http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Palun asjatundjate arvamust--saabifannide seisukohavõttu?
EDIT: link parandatud
Cyber
9-3
Kuna auto on VM-st pärit ja seal jälle järelmüügis,võib üpris rahulikult võtta neid müügiandmeid.Odomeetrit seal ei kerita ja vigu,mida koheselt likvideerida ei
õnnestu(omaniku poolt ei lubata) ei üritata ka varjata.Väike hinnalisa libaturuautodega võrreldes kaalub VM`i alati üles.
Saad alati sellise auto,mida sulle välja reklaamiti.
õnnestu(omaniku poolt ei lubata) ei üritata ka varjata.Väike hinnalisa libaturuautodega võrreldes kaalub VM`i alati üles.
Saad alati sellise auto,mida sulle välja reklaamiti.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Auto suur puudus pereautona on taga olematu jalaruum (vaatamata sellele, et 9-3 on pikem, kõrgem ja isegi sildade omavaheline kaugus teineteisest on pikem kui vanemal Saab 9000-l!:wall: ). Ma ise pole sugugi pikk, aga sõites pean lükkama esiistme kõige tagumisse asendisse ja jalgu ikka piisavalt sirgeks veel ei saa. Taga jalgade ruum muutub samal ajal nii väikeseks, et kui mul nt tüdruk taga istub, siis oma jalgu ta sealt enne kätte ei saa, kui ma juhiistet ettepoole ei sikuta. Siin pildike illustreerimaks eelnevat juttu uue SportCombi puhul
Lisatud failid
Lisatud failid
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mingi hetk peaks mu ülemuse 9-3 ka müüki tulema. Vähemalt ta väidab nii. Saab 9-3 1998(vist) 2,0t automaat must nahksisu, eestis ellu astunud ja elanud.
Auto seisukorra kohta ei oska midagi öelda kuna viimati prrovisin teda üle aasta tagasi. Siis oli kõik korras. 9-3 kui sellise kohta eriti midagi muud kosta ei oska kui et minu pere vajaduste jaoks väike.
Auto seisukorra kohta ei oska midagi öelda kuna viimati prrovisin teda üle aasta tagasi. Siis oli kõik korras. 9-3 kui sellise kohta eriti midagi muud kosta ei oska kui et minu pere vajaduste jaoks väike.
Pereautoks tõesti võibolla väike, oleneb muidugi pere suurusest. Minule sobib kuna tagaistmel istub harva keegi.
Tegelikult see jalaruumi suurus sõltubki rohkem eesistuja isteasendist. Eelmises autos meeldis mulle ka iste taha lükata ja suht selliliasendis sõita jalad sirged. Saabis millegipärast leidsin et püstisem asend mugavam ja istet ka enam nii taha ei lükka.
Tegelikult see jalaruumi suurus sõltubki rohkem eesistuja isteasendist. Eelmises autos meeldis mulle ka iste taha lükata ja suht selliliasendis sõita jalad sirged. Saabis millegipärast leidsin et püstisem asend mugavam ja istet ka enam nii taha ei lükka.
Isteasend tuleb valida selline, et põlved jääksid väikese nurgaga kui pedaalid põhja vajutada. Sirge jalaga avariisse sattudes on puusatraumad kerged tulema. Vahest tooli lühikesest sõidumaast on tingitud ka NG900, 9-3 õnnetuste statistika suhteliselt suur turvalisus:red: