Kliima kalibreerimine
kalibreeritakse servomootorite poolt liigutatavate klappide ja andurite parmeetrid,tehakse selftest,näidatakse veakoodide arv jne.
tasub alati teha,kui mingi anomaalia tekkib.
tasub alati teha,kui mingi anomaalia tekkib.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuskilt on meelde jäänud, et kalibreerida tuleks alati pärast seda, kui aku klemm on maas olnud või aku pinge on alla 9V miskil põhjusel olnud.
teager poolt lisatud pilt on 95+ 93 aasta omal on temperatuuri juhtimise nupud väiksemad (see aga pole kalibreerimise seisukohast loomulikult oluline, lihtsalt infoks )
teager poolt lisatud pilt on 95+ 93 aasta omal on temperatuuri juhtimise nupud väiksemad (see aga pole kalibreerimise seisukohast loomulikult oluline, lihtsalt infoks )
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
eile sai käidud pikema otsa peal sõitmas ja kliima uhas sooja nii mis kole.lühemate otsade peal nagu ei saa aru, et miskit viltu oleks. kalibreeri või ära kalibreeri ikka tuli 17 kraadise näidu juures igast august kuuma nagu saunas. mul selline tunne, et see kliima on küll neil svenssonitel väga ebaõnnestunud süsteem. ei tea ühtegi teist masinat millel sellist jama oleks.
nädal tagasi oli täpselt sama situatsioon. Mõtlesin juba, et see plasthoob on murdunud, mis klappi liigutab. aga enne kui jõudsin asja kontrollida hakkas taas tööle.
Tundub, et meie muutuvad miinuskraadid külmutavad selle klapi kinni ja vana mootor ei saa selle liigutamisega enam hakkama (kusjuures kalibreerimisel viga ei öeldud!)
Tundub, et meie muutuvad miinuskraadid külmutavad selle klapi kinni ja vana mootor ei saa selle liigutamisega enam hakkama (kusjuures kalibreerimisel viga ei öeldud!)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Peab ka hakkama erinevate temperatuuridega katsetama ja kraadiklaasi panema autosse... irw
ma harjunud, et 20 asendis on alati kõik fine ja ka pikemal otsal mingit sauna ei ehitata sinna sõidu ajaks. Kasutan sagedasti HI settingut klaasidele suunatult klaaside udust puhastamiseks ja jää sulatamiseks. Tagaklaasisoojendust ruunan ka siin talvel täiega, kui ikka peeglid kipuvad udutama või tagaklaas pole päris selge siis läheb ilma pikema jututa tagaklaasi/peeglisoojendus jälle sisse kui ka kliima on ta peale mõningat soojendamist välja lülitanud.

Tea, kas 9-3l ka mingi analoogiline süsteem on, mida peab kalibreerima, ja mis nagu siin teises teemas arutati, ise otsustab, et nüüd akendele ja nüüd jalgadele vms?? Ma omal pole igatahes sellist käitumist kohanud, äkki peaks kuidagi õpetama teda? Eks seade on teise välimusega ka kui tonnistel..
Esiteks, kas kasutad ikka automaatreziimi? Ehk siis kui kliima konsoolist see valitud peaks kliima ise teadma ja toimetama oma ära nägemise järgi, et salongi maksimaalselt kiiresti soovitud temperatuur tuua ja talvel ilusti klaasid saaksid jää ja uduvabaks 
Nagu ma ennist ühes teemas ütlesin, siis otse jalgadele puhumise reziimi ei vali kliima kunagi, seni vähemalt ma pole näinud. Olen isegi üritanud ära tabada kliima enda algoritmi - et mis tingimustes mis reziim valitakse. Kõige müstilisem on muidugi see esiklaasi all olev päikesesensor mis väidetavalt päikese kaldenurgad ja asjad välja arvutab ja selle järgi siis midagi peaks tegema... olen hakanud mõtlema, et armatuuri teatud osade valgustugevus äkki selle sisendist sõltub? Sest see mul tihtipeale varieerub üsna tugevalt.... täpselt pole suutnud reprodutseerida seda kui valgustugevus hästi kirgas ja tuhm on.

Nagu ma ennist ühes teemas ütlesin, siis otse jalgadele puhumise reziimi ei vali kliima kunagi, seni vähemalt ma pole näinud. Olen isegi üritanud ära tabada kliima enda algoritmi - et mis tingimustes mis reziim valitakse. Kõige müstilisem on muidugi see esiklaasi all olev päikesesensor mis väidetavalt päikese kaldenurgad ja asjad välja arvutab ja selle järgi siis midagi peaks tegema... olen hakanud mõtlema, et armatuuri teatud osade valgustugevus äkki selle sisendist sõltub? Sest see mul tihtipeale varieerub üsna tugevalt.... täpselt pole suutnud reprodutseerida seda kui valgustugevus hästi kirgas ja tuhm on.
Tonnise kohta ei oska öelda, aga NG'l on SID/ACC ja muude näidikute taustavalgust mõjutav andur SID küljes, seda päikeseandurit sel otstarbel ei kasutata.
NG kliima toimimise seletus on mul olemas, ei tea, kuivõrd see teiste mudelite
omaga kokku langeb?
NG kliima toimimise seletus on mul olemas, ei tea, kuivõrd see teiste mudelite
omaga kokku langeb?
päikeseandur muudab kuumal suvepäeval külma puhumist. Kas siis jalgadele/küljele või ainult küljele.
Armatuuri valgustugevuse andur(fotodiood) on kella all.
Lisatud failid
Armatuuri valgustugevuse andur(fotodiood) on kella all.
Lisatud failid
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
to mardikas ja Zazou: see ACC 2 nn. esimese põlvkonna moodul on see,mis neid anomaaliaid põhjustab ja kahjuks on täiesti ravimatud programmikalad.Mitu elektroonikut on püüdnud rauast vigu leida,kuid neid reeglina ei ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: mddr
Tonnise kohta ei oska öelda, aga NG'l on SID/ACC ja muude näidikute taustavalgust mõjutav andur SID küljes, seda päikeseandurit sel otstarbel ei kasutata.
NG kliima toimimise seletus on mul olemas, ei tea, kuivõrd see teiste mudelite
omaga kokku langeb?
Targemad ehk ütlevad, kas on neil midagi ühist. Minu 9-3 OG kliima "auto" asendis küll talvise külma jaoks piisavalt akendele tähelepanu ei pööra ja enammasti ikka käsitsi seda suunama pean

Mina küll ei suuda oma NG kliima kohta miskit halba öelda... töötab nagu kell ja paremini kui 90% mitte-saabide kliimad, millega olen kokku puutunud.
Samas, nii huvi pärast, kuidas NG kliimat kalibreetitakse, kui üldse?
Samas, nii huvi pärast, kuidas NG kliimat kalibreetitakse, kui üldse?
Kalibreerimine käib sarnaselt, vajutada tuleb korraga AUTO+OFF.
Mina olen ka järjest rohkem kliima AUTO režiimi usaldama hakanud ja
ei näputa enam nii palju. Vahel ainult korrigeerin. Programmeerinud
olen ta siiski tagasihoidlike käsitsi-seadete peale, et näiteks soojast
pesulast või parklast välja sõites ei kukuks -20'ga konditsioneer uhama.
Mina olen ka järjest rohkem kliima AUTO režiimi usaldama hakanud ja
ei näputa enam nii palju. Vahel ainult korrigeerin. Programmeerinud
olen ta siiski tagasihoidlike käsitsi-seadete peale, et näiteks soojast
pesulast või parklast välja sõites ei kukuks -20'ga konditsioneer uhama.
Tähendab. Korrigeerin oma eelmist postitust natuke.
Suvel töötab Auto rezhiim väääga hästi. Enamuse ajast ka talvel. Ent pisike probleem on külmkäivitusega, et siis tuleb panna käsitsi esiaknale puhuma miskiks ajaks (ca 5 - 10 min) ja siis lükkan Auto peale tagasi.
Samad sümptomid selles suhtes, mis Tanilgi. Talvel ei pööra piisavalt tähelepanu akendele. A ma süüdistan selles saksast toomist, sinna on ilmselt natukse teised sätingud pandud kui põhjamaadesse müüdavatele autodele.
Suvel töötab Auto rezhiim väääga hästi. Enamuse ajast ka talvel. Ent pisike probleem on külmkäivitusega, et siis tuleb panna käsitsi esiaknale puhuma miskiks ajaks (ca 5 - 10 min) ja siis lükkan Auto peale tagasi.
Samad sümptomid selles suhtes, mis Tanilgi. Talvel ei pööra piisavalt tähelepanu akendele. A ma süüdistan selles saksast toomist, sinna on ilmselt natukse teised sätingud pandud kui põhjamaadesse müüdavatele autodele.
Ka minu oma võiks esiaknale rohkem puhuda. Praeguste külmadega ta
lükkab muide esiakna peale küll, aga -10 juures või 0 ringis (kus on just udu tekkimise võimalus) ta seda alati ei kipu tegema tõesti...
Teine asi, et kui mootor veel soe pole, siis ta ei taha täie tambiga puhuma hakata - mõistlik, kui õhk on suunatud salongi poole, aga küsitav, kui õhk on täielikult esiklaasile suunatud.
lükkab muide esiakna peale küll, aga -10 juures või 0 ringis (kus on just udu tekkimise võimalus) ta seda alati ei kipu tegema tõesti...
Teine asi, et kui mootor veel soe pole, siis ta ei taha täie tambiga puhuma hakata - mõistlik, kui õhk on suunatud salongi poole, aga küsitav, kui õhk on täielikult esiklaasile suunatud.
Algselt postitas: mddr
Ka minu oma võiks esiaknale rohkem puhuda. Praeguste külmadega ta
lükkab muide esiakna peale küll, aga -10 juures või 0 ringis (kus on just udu tekkimise võimalus) ta seda alati ei kipu tegema tõesti...
Teine asi, et kui mootor veel soe pole, siis ta ei taha täie tambiga puhuma hakata - mõistlik, kui õhk on suunatud salongi poole, aga küsitav, kui õhk on täielikult esiklaasile suunatud.
Aga äkki mul ka toimib mingi automaatika, meenub, et korra hakkas küll täie kiirusega esiaknale puhumine automaatselt, aga siis oli küll oluliselt soojem ilm kui -20. Enamasti nohistab vaikselt ja ma pole viitsinud käega katsuda, kust pilust automaatika suvatseb välja hingata - klõps akna klahvi peale ja valmis..
EDIT: Minu jaoks suht arusaamatus saksakeelses manuaalis on midagi juttu küll progemisest. Enne kui sõnaraamatuga pusserdama hakkan, äkki on kellelgi 9-3 ingliskeelne manuaal elektroonselt olemas ? Tegelikult ajab 900 NG oma ka asja ära ilmselt ..
Kui sa kangesti teada tahad, kuhu ta parasjagu AUTO rezhiimis puhub, siis vajuta korra AUTO nuppu - ja kliima displeile ilmuvad need kujutised. Mul miskipärast auto rezhiimis on tema lemmikvalikud aken ja jalad.. keskmistest ta omal algatusel puhuma ei taha hakata.
Samas , soojaks läheb ilusti... kusjuures akende puhtusega probleeme mul küll pole - äkki on asi salongiõhu filtris v miskis taolises_?
Samas , soojaks läheb ilusti... kusjuures akende puhtusega probleeme mul küll pole - äkki on asi salongiõhu filtris v miskis taolises_?
Algselt postitas: epsum
Kui sa kangesti teada tahad, kuhu ta parasjagu AUTO rezhiimis puhub, siis vajuta korra AUTO nuppu - ja kliima displeile ilmuvad need kujutised. Mul miskipärast auto rezhiimis on tema lemmikvalikud aken ja jalad.. keskmistest ta omal algatusel puhuma ei taha hakata.
Samas , soojaks läheb ilusti... kusjuures akende puhtusega probleeme mul küll pole - äkki on asi salongiõhu filtris v miskis taolises_?
See auto vajutamine on hea hint, proovin ära.
Salongiõhufiltri vahetas master Trionic 150k hoole käigus päris hiljuti, aga kui sa -20 kraadiga istud trennist tulles märja peaga autosse ja viskad märgi asju täis spordikoti kah istmele, siis ei jaksa ka HI ja akna variant kõiki klaase kohe puhtaks lükata.. AUTO ei saa aga eriti üldse hakkama, sellepärast küsima hakkasin. Proovin kalibreeringut korra, manuaali tõlkimine andis üsna ebahuvitava tulemuse

Algselt postitas: epsum
Kui sa kangesti teada tahad, kuhu ta parasjagu AUTO rezhiimis puhub, siis vajuta korra AUTO nuppu - ja kliima displeile ilmuvad need kujutised. Mul miskipärast auto rezhiimis on tema lemmikvalikud aken ja jalad.. keskmistest ta omal algatusel puhuma ei taha hakata.
Samas , soojaks läheb ilusti... kusjuures akende puhtusega probleeme mul küll pole - äkki on asi salongiõhu filtris v miskis taolises_?
Njah, paar päeva proovimisi andsid klassikalisel tulemuse: milleks teha tööd, mille jaoks on masin leiutet... "Auto" asendis saab üksi-kaksi sõites aknad palju edulisemalt klaariks kui ise leiutades.. Ja näitab ilusti jah, et alul aken ja vaikselt, siis ventile kiirust peale ja mingil ajal jalad juurde. Ka tagumise akna juhtimise saab automaagiliseks teha.
Mina jään enda juurde. Kui auto on saksast toodud, siis käitub kliima teisiti kohe päris kindlalt.
Vahe on selgelt näha praeguse lelu ja vanamoori vahel. Kui vana külma ilmaga pani kohe alguses hirmsad paarud peale ja puhus esiakna peale ning miskil hetkel lülitas (neetult liiga vara) ümber üles-alla rezhiimile.
Samas uus lelu käitub täpselt nii nagu eelpoolkirjutanud on selgitand.
Vahe on selgelt näha praeguse lelu ja vanamoori vahel. Kui vana külma ilmaga pani kohe alguses hirmsad paarud peale ja puhus esiakna peale ning miskil hetkel lülitas (neetult liiga vara) ümber üles-alla rezhiimile.
Samas uus lelu käitub täpselt nii nagu eelpoolkirjutanud on selgitand.