9-5 2.2tid jõud kaob. Viga leitud

Vasta
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#1

Tere, mure järgmine, et aegajalt jõulisemalt kiirendades lööb mootoritule põlema ja jõud kaob. Samas ei juhtu seda alati. Kui tuli põleb siis talla palju tahad, aga jõud puudub. Tuli kustub ise vahest peale mõnda käivitust, vahest peale mõnda päeva. Diagnostika näitas veaks turbo ülerõhk, millest see tulla võib ei osatud kahjuks öelda.
kaidos1992
Postitusi: 7
Liitunud: R Juun 07, 2013 21:38
Asukoht:
Auto:

#2

Kui muutuva geomeetriaga turbo siis turbo geomeetria kipub kinni jääma.Ise alustaks just nende labede kontrollimisest.
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#3

Täna avastasin, et kui mootor töötab ilusti, siis kohapeal tuuritades liigutab vaakum geomeetriat ilusti, aga kui jõud on kadunud siis puudub geomeetria klapi tagant vaakum. Tundub, et vaakumit juhib elektriline klapp, aga mis seda klappi juhib, aju?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

Seda, et ta sul LimpHome lendab või põhjustada sada asja. Mina puhastaks ära turborõhu anduri.
Pildi leiad siit:http://www.saabiklubi.ee/foorum/files.p ... 4&aid=2757
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#5

Tänud, homme poodan laiali. Kui palju pole palutud, siis äkki keegi viitsib seletada kus asub EGR ja kuidas teda kõige õigem puhastada oleks?
Tänud
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

EGR ka sellel pildil näha ca 10cm auto nina poole, must mingine triipkood on peal. Poest võiksid küsida EGR Cleanerit, selle puudumisel sobib ka Carburetor Cleaner.
Ingliskeelse juhendi leiad siit:http://www.wikihow.com/Clean-Your-EGR-Valve
Käpp
Postitusi: 11
Liitunud: E Dets 08, 2008 12:57
Asukoht:
Auto:

#7

Olen aru saanud, et turboga seotud hädasid reeglina sel masinal ikkagi ei esine. Pigem on probleem mootori juhtimises. Turbo labasid liigutab vaakum, mille abil lükatakse ka mootor limp-home režiimi. Seega kui tuli põleb ja pöörded üle 3000 ei lähe siis vaakum ja labade liikumine on elektrooniliselt piiratud. Seega turbo labade mitte liikumine on pigem mootori mõistuslik tegevus kui reaalne viga. Parandagu mind need kes arvavad et eksin :)

Andurid oleks jah esimene asi, mida vaadata. Nii MAP kui ka MAF.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#8

Alusta turborõhu andurist, siis egr.
iphonede ja ipadide remont
inx
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 07, 2013 21:52
Asukoht:
Auto:

#9

Viga leitud, puhastasin egr-i ja rõhu andurid, kõik külge ja käima, kuid geomeetria klapp ei liikunud ikkagi:wall:
Vaatasin, et geomeetria vaakumit juhtivale klapile jookseb ilusti vaakum sisse aga edasi ei lase, koputasin kruvikeeraja peaga teda korra ja oh imet geomeetria klapp hakkas liikuma.
Nüüd vaja uus või korralik muretseda, sest paaril korral tahtis veel turgutamist saada.
Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid:thumb:
Käpp
Postitusi: 11
Liitunud: E Dets 08, 2008 12:57
Asukoht:
Auto:

#10

Anna siis märku, kas see klapi vahetus andis soovitud tulemuse.
Vasta