9-3 SS (2003) 2.0t aku laadimine

Vasta
MartinK
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 16, 2012 20:50
Asukoht:
Auto:

#1

Peale generaatori laagri, harjade ja pingereguaatori vahetust teatab: "Battery not charging, make a safe stop and contact Saab dealer" - ilmub ~30s peale käivitamist. Peale "clearimist" jääb lihtsalt aku märk SID-ile.
Mõõtsin pinget aku klemmidel
Mootor seisab: ~12.4V
Mootor käib: ~14.2V sõltumata mootori pööretest.

Millest selline kiri? Nende pingete järgi eeldaks, et laeb.
Ette tänades
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Tundub,et ikka ei lae...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MartinK
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 16, 2012 20:50
Asukoht:
Auto:

#3

Kui pinge tõuseb, siis peab ju laadimine ometi toimuma vahet pole, kuidas süsteem sellest aru saab.
Teine asi, mida veel tähele panin: aku tuli ei sütti kui võti ON-ile keerata.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 505
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#4

on olnud sama juhus vigase ( uue) pingeregulaatoriga. ei mäleta ainult, mis firma toode oli.
muidu laadis, aga andis häiret.
MartinK
Postitusi: 43
Liitunud: K Mai 16, 2012 20:50
Asukoht:
Auto:

#5

Kuidas selle pinge regulaatori vigane olemine välja paistis?
Kas ta ei suutnud siis pinget ühtlasena hoida, oli lihtsalt vale pinge või midagi muud?
Minu oma hoiab ühtlast pinget ~14.2V päris ilusti. Ma ei tea muidugi millises vahemikus laadimispinge auto ise heaks kiidab ja veateadet ei anna.
Kas viga ei või olla tingitud näiteks läbi põlenud aku tulest armatuuris vms?
Vasta