Ma otsisin küll juba tükk aega foorumist vastust, kuid konkreetset ei leidnud oma küsimusele.
Stock seades 9-5 AERO (MY02). Täisgaasil kiirendades, mis asendis peaks olema turboseier? Kas kollase ja punase ala vahel maksimaalselt? Alla selle kuskil õhuleke ja üle selle juba.. ?
9-5 AERO turboseier
-
13piisab
- Postitusi: 476
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku
- Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140 - Kontakt:
mu 2a vanemal (arvatavasti vanem / 169kW tehasesoft) on 1..2mm punasel.
muidugi iseküsimus on, kui täpsed need "kellad" ja nende andurid (?) on. Lihtsalt kolme värviga "skaalat" ei tihkaks esimeses lähenduses mõõteriistaks nimetada - pigem nimetaks "umbkaudseks indikaatoriks".
rohkemate isenditega kogemuse evijad oskavad ehk sellest asjast rohkem arvata / üldistada.
muidugi iseküsimus on, kui täpsed need "kellad" ja nende andurid (?) on. Lihtsalt kolme värviga "skaalat" ei tihkaks esimeses lähenduses mõõteriistaks nimetada - pigem nimetaks "umbkaudseks indikaatoriks".
rohkemate isenditega kogemuse evijad oskavad ehk sellest asjast rohkem arvata / üldistada.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Käisin siis proovimas. Minu turbo seier jääb täisgaasil seisma ca 3mm enne kollase osa lõppu. Üks udune pilt ka:

Siit näha, kuhuni ta täisgaasil läheb. Tegin mitu kiirendust ca 70-140 km/h. Seier sellest asendist kaugemale ei jõudnud. Üks video ka:
http://youtu.be/x2CTMZgcfOk
Siit näha, et kui spido seier pilti ilmub, kerib ta end ikkagist üsna kiiresti pea 160-ni....
Kas peaks üldse olema põhjust muretseda, et võib kusagil olla mingisugune õhuleke? Või on kõik täiesti normaalne?
Kordan veel, auto on täiesti stock seades.

Siit näha, kuhuni ta täisgaasil läheb. Tegin mitu kiirendust ca 70-140 km/h. Seier sellest asendist kaugemale ei jõudnud. Üks video ka:
http://youtu.be/x2CTMZgcfOk
Siit näha, et kui spido seier pilti ilmub, kerib ta end ikkagist üsna kiiresti pea 160-ni....
Kas peaks üldse olema põhjust muretseda, et võib kusagil olla mingisugune õhuleke? Või on kõik täiesti normaalne?
Kordan veel, auto on täiesti stock seades.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Käsipidur ja abs põlevad? 
Brake error ja ABS põlevad, samuti ESP off - absi andur on kutu või juhe katki, a see teine teema.
Aga nüüd users manuali lugedes, leian ma sealt sellise jutu:
Pressure gauge
The turbo gauge indicates the air volume for combustion, which is equivalent to the engine load.
At low loads, the needle will move within the
white zone. At higher loads and during
heavy acceleration, the needle will enter the
yellow area. At very high loads (certain variants only) the needle may enter the first part of the red zone without indicating that there is a fault.
Under certain barometric conditions the
needle may enter the first part of the red
zone without necessarily indicating that a
fault has arisen.
If the needle repeatedly enters the red zone
and the engine at the same time loses
power, because the monitoring system is
holding the charging pressure down, you
should contact an authorized Saab dealer.
Kellel nüüd õigus, manualil või nendel kasutajatel, kellel seier punasesse jookseb.. ?
Aga nüüd users manuali lugedes, leian ma sealt sellise jutu:
Pressure gauge
The turbo gauge indicates the air volume for combustion, which is equivalent to the engine load.
At low loads, the needle will move within the
white zone. At higher loads and during
heavy acceleration, the needle will enter the
yellow area. At very high loads (certain variants only) the needle may enter the first part of the red zone without indicating that there is a fault.
Under certain barometric conditions the
needle may enter the first part of the red
zone without necessarily indicating that a
fault has arisen.
If the needle repeatedly enters the red zone
and the engine at the same time loses
power, because the monitoring system is
holding the charging pressure down, you
should contact an authorized Saab dealer.
Kellel nüüd õigus, manualil või nendel kasutajatel, kellel seier punasesse jookseb.. ?

