Käisin eestis jöulusid veetmas ja Tartus keegi parkeeris oma ilusa Viggeni minu auto ette ülikooli peahoone juures. Saabiklubi sildid olid registrinubri alla pandud. Ilus auto!
Kas keegi nägi mind Rapla lähedal kapot lahti? Süütmekasset läks katki aga õnneks mul oli varuosa kaasas. Oli päris kurb tunne olla pühapäeval (23.12.) õhtul tee ääres...
Lekkis veel varasest 2011. aastast pärit Jason Castriota disainitud uue 9-3 (või õieti pidi sellest Mulleri arvates saama uus 900?) visandeid. Superlahe tagumik, ma ütleks. Meenutab nii klassikut kui ka 911.
Seni kuni kaasaegse Saabi disaini jääb iseloomustama sõna, maitsekas, tallatakse küll vale rada.
Tädi sobitas pruuni mütsi juurde kakaovärvi salli ja ütles kah, maitsekas! Häiriv oli lugeda järgnevat fraasi artiklist autonetis, kus kurdeti, et Spykeri tehas Hollandis seisab hetkel ,,Kui Saabi kadumise vastu pole enamikul maailmast ilmselt midagi, siis Spykeri kujustus vääriks küll säilitamist'' Samas C8 Aileroni peetakse kujunduselt ülimalt vulgaarseks. Saabiga ongi juhtunud - mida magusamaks on läinud maitse, seda madalamaks maine. Seepärast ma neid vanu peletisi nii väga armastangi.