Võibolla on mingi turu eripäraga seotud. Siin ja Rootsis, minu teada neid nii kunagi ei müüdud.

Piltide järgi paistab see väga kobe Aero. 2,0T on isegi turbo laksu poolest äkilisema minekuga, kui 2,8T. Viimane on samas palju ühtlasem tõmme (sh madalatel pööretel), kuigi 1 käik jookseb vähemalt manuaali puhul tehase seades kole kähku tühjaks. Kütuse kulu poolest on kindlasti 2,0T rahakotile paremini mõjuv, kui 2,8T. Minu oma teeb sageli linnas 14 koma midagi 100 km kohta. Talvel vahel hullemini, suvel võib tagasihoidlikult gaasi andes ja linnas 5 käiguga sõites (lubab ilusti 50-55 km/h sõita) saada ka paremaid näite. Arvestades minekut olen 2,8T-ga rahul! ... nadiks teeb selle vaid 9-3-s olev väga väike bensiinipaak. Nädalas korra tankla väisamine on 2,8T puhul paratamatus ka väikse läbisõidu puhul. 2,0T peaks selles osas selle paagiga paremini sobima ja linnas ca 3 liitrit vähem kütust võtma. Maanteel neil nii suur vahe vast polegi (2,0T-ga suurem maanteekogemus puudub, 2,8T saab hakkama 7,5l/100 km kandis) aga linnas on 2,8T kütuse röövel! Õnneks mõnusa minekuga! :cool:

Üldiselt on 9-3 Aero väga hea auto! Kui midagi sellel autol nõrk koht on, siis on need poritiiva servad. Värv kipub kooruma. Ainuke veidrus, mis praktikas vahel segab on see, et esipiduri ketaste plekk katte ja piduriketta vahel on kas liiga suur või liiga väike pilu, mistõttu pinnatud teel sattub sinna vahel väikseid kive, mis teevad siis kriipiva häälega koledat põrgulärmi. Enamasti kukuvad need sealt ka taas välja.

Ise ostaks iga kell 9-3 Aero uuesti! Hetkel veel mitte aga ühel kenal päeval peaks ka enda 9-3 Aero mõned aastakäigud uuema või siis garanteeritult väiksema läbisõiduga isendi vastu vahetama. Muide siis vaataks paagi suuruse tõttu ka 2,0T suunas (2011/2012 MY) või siis prooviks leida TurboX manuaali (kui juba 2,8T valla päästa, siis nii nagu selle vahel). Mis Turbo X hinda puutub, siis need on Saksamaal ja Rootsis tõendatud ajaloo puhul üle 20000 € hinnaklassis. Seega see Turbo X seal on tegelikult väga hea hinnaga! Mulle lihtsalt automaadid ei meeldi, muidu oleks läinud vahetust pakkuma! Aga see on maitse asi!

Tänud põhjaliku vastuse eest! Ilmselt suundun seda autot vaatama ja võibolla heidan silma peale ka sellele TurboX-ile. Minu praegune auto on automaat kastiga ja sellest tulenevalt olen selle mugavusega väga harjunud. :)

Mis puudutab Carcom-i, siis minu praegune Saab on pärist just sealt. Sõidetud sellega siis 6,5 aastat nagu ülalpool mainitud.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#9

Kui nelikvedu on väga oluline otsi mõni Saab 9-2X sest see poolkõva Haldexi AWD pole just suurem asi nelikvedu, vähemalt sellega saab EVO või STI laadset korralikut nelikvedu nautida. Aga kui hing ihkab ikka Saabi võta siis mõni esiveoline Aero.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

Kui nelikvedu on väga oluline otsi mõni Saab 9-2X sest see poolkõva Haldexi AWD pole just suurem asi nelikvedu, vähemalt sellega saab EVO või STI laadset korralikut nelikvedu nautida. Aga kui hing ihkab ikka Saabi võta siis mõni esiveoline Aero.
Neid ei pidavat siia muidu arvele saama, kui ümberasuja varana...:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#11

kas kahel pool eraldi sumbuti pole mitte v6 ainult.

Minu teada on kõik Aerod sellised, kaasa arvatud 2,0T. Aga võibolla mõnel turul on autod olnud teises seades.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta