9000 ei käivitu

Tonnised ja nende mured
Vasta
jyri
Postitusi: 17
Liitunud: L Mär 06, 2004 9:56
Asukoht:
Auto:

#1

Eks neid 9000 mittekäivitumise teemasid on siin ennegi olnud, nüüd järjekord minu käes.

Põhiküsimus -- kuhu Tartus pöörduda. Siiani sellised probleemid olnud, millega saab Tallinnas ära käia. Ja pole kahjuks Tartus kursis asjalike remondivõimalustega :(

Natuke sümptomitest ka:
Paar päeva tagasi käivitus väga pikalt. Aga käivitus, ja pärast seda sõitis normaalselt. Nüüd järgmist korda käivitades ei anna enam lootust. Väga pikalt ei taha starterit kerida ka.

Bensiinipump ja süütekassett vahetatud ca 5 aastat (40 tuhat km) tagasi. Vändaandurit pole siiani puututud. Aga see vist tüüpiliselt töötab külmalt paremini kui soojalt?

Kas oskab keegi midagi Tartus soovitada?

Tänud.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#2

Kas aku on korralik?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
jyri
Postitusi: 17
Liitunud: L Mär 06, 2004 9:56
Asukoht:
Auto:

#3

Aku seisukord tundub vähemalt starteri käitumise järgi korralik olevat.

Aga tegelikult hea mõte -- üks päev laadimist teeb talvisel ajal akule ainult head (eriti kui auto nagunii ei sõida)..
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

5 aastat on pumba jaoks juba teoreetiline agoonia võimalik, eriti vanematel masinatel,kus paakides igasugust abrasiivset sodi hulbib.
Tonnise vändaandur oleks loogilisem. Sel pole vahet- soe,või külm.

edit: kui küünalde sädevahed üle 1,1mm. on ka tutikast DI`st jagu saadud.
jyri
Postitusi: 17
Liitunud: L Mär 06, 2004 9:56
Asukoht:
Auto:

#5

Tänan. Loomulikult on kõik need variandid võimalikud ja üle võrgu autot remontida ei saa ;)
Eile õhtul sai korra veel käivitada proovitud -- käivitus täiesti normaalselt.

Aga Tartu remondikohtadest keegi midagi soovitada ei julge?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Pensupumpa on väga lihtne kontrollida, ühenda omavahel kaitsmedd N14 ja N22. 30sekundiga peab vähemalt 900ml vähemalt. http://www.navigator.mn/saab-9000/topli ... asosa.html
Di saab väga kiiresti kontrollida, leia töötav ja proovi panna peale.
Kui viga pole pumbas ja DI-s siis jääb vändaandur.
Pump võib enne surma mõnikord isegi veel töötada, aitavad mõnikord löögid vastu paaki:) 5 aastat kuidagi vähe. Mittu tuhat km-it läbis?
9000 Aerol 5 aastaga/50k km-i ei olnud sinna asja. Vanematel 9000 2.3 vabaõhuhingaval kuu peale ostu suri ja tänasepäevani kestab e. 10 aastat juba ja seda veel mitte kõige parema kütusega Venemaalt.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#7

Äkki on läbi starteri pendiks?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#8

Äkki on läbi starteri pendiks?
Siis ei keera mootorit üldse. Ja sellel on iseloomulik "kragin" käivitumisel.
__In Boost We Trust__
jyri
Postitusi: 17
Liitunud: L Mär 06, 2004 9:56
Asukoht:
Auto:

#9

Nojah, mingi aja auto seisis ja pärast seda pole enam mingit käivitumisprobleemi olnud.
Aga vändaandur tuleks vist ikka ära vahetada, on üks võimalik probleemide allikas (ennetavalt) likvideeritud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Sul alles sünnipärane andur. Isegi hästi(kaua) on toiminud.
Vasta