Tere !
Olen Saabiga kokku puutunud täpselt null korda, aga nii meeldib see automark, ning plaanis osta mingi saab, silma hakkas väga ilus auto http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1126749
Seega küsiks targemate käest, et mis mulje see jättis teile ja mida kindlasti vaadata, küsida ?
Olen ise uurinud ja paar küsimust tooks ise ka välja:
- Kas madal ja kõrgsurveturbol on vastupidavuses erinevusi ?
-Palju võib selle küttekulu olla ja milline on turbode vastupidavus nendel uuematel mudelitel, palju uued turbod maskavad ?
-Millised tüüpvead on välja tulnud sellel mudelil ja kuidas on üldine vastupidavus?
Ette tänades
:)
Saab 9-3 2.0 SE 2002 ?
-
saabimees17
- Postitusi: 4
- Liitunud: R Mär 22, 2013 0:38
- Asukoht:
- Auto:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1246545
Leidsin veel ühe vägagi ahvatleva isendi, mille küttekulu rahakotisõbralikum vist
See pakub vaata et isegi suuremat huvi.
Leidsin veel ühe vägagi ahvatleva isendi, mille küttekulu rahakotisõbralikum vist
See pakub vaata et isegi suuremat huvi.
Neil kahel pole kütusekulus märkimisväärset vahet. Mõlemad võtavad maanteel alla kaheksa ja linnas üle kümne. Ära neid numbreid usu, mis viimase kuulutuses on.
136kw (B205) tehaseandmed:
6,6 maantee, 12,6 linn, 8,8 kombineeritud.
113kw (B204) tehaseandmed:
6,9 maantee, 13,6 linn, 9,4 kombineeritud.
Küll aga eelistaksin mina isiklikult 113kw-st pelgalt seetõttu, et tegu vanema ja töökindlama mootoritüübiga (B204).
136kw (B205) tehaseandmed:
6,6 maantee, 12,6 linn, 8,8 kombineeritud.
113kw (B204) tehaseandmed:
6,9 maantee, 13,6 linn, 9,4 kombineeritud.
Küll aga eelistaksin mina isiklikult 113kw-st pelgalt seetõttu, et tegu vanema ja töökindlama mootoritüübiga (B204).
-
saabimees17
- Postitusi: 4
- Liitunud: R Mär 22, 2013 0:38
- Asukoht:
- Auto:
Kahju kohe saabist, igal pool mujal kus saabist loean saab alati vastu päis ja jalgu, et küll laguneb siit ja sealt ja tüüpvigu niipalju ja turbod jne jne 
-
saabimees17
- Postitusi: 4
- Liitunud: R Mär 22, 2013 0:38
- Asukoht:
- Auto:
Neil kahel pole kütusekulus märkimisväärset vahet. Mõlemad võtavad maanteel alla kaheksa ja linnas üle kümne. Ära neid numbreid usu, mis viimase kuulutuses on.
136kw (B205) tehaseandmed:
6,6 maantee, 12,6 linn, 8,8 kombineeritud.
113kw (B204) tehaseandmed:
6,9 maantee, 13,6 linn, 9,4 kombineeritud.
Küll aga eelistaksin mina isiklikult 113kw-st pelgalt seetõttu, et tegu vanema ja töökindlama mootoritüübiga (B204).
väiksema kw arvudega mootor võtab liiter rohkem ?
Aga turbomootor ju:freak: . Mida rohkem võimsust,seda vähem pead "tallama",et soovitud tulemust saavutada. Väga lihtsalt seletades vabalthingaval mootoril saab pms. ainult põletatava kütusekoguse(ja surveastme) suurendamisega võimsust juurde. Turbomootoril mängitakse jällegi ülelaadimisrõhuga. Teatavasi käitab turbokompressorit mootori väljahetegaas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
PM ei ole tõesti vahet, kas tegemist 113 kw või 136 kw. Vahe seisneb ikkagi rooli ja istme vahel.
Olen ise omanud mitmeid 9-3 OG-sid ning ütleks, et keskmist kulu on täiesti reaalne 7,8-8,0 juurde sõita. Muidugi siis pole juttu turbomootori nautimisest. Normaalselt sõita, siis jääb kulu 8,5 - 9 kanti (argressiivsema sõidu juures mängib rolli juba kw olemasolu).
Olen ise omanud mitmeid 9-3 OG-sid ning ütleks, et keskmist kulu on täiesti reaalne 7,8-8,0 juurde sõita. Muidugi siis pole juttu turbomootori nautimisest. Normaalselt sõita, siis jääb kulu 8,5 - 9 kanti (argressiivsema sõidu juures mängib rolli juba kw olemasolu).
Võimsust pole kunagi piisavalt
