Lukku

Vasta
AEROPAAT
Postitusi: 4
Liitunud: E Juun 17, 2013 20:20
Asukoht:
Auto:

#1

Lahendus leitud
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#2

esimene käik ulub kui automaat, vähemalt oli mul sama jama ja kellegil veel mingis teemas
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Eelmisel reedel oli täpselt sama probleemiga 9-5 meil töökojas.
Vahetusse läks turbo,millel käisid labad juba korpusesse.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#4

Ja üks variant veel:
Minu aero ulgus samamoodi teatud hetkedel. Peale bypass klapi vahetust ulgumine kadus.

AEROPAAT
Postitusi: 4
Liitunud: E Juun 17, 2013 20:20
Asukoht:
Auto:

#5

Tänud vastuse eest, aga see ulgumine ei olene käigust. Kostub teda igal käigul ja just kollase ala algusest.
esimene käik ulub kui automaat, vähemalt oli mul sama jama ja kellegil veel mingis teemas
AEROPAAT
Postitusi: 4
Liitunud: E Juun 17, 2013 20:20
Asukoht:
Auto:

#6

Kui normaalse tööhääle kõrvale on tekkinud mingi seletamatu heli siis ilmselgelt on ju midagi viga? Või väidad vastupidist?
Saabide puhul vist ei tohigi turbo mingit häält kostuda salongi isegi kõva kiirendamise peale kui just pole koonukat paigaldatud?
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Parem tulgu iisak pangu tarka siin ja rääkigu kas peab salongi kostuma turbo vilinat või taolist helisi kiiirendamisel.

Millega ma sulle nüüd jalgu jäin:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
daags
Postitusi: 786
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#8

Vast ikka kostub, kui kõrv teravam. Iga turbo teeb häält, ilma hääleta liikuvat asja vast polegi maailmas. Häält mõjutab kindlasti milline on õhu sissevõtt turbosse ning mis toimub peale turbot (katalüsaatoriga v ilma jne. summutisüsteem) ning millise kulumisastmega turbo on. Kui labade vahelt ikka mingi asi läbi käinud või lõtkud väga suured, siis viliseb turbo kindlasti ülemäära.
Võimsust pole kunagi piisavalt
AEROPAAT
Postitusi: 4
Liitunud: E Juun 17, 2013 20:20
Asukoht:
Auto:

#9

Bypass klapp sai vahetatud eelmise hoolduse käigus, vähem kui 3000 km tagasi ja ulub endiselt. Aga tänud vastuse eest.
Ja üks variant veel:
Minu aero ulgus samamoodi teatud hetkedel. Peale bypass klapi vahetust ulgumine kadus.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#10

lahenduse võiks ka kirja panna ja esimese postituse alles jätta, seda siis teistele.
iphonede ja ipadide remont
Vasta