praeguse 850T5 atm pealt plaanin istuda 9-3TID 2002a

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
andrush
Postitusi: 6
Liitunud: R Juul 16, 2004 21:57
Asukoht:
Auto:

#1

SAAB ASUB siin

Masin meeldib, tundub ok. Reedel ootab ees nii VM kui ka loodetavasti Trionicu juures kontrollimine. Siis peaks kaubad ehk isegi tegema? Hind 205,000.-(sis alarmi)
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#2

Pärisausalt, 850 ja 9-3 ei ole kohe üldsemitte sama klassi masinad. Kui hinnapiiri natuke vedida kannatab, siis võta 9-5 (2.2 mootoriga, kui otsida, saad ka atm kastiga).
Mis puutub pikemasse kogemusse, siis ei ole, mul vanema põlve mootor ja 15kkm sõidetud.. muidu vestelda võin küll ja veel..

160tkm pole eeldatatavasti saksast tulnud masinale miski läbisõit - näitab et pole keritud vähemasti. Samas eelkontroll on abiks ikka kindlasti. Ja see ~150tkm ja pihustiotste vahetus pidi olema meie "kvaliteet"kütuse teema.

Mis puutub juhitavusesse, siis suht kitsas ja kõrge nagu 9-3 on ei ole mõtet kiiret sportautot võrrelda - kindlasti saab paremaks, kui madaldus(sport) vedrud ja korralikud (näiteks bilsud , arvestades vene teid, siis rallibilsud :P) amordid teevad asja paremaks. Kuid samas hakkavad ilmselt rohkem pukse ja muidu kummiludinaid tapma.

Ja vaata korraks www.mobile.de'sse - saksast SAAB sama rahasumma eest 9-5'e ja diisli, isegi valikut on - ja ei ole see shokk 850st 9-5e ümberkolides nii hirmsat miskit.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#3

Pole küll väga pikaajaline vurrtraktorsaabist, aga vähemalt sama mudel/mootor/aasta.

Punktide kaupa:
Esmaslt see konkreetne mudel on IMHO suht kallis, Eestis vist küll odavamat pole, aga samade parameetritega masina lasin oktoobris Saksast tuua, lõpphind <150keek. Ehk on siis sedajagu usaldusväärsem ja korralikum. Müügijutt on küll kahtlane, sest IMHO sellel põlvkonal pole nt rool üles-alla regullitav (ainult sügavus), uste sisevalgusest ka ei tea, minul polnud seda.


1.
Saab on pehmem oluliselt kui su T5, seega teelpüsivus nadim. Lisaks lühem teljevahe. Ise lootsin veidi jäigemat alusvankrit.
Veel on Saab sigamadal, kehvadel teedel või ka äärekivide vms keskkonnas peab ettevaatlik olema.

2.
Diisli kohta kiirendab küll, aga jah, libedal ole ettevaatlik !

3.
Plussiks on libedast nõlvast ülesminek (mul veojõudu tuleb oma kõrvadevahega kontrollida), mis esiveolisega, millel rattad nurgas, eriti ei õnnestu. Tagumiste kohta ei kommenteeri.

4.
Pakiruum on suur ja mugav kasutada (lapsevankrid jms mahub hästi). Aluste kaupa ei tea, aga ei vea ka neid. Tagaiste on aga suht napi jalaruumiga, kui esimesed oma toolid taha lükkavad. Omal probleem, kui turvahäll tagaismel, siis selle ette esiistmele mahub ainult väheldane või väheldaste nõudmistega inime. Ka vähe reguleeritav rool paneb juhi asendit otsima, iste ja rool ise on samas väga head.

6.
Harjub, parim vast pole, aga ei midagi hullu.

7. ...

8. Pehme veermik peaks kestma. Külmaga -25 minu oma käima ei tahtnud minna (vägistades läks, aga hale oli) loodame et tuleb kohe-kohe uus pakaselaine ja saan teada, kas eelsüüteküünalde vahetusest oli kasu..

9. Paagitäiega 1000+ km on läbitud, isegi talvisel ajal ja linna-maanteed segiläbi. Maanteel (kui väga ei lenda) 6l/100 pole mingi probleem. Talvine linnasõit pole mingi pidu rahakotis, aga sinu 20L/100 võrreldes poole vähem ikka.

Vastupidavust veel ei kommendi, eriti mitte enne, kui Trionic homme ajust veakoodikese ära loeb ja paranduse hinna oskab öelda..

10. Miks mitte uuem volvo ? V70 diisliga ? Sa kipud veidi eri klassi masinaid võrdlema, nii 850t5 kui 5xx pemu on ju klass suuremad, muidugi paremini püsivad teel ja avaramad. Või siis sama 2.2 TiD (või 3.0 TiD) universaal 9-5 ?

11. N/A

12. Vaikus on suhteline, ei ütleks, et vaiksem olla ei saa. Cruise on väga hea ja toimiv, pidurid on super (ainult ABS linnas on teinekord saatanast), tuled saavad vett igal aknapesul, külmaga pead kindel olema, et tulekojamehed jääs pole .. Peeglite tumenemist isegi ei tea, on või pole. Eberspächeri lisasoe on kõigil TiD-del peal, ~3-4 keek teevad sellest pardakompuutriga juhitava eelsoojendi. Titehaiguste poolest paistab, et on saadud paremaks lekkivad tihendid mootoris, mis 85kW mootoril igapäevane pidi olema ja ka värv on vastupidavam kui alguse aasta omadel.


13. juhitavus, automaadi puudumine, sinu puhul ehk suurus - tegu on ikka suht väikse autoga.

EDIT: Epsum - kiire poiss - jõudis vahepeal muist ära öelda ..
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

1. epsum juba ütles, need on eri suuruses autod, sellest ilmselt ka see tundevahe (no ilmselt mitte ainult tunne aga nii ongi)
2. see torque steer on esiveoliste probleem. kuigi 850 vist on ka esiveoline mängib siin auto suurus oma rida.
3. peat ei tea kumbagi auto mõõtusid. aga su väitel võib alust olla..:)
4. üldiselt on see SAAB suht suure mahutavusega. Istmeda tagant maha ja sinna mahub hämmastavalt palju. Külmkapp ja pesumasin koos või ka uksi-aknaid on veetud, pead üle mõõtma. Volvo on vist tagant pisut kandilisem, eks sinn võib ka tänu sellele rohkem mahtuda.
5. noh .. eks Viking ütleb sulle mis sind ees ootab, ma arvan, et kui see ära teha ja siis jätkata regulaarse hooldusega siis väga probleeme ei tohiks siiski olla. Kuigi ma siin väga pead ei anna, pole omanud seda tõugu autot.
6. Mul puudub võrdlusmoment, ma pole Volvo roolis kunagi olnud..:P
7. no kui pead paneb pöörama siis miski ikka veab sind sinnapoole..:) Anniversary on veel erimudel pealekauba...
8. ei tea, ma olen oma elus 2 korda Venemaal käind ja sedagi ammusel nõukogude ajal suht pisikese poisina... Samas on SAABI istmed mugavad ja ma ei usu et sul seal istuda ebamugav oleks, ükskõik kui pikka otsa sa sõidad. Venemaa teed on müstika..
9. sinu poolt mainitud läbisõidu puhul on see üsna määrav argument.
10. üsna argument, ega neid "imeautosid" sealmaal vist väga ei taheta... Ei pidavat teda ka sealmaal just odav pidada olema...
11. juba pakuti vist.. ja mul ei ole selle koha pealt midagi pakkuda...
12. no siin ju ei pea vastugi vaidlema..:)
13. 9-3 ei ole diiselautomaati jah, 9-5 vist on... Üldiselt on alajuhitav jah, tuntavalt. Raske nina tõttu.

Loodan, et ei saanud väga subjektiivne mula....

EDIT: Tan kirjutas ka vahepeal... võibolla mõned loetud lisadest on selle "Anniversary" sildi tõttu... aga ei oska täpselt öelda.
EDIT2: see madala auto tunnevõib sul, Tan, tulla nendest "flight flaps"-idest, need keset autot põhja all olevad lapakad, mis tegelikult tagumisi pukse pasapilve eest kaitsevad ja tekitavad tunde nagu kraabiks miskit tihti vastu põhja...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#5

Volvo kohta parem ei räägi, kuna kogemused natuke liiga kaootilised.

Saabi kohta: uuem 1.9 common rail diisel (110kW, Fiati oma?) on lõbusam sõita enamike bensukatega võrreldes (2.8L turbobensukaga võrrelda veel ei oska), paagitäiega alla 1000km sõitmine on tõesti keeruline :). Pehme vedrustus on just minu maitse, kuna asfaldil autot libisema lastes ümber ikkagi ei lähe (samas pole ka sportlik). Suurim puudus on minu jaoks naljakalt väike salong - universaalil puudub sügav mõte, kui ta midagi eriti ei mahuta. Tagaistuja jalgade ruum ei kannata enam mingit kriitikat - kui olen roolis (iste taha lükatud) ja keegi muu veel tagaistmel istub, siis esiistet ette tagasi tõmbamata ta autost välja ei saa. Selle tõestuseks siin juba varemgi näidatud PILT.

9-5 universaal on suurem ja ka kallim. Samas 9-5 jaoks oleks sobiv mootor vist tõesti alles see 3.0TiD, mille hoolduskuludest jms pole endal aimugi (mõnel klubilisel siiski peaks juba olema).
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#6

Ega siin valikut pole vist, tuleb Volvole truuks jääda sul. :)
Ja miks mitte tegelt.
automaat, diisel

Hind on sarnane, aastaarv sama, diisel, automaat. Kilovattisid ka omajagu.

Julgen sõna võtta, sest sellel esmaspäeval sõitsin Tallinnas ringi ja hiljem Tartusse 2000 aasta S80 diisliga (tõsi küll, käsikast ja 103 kw). Olin ise nuppude taga.
Oli väga meeldiv. Jõudu oli normaalselt, vedrustus suhteliselt jäik ja juhitavus hea. Diisli kohta läks üsna kiiresti soojaks. Kütusekulu oli kompuutri järgi uskumatult väike nii suure auto kohta. Keskmine oli 5.3 l. Maanteel stabiilselt cruisiga sõites näitas natsa üle 4ja.
Samas omanik, kes kõrval istus, ütles, et ta ei usu kompuutrit. Liiga vähe tunduvat. Samas mõõtnud pole.
Nimevahetus vl -> Veiko
andrush
Postitusi: 6
Liitunud: R Juul 16, 2004 21:57
Asukoht:
Auto:

#7

vl, olen juba nõus et volvo vast tõesti, kuid eestis pole piisavalt had pakkumist, e-auline oma, ei tekita absoluutselt usaldust, pealegi pole cruiset peal...
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#8

andush, vaata seal on ka üks 195 000 maksev S80 diisel, automaat. läbisõit midagi 175000 ja hooldusraamatuga. minu proovitud auto oli 187000 läbi sõitnud ja tundus ausaltöeldes suht uue autona.

Ja head kaassaabnetlased, ärge mind volvo propageerimise pärast põlu alla pange. :)
Üritan andrushi-ärrat aidata lihtsalt.
Nimevahetus vl -> Veiko
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#9

Paneme küll :P. S80 pagasiruum on mõttetult väike ja veab vale ots.
Andush, mis Sul 9-5 vastu on? 10keuri kanti juba mitmeid 02 isendeid jääp?

Ja OG 9-3'e kohta - ei ole madal. Mitmeid kordi käidud sellesama autoga kiiruskatseid tutvumas, ja Mulgi Sügisel see aasta ülesõit ühe toreda põlluääreteepeal käis, mis päristugevasti rööpas oli. Üks passat sai seal endal käigukasti korpuse katki sõidetud(ka tutvumisel).. mina oma traktoriga liiklesin rahulikult läbi ja ei lasknud sel plastiklobinal ennast häirida. Siiani tundub kõik ok olevat.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: epsum
Paneme küll :P. S80 pagasiruum on mõttetult väike ja veab vale ots.

Sama vale, nagu selsamal 850T5-l ja kõigil Saabidel ? Ja seda ütled Saabifoorumis :poke:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Algselt postitas: krss
Saabi kohta: uuem 1.9 common rail diisel (110kW, Fiati oma?) on lõbusam sõita enamike bensukatega võrreldes (2.8L turbobensukaga võrrelda veel ei oska...
Krss, jälgi mängu, jutt pole 9-3SS-st vaid eelmisest kerest.... neil polnd ei 1.9 diislit ega 2.8 turbobensukat..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#12

Kusjuures, S80 on auto, millega sõites konkreetselt häirib, et esimene ots veab. Sõitnud küll S80'ga vähe (umbes paar korda tartust tallinna), aga see esivedu oli selline featuur, mille küll heameelega maha keeraks.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: epsum
Kusjuures, S80 on auto, millega sõites konkreetselt häirib, et esimene ots veab. Sõitnud küll S80'ga vähe (umbes paar korda tartust tallinna), aga see esivedu oli selline featuur, mille küll heameelega maha keeraks.

Jõuame jälle sinna, et viimane õige volvo oli 740/940 ja viimane õige saab 900 classic ..

Aga s80 on vist ka awd versioonis saada ..

:drive:
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#14

Vaata seda 9-5 3,0 või siis automaadiga 9-5 2,2 . 900/9-3 on ikka suht väike.


Minu 900 on eestimaa teedele ka üllatavalt hästi vastu pidanud, Shveitsis 200k sõitnud autole olen ise eestis 50 000 otsa kruvinud ja hooldused on positiivselt sujunud.

Miinuste poolele paneks pagasiruumi kitsuse (rattakoobaste vahel) ja liigendatuse istmete allalaskmisel. Ja kui tagumine iste alla lasta, siis juhiistet tagumisse asendisse ei lükka (puudutab pikemaid mehi):cool:
andrush
Postitusi: 6
Liitunud: R Juul 16, 2004 21:57
Asukoht:
Auto:

#15

jah, nii see oli, 850 on veel enamvähem, kuid seda rauda pole. Ka ise olen suht subjektiivselt arvanud, et viimane naturaalne SSAAAABB oli 900, ka muud on saabid-volvod, kuid juba pigem sümbioosid erinevatest koostöö vormidest.

Igaljuhul tänan kõiki siira ja avameelse jutu eest, jõudsin järeldusele, et 9-3tid, pole siiski päris see mida vajan ja otsin, andsin autohusi sisse tellimuse sellisele volvole, millel on kõik mida vajan ning õige värv ka. -Vaatame mis tulevik toob ;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#16

Algselt postitas: indrek
Miinuste poolele paneks pagasiruumi kitsuse (rattakoobaste vahel) ja liigendatuse istmete allalaskmisel.
Võrdlus laugpära 9000-dega: Emmaljunga klassikaline laste suvevanker allalastuna mahtus 9000-sse sisse kui pagasikate tõsta siinide peale. 900 NG-sse mahtus sama käru probleemivabalt. Mõlemasse masinasse läheb käru ristipidi, praegusesse 9000 sedaani läheb käru sisse vabalt pikuti (!!!) ja ruumi jääb üle kõvasti kogu muu elamise tarvis.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: Tan

Jõuame jälle sinna, et viimane õige volvo oli 740/940 ja viimane õige saab 900 classic ..

Aga s80 on vist ka awd versioonis saada ..

:drive:
S80't on AWDna saada alles alates viimasest faceliftist ('05).
Ja ei. Viimast õiget volvot ikka veel tehakse, mina pean selleks V70 XC'd :P.
Nagu ka õigeid saabe tehakse. Üldse selles 'pisi' saabi perekonast (99 ->900 -> 9-3) on minu meelest saabi ja ajaloo hõngu tublisti rohkem kui näiteks 9000s.. ja 9-5 tundub ka mulle rohkem selline 900NG pagasiruumiga suurem vend, kui 9000 edasiarendus ja seda just nii sise, kui välisdisaini poolest.

aga ikkagi, see vaid minu kaks kopikat..
andrush
Postitusi: 6
Liitunud: R Juul 16, 2004 21:57
Asukoht:
Auto:

#18

selle teema võib nüüd lukkupanna, sain endajaoks asjad selgeks!
Vasta