Saab NG900 diagnostika Tartu

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
mutikas94
Postitusi: 2
Liitunud: T Mär 12, 2013 12:40
Asukoht:
Auto:

#1

Tere! Kas tänapäeval keegi Tartus diagnostikat ka teeb peale Opeli esinduse? Oleks vaja teada, et miks SRS tuli põlema läks.

Kas seda suudab ka tavaline diagnostika aparaat öelda või on vaja tech2?
Kui viga on istmealuses pistikus või rooli lintkaablis, siis kuidas seda koduste vahenditega testida? Kas vea eemaldamisel kustub SRS tuli ise ära, või on vaja hiljem diagnostikas nullida? Mis võib veel taolist viga põhjustada? Koos antud veaga läks ka ohukolmnurk põlema.

Kasutasin küll foorumi otsingut, kuid teemad olid küllaltki vanad ja ei teadnud, kas informatsioon on enam ajakohane. Seepärast otsustasin uue teema teha.

Pigem sooviks Tartust mõne tehniku numbrit vms.

Tänan.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

Kas signaal töötab? Kui ei, siis on viga rooli lintkaablis. Vea eemaldamisel tuli ei kustu, on vaja nullida TECH2-ga.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Peale Carring-i, keegi Tartus ei aita selle probleemiga. Põhjuse nad ka leiavad, suht levinud probleem.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

Olen korduvalt abi saanud: http://www.autodiagnostika.ee/

Kui Carringusse ikka vaja minna siis U2U abiks jagan kontakti saad otse mehega asjast rääkida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

SRS ei eelda tingimata Tech`i olemasolu. Süsteem suhtleb kõikide tänapäevaste scanneritega. Tuluke tavaliselt ise ära ei kustu.
Tere! Kas tänapäeval keegi Tartus diagnostikat ka teeb peale Opeli esinduse? Oleks vaja teada, et miks SRS tuli põlema läks.

Kas seda suudab ka tavaline diagnostika aparaat öelda või on vaja tech2?
Kui viga on istmealuses pistikus või rooli lintkaablis, siis kuidas seda koduste vahenditega testida? Kas vea eemaldamisel kustub SRS tuli ise ära, või on vaja hiljem diagnostikas nullida? Mis võib veel taolist viga põhjustada? Koos antud veaga läks ka ohukolmnurk põlema.

Kasutasin küll foorumi otsingut, kuid teemad olid küllaltki vanad ja ei teadnud, kas informatsioon on enam ajakohane. Seepärast otsustasin uue teema teha.

Pigem sooviks Tartust mõne tehniku numbrit vms.

Tänan.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Kas signaal töötab? Kui ei, siis on viga rooli lintkaablis. Vea eemaldamisel tuli ei kustu, on vaja nullida TECH2-ga.

Signaali (mitte)puudumine ja SRS (mitte)töötamine- otsene seos puudub, kuna kasutatakse erinevaid juhtsiine.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#7

SRS ongi NG-l selline tundlik tuluke mu arust. Minu autol läks iga paari kuu tagant põlema, kuna talle ei sobinud aftermarket alarmi paigaldusega koos tehtud lisakatkestus mingisse ahelasse. Lõpuks lasin selle lisakatkestuse ära koristada ja unustatud.
Kasutaja avatar
mutikas94
Postitusi: 2
Liitunud: T Mär 12, 2013 12:40
Asukoht:
Auto:

#8

Käisin Carringus ära ja tuli kustus ja kõik korras, enam ei julgegi kohe mitte üldse akut vahetada :D Tänud ka ranttole kohtakti eest!
Vasta