Postitan siis oma muresid...
Esiteks viskab auto vahest külmast peast sinist... nii paar kuni viis sekundit. Karterituul on vahetet, need klapid toimivad mis voolikutel vahel. Karteri võtsin maha korra aga sõel umbes ei olnud...Turbo on vahetatud 30000 km tagasi umbes. Turbo ei tilgu ja lõdvikust ei leidnud ma tilkagi õli... intercoolerist samuti. Kas ikkagi turbo? Klapisääretihendid peaks ju koguaeg suitsu ajama?
Ja teine sümptom on vahel pikk käivitus... mitte üle mõistuse .. kuni 3 sek vms ja siis sõidu peal püsikaga ,vahel on tunne nagu kiirus alaneks ,samas kohe uuesti taastub... Kohapeal jätaks vahel harva nagu paar põksu vahele... Ise arvan et DI kassett?
edit: 2.3 125 kw
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Miks nii? Minu teada need tavaliselt lekivad nii vähe, et vaid pikemal seismisel koguneb miskit klappidele....Klapisääretihendid peaks ju koguaeg suitsu ajama?
See on külmalt, soojalt või suvaliselt? Ma vahetasin just aerol küünlad ja esmahinnangul külmkäivitumine paranes. Soojalt oli varemgi ok aga külmalt puterdas, 1-2 sekki peale käivitumist.Ja teine sümptom on vahel pikk käivitus... mitte üle mõistuse .. kuni 3 sek vms
Karteri kit sai peale ostes, klapid mis seal torudel vahel on, töötavad, karteripõhja kakkusin kevadel maha, (polnud seal suurt miskit). Kui vahetama hakata siis järgin seda cyber'i tarkuseterakestes olevat juhendit. Kuid tekkis küsimus, mil moel kodus seda väljalaske ummistust kontrollida?
On midagi veel mida järgmise turbo eluea pikendamiseks kontrollida?
On midagi veel mida järgmise turbo eluea pikendamiseks kontrollida?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see on normaalne, kui kevadest suveni maximumist minimumini õli kulub. yhesõnaga ei midagi erilist.
ja muidugi alati võimalus sul kogu raha oma 9-5 peale kulutada ja jääks puudugi.
esialgu ei torgiks midagi, sõidaks. muidu võid peale turbiini ka kolvirõngad vahetada ja siis ka klapisääretihendid ja siis ka kolvid ja siis uue mootori. see on see vana 9-5. noh, kati võib see liigneõlikulu tappa aga see, mis sa ytlesid, pole hull
edit: paar päeva tagasi nägin oma esimest 9-5. praegu vist 4 omanik. ja aastaid oi, oi kui palju sellest möödas kui kogu raha eest auto ostsin.. küsisin, et kas motoga kah midagi teinud ja vastuse sain, et ei!!
vaid kere pidi ära mädanema...
ja muidugi alati võimalus sul kogu raha oma 9-5 peale kulutada ja jääks puudugi.
esialgu ei torgiks midagi, sõidaks. muidu võid peale turbiini ka kolvirõngad vahetada ja siis ka klapisääretihendid ja siis ka kolvid ja siis uue mootori. see on see vana 9-5. noh, kati võib see liigneõlikulu tappa aga see, mis sa ytlesid, pole hull
edit: paar päeva tagasi nägin oma esimest 9-5. praegu vist 4 omanik. ja aastaid oi, oi kui palju sellest möödas kui kogu raha eest auto ostsin.. küsisin, et kas motoga kah midagi teinud ja vastuse sain, et ei!!
vaid kere pidi ära mädanema...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
see on normaalne, kui kevadest suveni maximumist minimumini õli kulub. yhesõnaga ei midagi erilist.
ja muidugi alati võimalus sul kogu raha oma 9-5 peale kulutada ja jääks puudugi.
esialgu ei torgiks midagi, sõidaks. muidu võid peale turbiini ka kolvirõngad vahetada ja siis ka klapisääretihendid ja siis ka kolvid ja siis uue mootori. see on see vana 9-5. noh, kati võib see liigneõlikulu tappa aga see, mis sa ytlesid, pole hull
edit: paar päeva tagasi nägin oma esimest 9-5. praegu vist 4 omanik. ja aastaid oi, oi kui palju sellest möödas kui kogu raha eest auto ostsin.. küsisin, et kas motoga kah midagi teinud ja vastuse sain, et ei!!
vaid kere pidi ära mädanema...
Jutu mõte, on see et esimeste põlvkondade 9-5-d on nii kapriissed, et pole mõtet remontidagi?
Pole neil esimestel häda midagi ja erinevused rauas, võrreldes uuematega on marginaalnsed (v.a. 5`ne aut kast ja parendet tuulutussüsteem). Korras mootor õli ei põleta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
