9-3 2003 automaatkäigukast

Vasta
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#1

Tere Saabiklubi,

Tegin mõned päevad tagasi ühe emotsiooniostu ja sain 9-3 omanikuks. Täpsemalt siis 9-3 Vector, 2003, 2.0t 129kW, automaat. Vaatamata eale ja läbitud kilomeetritele tundus siiski veel üsna tugev loom olevat.
Eile tuli ette võtta teekond lõunast Tallinna ja järsku, ei tea kust, oli SID-l mu viimaste ostueelsete nädalate kõige hullema õudusunenäo sisu: "Gearbox malfunction, Limited Performance" ja mootorituli läks ka põlema. Kuna ma ise tunnen ennast palju rohkem kodus serveriruumis kui kapoti all, siis tiksus peas standard mõte "have you tried turning it off and on again?" Korraks pidasin kinni ja jätsin seisma. Uuesti käivitades ikka sama veateade ees. Võtsin julguse kokku ja sõitsin ikka edasi. Mingit "Limp Home" reziimi ei olnud. Käiguvahetus (automaatne, manuaalne) toimis täpselt samamoodi edasi. Panin auto ära ja täna õhtu poole proovisin paar korda uuesti käivitada - ikka sama teema. Siis nüüd otsutasin, et lähen teen veel ühe linnatiiru ka. Tegin mõned km-d ja jätsin seisma paariks minutiks - ikka sama teade ees. Siis veel paar kilomeetrit ja uuesti peatus. Ja käivitades järsku "Check OK". Nüüd läksin veel trassi peale ka ja tegin mitu peatust ja proovisin kõike aga enam ei mingit veateadet. Ja nüüd on mul peas ainult üks küsimus......WTF??:wall:

Ideid? Mõtteid? Kas peaksin tagasiminekuks bussipileti juba ära broneerima ja lähima Kuusakoski asukoha valmis vaatama? :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kasulik oleks sul lasta kusagil Tech-2`ga asi üle vaadata. Tolleaegsetel oli palju lihtsakoelisi elektritõrkeid ja ka "serveriruumi" omi.
Kasutaja avatar
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#3

Tean üsna kindlalt väita, et pead ilmselt kiirusanduri välja vahetama, carringis vahetati nii nagu mina aru sain sise- ja välisandurite kohti ja toimis, kuid öeldi, et kui tagasi tuleb, siis vaja kiirusandur välja vahetada.
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#4

Tean üsna kindlalt väita, et pead ilmselt kiirusanduri välja vahetama, carringis vahetati nii nagu mina aru sain sise- ja välisandurite kohti ja toimis, kuid öeldi, et kui tagasi tuleb, siis vaja kiirusandur välja vahetada.

Umbes seda ma kahtlustasingi ise ka. Mitu raha Carring küsis säärase vahva vigurduse eest? Ja kui selgub, et andur streigib, kas on siis üldse mõtet minna selle kohtade vahetamise jutuga, või peaks korraga välja vahetama?
Kasutaja avatar
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#5

Ma ei oska täpselt öelda, võin hiljem uurida. Ilmselt pole mõtet enam neid kohti seal vahetama hakata, sest kord on seda juba tehtud ja räägin just konkreetselt sinu autost. :D Targem siiski uue poole vaadata, võib-olla mingiks ajaks muidugi jääks toimima.
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#6

Ma ei oska täpselt öelda, võin hiljem uurida. Ilmselt pole mõtet enam neid kohti seal vahetama hakata, sest kord on seda juba tehtud ja räägin just konkreetselt sinu autost. :D Targem siiski uue poole vaadata, võib-olla mingiks ajaks muidugi jääks toimima.

Ehh...tõesti Saabe nii vähe et paned 1+1 kokku ja saadki teada kelle Saabi-ga tegu? :)
Aga pilt selgem. "Mingi aeg" ei tundu atraktiivne.
Kasutaja avatar
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#7

Ma olen üsna kindel jah, et mööda ei pannud, sest kõik klapib. Võrust pärit, musta värvi, mustad veljed, ilma navita, aga telefoniga raadio ning auxi pistik peaks olema sinna cd-mängija kanti lisatud, mõned tundemärgid, on mul õigus?
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#8

Jah kogu su senine jutt osutus tõeks :notworthy:
Vasta