Saab Trionic in practise video

Kasulikud lingid auto kohta ...
Vasta
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#1

R Jaan 27, 2006 23:59

video

keegi võiks kommenteeridam, et kas tõesti on tõsi et sellise mootoriga autod võiksid teiste autode heitgaasidest linna puhastada?
või on reklaamijutt
põnev igaljuhul :)
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 300
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#2

L Jaan 28, 2006 0:15

ma kardan et pean su entusiasmi veidi pidurdama, kardan et linna õhu puhastamine SAABi abil ei ole võimalik, usun et tegu on reklaami trikiga.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#3

L Jaan 28, 2006 0:55

Algselt postitas: saabotskakardan et linna õhu puhastamine SAABi abil ei ole võimalik, usun et tegu on reklaami trikiga.


Khmh, ma ei näe siin küll mingisugust trikki. Video tellija püüab veenda, et Trionic(R) (ilmselt koos katiga) suudab saastunud õhku, mis mootorisse satub, isegi puhastada :notworthy:

Iseasi on sellise toime olulisus. Kui suur on õhu fraktsioon, mis isegi väga tiheda liikluse korral läbib järelsõitva :drive: auto mootori ning kui suur on see fraktsioon mis hajub?

Kui keegi suudab sellele küsimusele vastuse anda, siis saame ka olulisust adekvaatselt hinnata.
:eureka:
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#4

L Jaan 28, 2006 2:17

ma ise arvan ka et linna vahel ei sõida ringi oopelrekord toru summutist saabi kapoti alla
tarr
Postitusi: 42
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:34
Asukoht:
Auto:

#5

L Jaan 28, 2006 19:05

Kuna ma kokkutulekul ei ole, sest laekusin just töölt siis ei jää muud üle kui siin targutada:

vähemalt peaks jadas teine mootor kuskilt lisaks hapnikku saama efektiivseks põletamiseks :eureka:, egas 92 ometi nii palju hapnikku põletamata jäta, et sellest teinegi mootor söönuks saab (SAAB)?
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#6

P Jaan 29, 2006 4:15

nonäed juba hakkab tulema :p
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7077
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

P Jaan 29, 2006 11:48

ka volvo reklaamis kunagi oma mootoreid,millga töötavas olekus kinnises karaasis enesetapp pidi võimatu olema:head:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#8

P Jaan 29, 2006 11:49

Videos on tühikäigul 9000-l CH 10 ja CO 0.01

Minu autol oli tühikäigul (830 rpm) CH 77 ja CO 0.158.
2580 rpm oli CH 26 ja CO 0.158.
Kuigi mul on normi piires on siiski oluline vahe.

Ma kahtlustan siiski, et SAABi PR-osakond on ilusaid ümmargusi numbreid tabloole üritanud saada.

Kas kellelgi on veel võrdlevaid näite ülevaatuse väljatrükilt vaadata?
Nimevahetus vl -> Veiko
suur
Postitusi: 3923
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

P Jaan 29, 2006 12:26

Algselt postitas: vl
Minu autol oli tühikäigul (830 rpm) HC 77 ja CO 0.158.
2580 rpm oli HC 26 ja CO 0.158.
...

Kas kellelgi on veel võrdlevaid näite ülevaatuse väljatrükilt vaadata?


Minu näitajad viimaselt ülevaatuselt:
860rpm CH 18 PPM ja CO 0.017%
2680rpm CH 17 PPM ja CO 0.011%

Nii et jutt tundub pigem tõene, kui väär olevat.
mddr
Postitusi: 160
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#10

P Jaan 29, 2006 12:45

Minul mõõdeti viimati

940rpm CH 18 ppm CO 0.001%
3080rpm CH 19 ppm CO 0.001%

Samas on mulle jäänud selline mulje, et sõltuvalt mõõtmise
metoodikast ja kestusest võib sinna päris kõvasti erinevaid
tulemusi saada.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#11

P Jaan 29, 2006 12:57

:o:mad:
mu auto tervis on oluliselt halvem siis.
mida see tähendab?
CO2 et väljalase on ebatihe ja katalüsaator hakkab otsa lõppema?
CH, et põlemine pole piisavalt puhas? (küünlad on vahetatud u 10000 km tagasi, õhufilter u 2000km tagasi, DIpeaks töötamise korral koguaeg normaalselt töötama ju)?
:(
mäletan, et esimesel ülevaatusel oli CH 20, mis oli lähedasem suure auto numbritele.
Nimevahetus vl -> Veiko
indrek
Postitusi: 178
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#12

P Jaan 29, 2006 14:49

Mis tulemuse oleks 92 siis saanud kui talle kati vahele pistaks? (muidugi ega katalüsaatoril 2 taktise taga pikka eluiga oodata pole :) )
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#13

E Jaan 30, 2006 18:47

Algselt postitas: vl
:o:mad:
mu auto tervis on oluliselt halvem siis.
mida see tähendab?
CO2 et väljalase on ebatihe ja katalüsaator hakkab otsa lõppema?
CH, et põlemine pole piisavalt puhas? (küünlad on vahetatud u 10000 km tagasi, õhufilter u 2000km tagasi, DIpeaks töötamise korral koguaeg normaalselt töötama ju)?
:(
mäletan, et esimesel ülevaatusel oli CH 20, mis oli lähedasem suure auto numbritele.


Eks autospetsid täpsustavad, aga kõrge CH koos CO-ga vihjab õhu (või pigem hapniku) vähesusele või muidu poolikule põlemisele. O2 näit ka kirja sai ? Kas on mingid ajastused paigast ära, et kraam ei jõua ära põleda, ei olnud mootor piisavalt soe või on sul õhufilter umbes ?
Vasta