Saab 9-5 Griffin

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Jyrva
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 07, 2013 0:13
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,
See on nüüd mul juba teine teema ostuabis. Esialgne mõtte oli soetada endale 9-5 Aero, jäid ka silma mõned Griffinid mis on müügis aga kartsin kütusekulu pärast. Nüüd kui olen kaks nädalat seda foorumit siin ühte ja teist pidi lehitsenud olen aru saanud, et ega see Aero ja Griffini kütusekulu erinevus ei olegi nii kolosaalne ja siiski otsin rohkem mugavust, et suure masinaga igapäevaselt kulgeda ja kuna auto tuleb Soome siis siin ka palju maantee sõittu ja 3.0 V6 maanteel nii suur kütuseröövel ei tundugi olevat.

Seega, seeega praegu on auto24 müügis kolm Griffinit. (Ja iisaku oma siin, millele kahjuks rahakott ei hakka kohe). Üks neist on Tallinnas ja sellega on lihtne- autoga Audaceri ja pilt selge kas läheb kaubaks või ei.
Kaks aga asuvad Tartus

http://www.auto24.ee/used/1075242
http://www.auto24.ee/used/1294618

Ja siit ka minu küsimus- Kas mõni foorumlane on neid isendeid Tartus vaatamas käinud või kui nüüd peaksin minema Tartusse neid oma silmaga vaatama siis kas on Tartus keegi kellelga ostueelselt konsulteerida (vaev saab tasutud loomulikult)?

Tervitades,
Martin
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Võime ju ka Tartusse vaatama minna:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Kütusekulu on Griffil ikka 1-2l/100km suurem.
Kui Soome kavatsed autod viia, siis vaata ikka 2.0 või 2.3 mootoriga ja tee ümber RE85 peale. RE85- 1.1€/l, 98- 1.7€/l. Ja võimsust rohkem RE85ga.
__In Boost We Trust__
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#4

Kütusekulu RE-85 keskmiselt siiski 4liitrit 100km kohta suurem, sõltub ka kindlasti ECU softist.Olen proovinud mõlemat varianti ja siiski eelistan sõita bensiiniga, kulu keskmiselt 8l sajale ja 98 bensiiniga. Kasutades 95 bensiini, kulu kohe tõuseb! Maanteel kulu bensiiniga 6l sajale. RE-85 kohta veel palju küsitavusi, kuidas mõjub kummivoolikutele ja muudele detailidele? Edasi läheb küll tunduvalt paremini, pole aga iga päev võidusõidurajal.
Eks selle kohta oskavad paremini vastata autoremontijad.
Jyrva
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 07, 2013 0:13
Asukoht:
Auto:

#5

Parandage mind kui ma eksin aga kas mitte see v6 ei ole mitte väheke töökindlam mootor kui 2.3 r4?
Üks ja peamine asi mis Griffinite poole pani vaatama on suur varustus.

Elan Soomes sellises väikeses linnas kus peale diisli, 95 ja 98 midagi ei müüdagi.

Üks loll küsimus veel- Kas sedaan 9-5 tagumiste istmete seljatoed on allaklapitavad? Tean, et osadel audidel näiteks seljatoed alla ei käi kui on nahk või istmesoojendus küljes.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Käivad küll.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#7

Parandage mind kui ma eksin aga kas mitte see v6 ei ole mitte väheke töökindlam mootor kui 2.3 r4?
Üks ja peamine asi mis Griffinite poole pani vaatama on suur varustus.

Elan Soomes sellises väikeses linnas kus peale diisli, 95 ja 98 midagi ei müüdagi.

Üks loll küsimus veel- Kas sedaan 9-5 tagumiste istmete seljatoed on allaklapitavad? Tean, et osadel audidel näiteks seljatoed alla ei käi kui on nahk või istmesoojendus küljes.
Aero vs V6, mõlemal omad head ja vead aga üks "väga oluline" pluss V6 suunas on mootorihääl ;)
Jyrva
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 07, 2013 0:13
Asukoht:
Auto:

#8

Aero vs V6, mõlemal omad head ja vead aga üks "väga oluline" pluss V6 suunas on mootorihääl ;)

Mis need V6 olulisemad vead võiksid olla?
Kasutaja avatar
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#9

Aero vs V6, mõlemal omad head ja vead aga üks "väga oluline" pluss V6 suunas on mootorihääl ;)

Mis need V6 olulisemad vead võiksid olla?
Auto nagu iga teine, osad jupid kallimad ja osad odavamad. Juppe peab vahetama igal üle 10 aasta vanusel autol. Raha juppide pealt kokku ei tasu hoida ja kui selgub, et eelmine omanik on seda teinud, siis läheb ülalpidamine kalliks. Ilma asjatundjaga koos ülevaatamist ei soovita kindlasti tehingut sooritada!
Aga kui auto korras ja hooldatud, siis on nägu naerul 24h.
PS: Märkasin, et selle teema esimene vastus oli sulle pakkumine, et lähme koos vaatama Tartusse. Võta sõnasabast kinni ja võta ühendust. Ilmselt on Iisaks üks parimaid partnereid...
Kasutaja avatar
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#10

Võime ju ka Tartusse vaatama minna:eureka:

OT: Äkki peaksitegi teenuseportfelli lisama "Regulaarsed väljasõidud perifeeriasse (Tartusse)" :) Võtaks isegi järjekorda.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

1 dollari eest lähed autosi üle vaatama?
Päris hea diil
Kas ema käskis sul igas teemas sõna võtta:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Mis paned siis selliseid idootseid pilte koguaeg igal poole :freak:
Kes sind "kombluspolitseiks" siin määras?

Edasine "teemaarendus" U2U teel kui tunned endas pakitsemas valu mis välja tahab paiskamist:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta