Saab 9-3 SS Aero mootori aju???

Vasta
DemoK
Postitusi: 75
Liitunud: K Juul 22, 2009 22:58
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist,

Küsimus selline, et kas mootori aju on võimalik remontida? Kui jah siis kuskohas ?
Kuna sain kahest kohast vastuse oma murele et aju ei anna impulssi starterisse või ei võta vastu. Ei käivita kuna elekter ei jõua starterisse vist et mootorit käivitada või miskit sellist.

ning kui aju vahetada kas siis oleks võimalik ka mingi võimasm sinna kohe panna asemele ehk 9-5 aero 184kw-ne ??? Või sellised asjad ei ole nii lihtsad ?

Andke nõu targemad ?
Tänan.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

ning kui aju vahetada kas siis oleks võimalik ka mingi võimasm sinna kohe panna asemele ehk 9-5 aero 184kw-ne ??? Või sellised asjad ei ole nii lihtsad ?
ei selline asi ei ole võimalik. 9-5 ja 9-3 SS on täiesti erineva mootorijuhtimisega. Küll aga on võimalik ajus olev tarkvara üle kirjutada. Sellega meil siin paar härrat tegelevad vajadusel.

Remondi koha pealt ei oska kahjuks sõna võtta ,aga kui tegu just mingi väga ilmse külmjoote vms-ga pole, siis kahtlen, kas õnnestub midagi teha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

Ma pisut kahtlen, et T8 viga on. Välistada seda ei saa, aga ... Eeldaks pisut rohkemat nokimist ja diagnoosimist. :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Mis riistapuudega see diagnoos pandi (ja kelle poolt)? Kui seda ei tehtud Tch-2`ga,pole sel diagnoosil (vigane T8) mingit väärtust. Starteriblokeeringut võivad põhjustada kümned seotud vead. T8 viga oleks suht harvaesinev.

Tervist,

Küsimus selline, et kas mootori aju on võimalik remontida? Kui jah siis kuskohas ?
Kuna sain kahest kohast vastuse oma murele et aju ei anna impulssi starterisse või ei võta vastu. Ei käivita kuna elekter ei jõua starterisse vist et mootorit käivitada või miskit sellist.

ning kui aju vahetada kas siis oleks võimalik ka mingi võimasm sinna kohe panna asemele ehk 9-5 aero 184kw-ne ??? Või sellised asjad ei ole nii lihtsad ?

Andke nõu targemad ?
Tänan.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 505
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#5

viimase diagnoosi panin mina. Tundus ka endale kahtlane, aga nii ta on. Piisab relee mähise koormusest, et aju signaal maha tõmmata. Nokitsesin piisavalt, et kindel olla.
DemoK
Postitusi: 75
Liitunud: K Juul 22, 2009 22:58
Asukoht:
Auto:

#6

Paistab et rohkem kahtlusi ega erimeelsusi peale Viki juttu ei ole kellegil :)
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#7

Paistab et rohkem kahtlusi ega erimeelsusi peale Viki juttu ei ole kellegil :)

Ega ei saagi olla ... :D
DemoK
Postitusi: 75
Liitunud: K Juul 22, 2009 22:58
Asukoht:
Auto:

#8

Aga kas tasub kuskil targa elektri Hr juures lasta seda ehk vaadelda või see kõigest ajutine lahendus asjale?
Sest võtmega oli ka mingi teema et ei võtnud omaks jne. Soovitas VM uut mingit blokki hinnaga 380 eur. Aga sainsama asja tehtud lukuabi vendade juures 15 euriga ja funkab siia maani kenasti, kui üks ukseluku surnud mootor välja jätta?
Et mis arvate spetsialistid tasub või mitte?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#9

9-3SS aju üks ilmselt peamistest nõrkustest on see, et pistikupesa laseb vett/niiskust läbi. Roostetavad kontaktid ja neile pole just lihtne ligi pääseda. Hullult on jootmistööd ja alati ei anna ka see tulemust.
Ma pakun, et odav see töö pole.
Mul paar aju (sarnase probleemiga) vedelevad, pole viitsinud neid väga ribadeks veel katkuda...kuigi jootekolb seisab õigetpidi käes küll :cool:
DemoK
Postitusi: 75
Liitunud: K Juul 22, 2009 22:58
Asukoht:
Auto:

#10

Nagu aru saan siis kõike võimalik parandada, aga kùsimus et kas see seda vaeva ja rapsimist õigustab ka pärast ja mis hinna eest? Kuna koos tõõga uus aju nii 450 euri siis murevabam ja lihtsam vahetus ja pikem garantii? Saan õieti aru?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#11

Kuna koos tõõga uus aju nii 450 euri siis murevabam ja lihtsam vahetus ja pikem garantii? Saan õieti aru?
Täpselt nii.
T8 aju parandamisel mina näiteks küll mingit garantiid ei julgeks anda.
Sama kehtib ka muu veekahjustusi saanud elektroonika puhul.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Nagu aru saan siis kõike võimalik parandada, aga kùsimus et kas see seda vaeva ja rapsimist õigustab ka pärast ja mis hinna eest? Kuna koos tõõga uus aju nii 450 euri siis murevabam ja lihtsam vahetus ja pikem garantii? Saan õieti aru?

Eks see remontki läheks 300 ringis maksma (kui just mõni hea tuttav ei remondi) ja tulemust ette ei tea.
DemoK
Postitusi: 75
Liitunud: K Juul 22, 2009 22:58
Asukoht:
Auto:

#13

No jah ma nagu olengi kahe vahel et kas pikendada vana asja eluiga veel veidi. Või löoobuda sellest sebimsest ja putitusest ning panna uus ja anda alla :D et tea mida siis teha või kuidas :P
Palju neid üldse keegi remontinud on või taastanud ? ja kui edukalt või edutult siis ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Vist nelja on remonditud ,millest üls õppis lendama.
Vasta