Peale generaatori laagri, harjade ja pingereguaatori vahetust teatab: "Battery not charging, make a safe stop and contact Saab dealer" - ilmub ~30s peale käivitamist. Peale "clearimist" jääb lihtsalt aku märk SID-ile.
Mõõtsin pinget aku klemmidel
Mootor seisab: ~12.4V
Mootor käib: ~14.2V sõltumata mootori pööretest.
Millest selline kiri? Nende pingete järgi eeldaks, et laeb.
Ette tänades
9-3 SS (2003) 2.0t aku laadimine
Kuidas selle pinge regulaatori vigane olemine välja paistis?
Kas ta ei suutnud siis pinget ühtlasena hoida, oli lihtsalt vale pinge või midagi muud?
Minu oma hoiab ühtlast pinget ~14.2V päris ilusti. Ma ei tea muidugi millises vahemikus laadimispinge auto ise heaks kiidab ja veateadet ei anna.
Kas viga ei või olla tingitud näiteks läbi põlenud aku tulest armatuuris vms?
Kas ta ei suutnud siis pinget ühtlasena hoida, oli lihtsalt vale pinge või midagi muud?
Minu oma hoiab ühtlast pinget ~14.2V päris ilusti. Ma ei tea muidugi millises vahemikus laadimispinge auto ise heaks kiidab ja veateadet ei anna.
Kas viga ei või olla tingitud näiteks läbi põlenud aku tulest armatuuris vms?
