Mõned tunnid tagasi sai tuldud Pärnu lähedalt Seljametsa karjääri pealt. Eelnevatel aastatel on rada olnud ok,kuid sellel aastal on see rohkem kui auto lõhkumine! Mõned nädalad tagasi oli kõik ühtlane jääväli,kus miskit jäärada sõita polnud mõtet,siis tuli lumi ja rada polnud veel sisse lükatud,sumpasin massinaga esimese ja teise käiguga lumes ja ise keskis arvasin,et sinna ma ka jään.
Tänaseks olid kõvatajad sula ilmadega ja piikidega raja nii treppi sõitnud,et miskit fiilingut ma sealt täna kaasa ei võtnud,sõitsin miskit 5 ringi ja lausa kahju hakkas sellest massina väänamisest.
Ilmad on külmad ja lootus jääb veel korralikul rajal mõni tiir teha! Viljandis oli hea rada,aga seal oli mul teine amet!:thumb:
Kas Klooga järvel saab juba sõita? Või mujal?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ma lähen ilmselt hommikupoole Kahala järve otsima. Täpselt ei oska ennustada, sõltub tujust ja lastest.Algselt postitas: andres
Jutu jätkuks. Kus siis homme kogunemine toimub?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
K. s. t.
Kõik sõltub tujust ja tittedest. Tahan hommikul veel redeuktsiooni klapi seisundi üle kontrollida. Ilmselt siis enne 11 linnast välja ei jõua. Hing ihkaks väikest Klooga järve proovida, kuid Kahala on mõnusalt lähedal Kõrvemaa soodele, rabadele ja vaatetornidele.
Tel. 56 806 962.
Kõik sõltub tujust ja tittedest. Tahan hommikul veel redeuktsiooni klapi seisundi üle kontrollida. Ilmselt siis enne 11 linnast välja ei jõua. Hing ihkaks väikest Klooga järve proovida, kuid Kahala on mõnusalt lähedal Kõrvemaa soodele, rabadele ja vaatetornidele.
Tel. 56 806 962.
kahala on vinge koht jah,aga kui Saabiga tonnisega(TCS-ga)minna ja piike ei ole siis on ikka jama mis jama,4veolisega ikka hoopis teine teema, sai täna laup käidud
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kahala ei meeldinud kohe üldse, kuigi sinna minek kui juba Jägala teeotsast sisse keerata oli imeilus. Talv mis talv!
Järvele minek oli omapärane, igasse suunda läksid jäljed. Radasid polnud kuslik näha, või siiski, paremat kätt oli Mosseliiga end üles rivistanud, seal siis ilmselt ükas rada, vasakul kaugel oli üks auto - ilmselt siis ka seal oli rada. Mina leidsin otse sõites keskel ühe raja, seda siis juhuslikult enne kui raputamisest kõrini oleks saanud. Ka rada oli krobeline ja muhkus kohati. Päris tagumise kurvi lõpus oli üsna kõrge piklik jäämuhk - nagu laine. Üsna suurel kiirusel külg ees sisse sõites käis nii mõndagi silme eest läbi.
Igal juhul täna õnnestus sõit juba paremini, Trionicu kiirkursuse meenutamisest oli abi. Ainult üks väljasõit aga jälle sirge peal peale edukat kurvi taltsutamist.
Nüüd tahaks veel huvipärtast proovida Klooga pisikest järve. Suur järv oleks kindla peale minek, valle mis auto katusele võiks keerata pole.
Järvele minek oli omapärane, igasse suunda läksid jäljed. Radasid polnud kuslik näha, või siiski, paremat kätt oli Mosseliiga end üles rivistanud, seal siis ilmselt ükas rada, vasakul kaugel oli üks auto - ilmselt siis ka seal oli rada. Mina leidsin otse sõites keskel ühe raja, seda siis juhuslikult enne kui raputamisest kõrini oleks saanud. Ka rada oli krobeline ja muhkus kohati. Päris tagumise kurvi lõpus oli üsna kõrge piklik jäämuhk - nagu laine. Üsna suurel kiirusel külg ees sisse sõites käis nii mõndagi silme eest läbi.
Igal juhul täna õnnestus sõit juba paremini, Trionicu kiirkursuse meenutamisest oli abi. Ainult üks väljasõit aga jälle sirge peal peale edukat kurvi taltsutamist.
Nüüd tahaks veel huvipärtast proovida Klooga pisikest järve. Suur järv oleks kindla peale minek, valle mis auto katusele võiks keerata pole.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pisikesel järvel oli eelmine aasta selline lühike rada, et ei saand hoogugi üles. Lisaks vallid.
Kuidas seal suure peal see rada seekord on? Eelmisel aastal oli kohe ees üks pisike ring ja siis suur ring kattis pea terve järve.
Kuidas seal suure peal see rada seekord on? Eelmisel aastal oli kohe ees üks pisike ring ja siis suur ring kattis pea terve järve.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Praegu on järvepikkune "ovaal". 2 tagasipööret, üks veidi arvestatavam kurv ja veidi jõnkse. 80-100 km/h on tühiasi. Rohkem alalhoiu instinkt ei võimaldanud.
Käisin Männikul täna Saabiga ja olen väga rahul 
Kes veel ei tea siis Männiku-Saku teel miski Tammemäe sildi vms juurest tuleb ära keerata vasakule, üle raudtee ja veel vasakule (mõni aeg tuleb siis nagu tagasi linna poole sõita)... siis jõuabki õigesse kohta välja.
Ühes kohas on veits järsem kallak ja mõned olid rohkem hädas mõned vähem üles saamisega pärast, mul õnnestus kohe teisel korral kui hoogu sai võetud.
Kordagi kinni ei jäänud, spinni ja pulli sai tehtud küllaga ja ka lõppkiirus 120-130 vist tuli ka isegi kätte ühe sirge lõpus
Mõnus pikalt külge lastes auto üle kontrolli saavutada/lasta käest rooliga ja sirge pealt teistest mööda kimada
Olen kogemusega ülirahul, esimest korda sai siis jäärajal sõidetud
Igaljuhul - andke ainult
kui ilm vähegi püsib 
Aijaa - 4vedu oleks lihtsalt.....
:headbang::notworthy:

Kes veel ei tea siis Männiku-Saku teel miski Tammemäe sildi vms juurest tuleb ära keerata vasakule, üle raudtee ja veel vasakule (mõni aeg tuleb siis nagu tagasi linna poole sõita)... siis jõuabki õigesse kohta välja.
Ühes kohas on veits järsem kallak ja mõned olid rohkem hädas mõned vähem üles saamisega pärast, mul õnnestus kohe teisel korral kui hoogu sai võetud.
Kordagi kinni ei jäänud, spinni ja pulli sai tehtud küllaga ja ka lõppkiirus 120-130 vist tuli ka isegi kätte ühe sirge lõpus

Mõnus pikalt külge lastes auto üle kontrolli saavutada/lasta käest rooliga ja sirge pealt teistest mööda kimada

Olen kogemusega ülirahul, esimest korda sai siis jäärajal sõidetud

Igaljuhul - andke ainult


Aijaa - 4vedu oleks lihtsalt.....

Männiku järvel 130? Krt, lühike see maa pole selle jaoks või? Loodan, et ikka vabakäiguga näitas seier seda numbrit 
Täna hommikul sai siis see Klooga järv üle vaadatud, no see tagsitulekusirge on ju nii otse, et seal lükkaks peale väikest harjutamist ka õige alustamisega 150 välja. Hetkel üle 130 ei proovinud... Mõte oli ka see sisemine pisike ring veidi suuremaks õgvendada, aga too mõte jäi pooleli hetkel. Krt, libe oli. Mõni kurv jäi veidi ebaleva kaarega ning kiirus langes ka suht madalaks, kurvimeistrit oleks vaja ning rohkem masinaid. Paar tükki küll ajasid suurt ringi aga too jäi suht igavaks. Oskuste harjutamise mõttes.

Täna hommikul sai siis see Klooga järv üle vaadatud, no see tagsitulekusirge on ju nii otse, et seal lükkaks peale väikest harjutamist ka õige alustamisega 150 välja. Hetkel üle 130 ei proovinud... Mõte oli ka see sisemine pisike ring veidi suuremaks õgvendada, aga too mõte jäi pooleli hetkel. Krt, libe oli. Mõni kurv jäi veidi ebaleva kaarega ning kiirus langes ka suht madalaks, kurvimeistrit oleks vaja ning rohkem masinaid. Paar tükki küll ajasid suurt ringi aga too jäi suht igavaks. Oskuste harjutamise mõttes.
Lihtsalt kõrvamärkuse korras - ülenurme vallas soo peal oleval jäärajal oli isegi minusugusel algajal
võimalik kulunud naelkummidega sõita oma traktoriga samasse auku aegu 528 piikidega bemmiga.
Aga libedajuhitavuse kohta - diisliga(raske) on väga hea ja lihtne kurvis jooksvat nina kässari ja kiire roolitööga õigesse suunda sundida minema.
Seega 9-3 on päris mõnus.

Aga libedajuhitavuse kohta - diisliga(raske) on väga hea ja lihtne kurvis jooksvat nina kässari ja kiire roolitööga õigesse suunda sundida minema.
Seega 9-3 on päris mõnus.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ma ei julenud Klooga järvel üle 100-gi sõita, et kui sellisel kiirusel peaks näiteks oma lollusest käest ära minema ja külg ees mõnele hästivarjatud muhule otsa vajuma, siis õhulendude tagajärgi küll praegu kinni ei tahaks maksta.
Mida see pisike ring endast kujutas, palju kurve oli ja mis kiiruse teoreetiliselt üles võiks saada? Küsin kuna see olemasolev suur ring vaatamata raja ohutusele on mu meelest mõtetu mis mõtetu.
Mida see pisike ring endast kujutas, palju kurve oli ja mis kiiruse teoreetiliselt üles võiks saada? Küsin kuna see olemasolev suur ring vaatamata raja ohutusele on mu meelest mõtetu mis mõtetu.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ot ma nüüd üritasin mingi pildi joonistada, kuidas seal EELMISEL aastal lugu oli...
Kolm varianti oli, selle kollasega tehtud suurema me avastasime siis kui me seal teist korda käisime. Esimesel korral sai rohelist ja punast proovitud.
Kõik jooned on väga ligikaudsed, kollasel ilmselt oli mõnigi kurv rohkem, kui hetkel siin pildil on.

Kolm varianti oli, selle kollasega tehtud suurema me avastasime siis kui me seal teist korda käisime. Esimesel korral sai rohelist ja punast proovitud.
Kõik jooned on väga ligikaudsed, kollasel ilmselt oli mõnigi kurv rohkem, kui hetkel siin pildil on.

Jäärada peaks ikka tehniline olema,mõned sirged,ovaalid ja tagasipöörded,siis ka asjal mõtet. Nii sama lapatsit anda ja seier põhja lasta,see ei peaks olema eesmärk.
Aastaid tagasi sai talvisel merejääl tagaveolise tojotsiga sõitu harrastatud. Ei olnud all naele ega lamelle,tavalised kontsud ja spido järgi kiiruseks 120 astusin mina massinast välja!....aga kui sellise kiirusega külg ees jää pragusse,siis lõbus poleks olnud.
Aastaid tagasi sai talvisel merejääl tagaveolise tojotsiga sõitu harrastatud. Ei olnud all naele ega lamelle,tavalised kontsud ja spido järgi kiiruseks 120 astusin mina massinast välja!....aga kui sellise kiirusega külg ees jää pragusse,siis lõbus poleks olnud.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
No see suurem ring on hetkel veelgi suurem, kordi sirgem kah veel. Sinna algusesse sai proovide juba üht pisikest ringi suuremaks sõita, kuid päris järve keskelt jookseb mingi tobe vall läbi, peab ääre poolt liiklema. Kuid kõik ju kohapeal näha. Hea ilmaga homme hommikul siis proovimne jälle. No 10 paiku 

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tubli Arno!
Meie (st. töötav proletariaat kes tavaliselt kell 10 hommikukohvi sisse kallab) tuleme siis lauba või pühaba Su kätetööd kaema! Kui suures segaduses meelde tuleb saad meilt kiitagi.
PS! Ega Sa Arno väikest järve ei käinud proovimas? Seda mille juurde saab juudi ausamba teed mööda sõites. Kaugelt vaadates tundus et kõik mis järve kalda profiilist võtta andis oli ka võetud.
Meie (st. töötav proletariaat kes tavaliselt kell 10 hommikukohvi sisse kallab) tuleme siis lauba või pühaba Su kätetööd kaema! Kui suures segaduses meelde tuleb saad meilt kiitagi.
PS! Ega Sa Arno väikest järve ei käinud proovimas? Seda mille juurde saab juudi ausamba teed mööda sõites. Kaugelt vaadates tundus et kõik mis järve kalda profiilist võtta andis oli ka võetud.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Auu Arno, kell on 12!Algselt postitas: ArnoHea ilmaga homme hommikul siis proovimne jälle. No 10 paiku![]()
Kas oled järvelt tagasi? Kuidas rajameistri töö edenes?
Seal soo peal isegi mitu rada äkki?Algselt postitas: epsum
Lihtsalt kõrvamärkuse korras - ülenurme vallas soo peal oleval jäärajal oli isegi minusugusel algajalvõimalik kulunud naelkummidega sõita oma traktoriga samasse auku aegu 528 piikidega bemmiga.
Aga libedajuhitavuse kohta - diisliga(raske) on väga hea ja lihtne kurvis jooksvat nina kässari ja kiire roolitööga õigesse suunda sundida minema.
Seega 9-3 on päris mõnus.
Ma näen aknast masinaid järve peal sõitmas, aga seal eemal (suurele teele lähemal) peaks veel olema rada.
Igatahes kostab seal vingeid hääli (hääle järgi oleks nagu Subaru Impreza või Pardi küülik

Epsum! Kas sinna rajale pääseb hästi? Ei pea ekslema ega üle kraavi lendama?
http://public.fotki.com/epsum//jaarada/jrada.html
Sinna juurde saab kui teeäärsest ujumiskohast (linna poolt tulles vasakut kätt) keerata peale üksikku puud alla poldri (põllu) peale. Siis ~1km põlluvaheteed ja oledki 1. rajal. Selle raja teelt kõige kaugemast kurvist pöörad veel teest eemale (jäljed on sisse sõidetud), siis saad tagumise raja peale. Tagumise rajale pääsemiseks oli üks vastik jõnks, aga minu 9-3 läks sealt päris hästi (ettevaatlikult tuleb sõita), üle. Ja kohal oledki. Tagumisel rajal õnneks alati vähem rahvast..
Üldiselt ülenurme- roiu tee pealt ujumiskoha juurest juba peaks poldri peal sõitjad paistma.
Ja kui sa seal juhtud kedagi päripäeva sõitmas nägema, siis katsu ka sina neile lammastele selgeks teha, et sõidetakse vastupäeva, on kõigil ohutum.
Kui ma, kurat, mosse ka veel soojaks saaks, siis läheks sellega ka paarutama.. aga külma soojendusradiaatoriga ei saa
.
Sinna juurde saab kui teeäärsest ujumiskohast (linna poolt tulles vasakut kätt) keerata peale üksikku puud alla poldri (põllu) peale. Siis ~1km põlluvaheteed ja oledki 1. rajal. Selle raja teelt kõige kaugemast kurvist pöörad veel teest eemale (jäljed on sisse sõidetud), siis saad tagumise raja peale. Tagumise rajale pääsemiseks oli üks vastik jõnks, aga minu 9-3 läks sealt päris hästi (ettevaatlikult tuleb sõita), üle. Ja kohal oledki. Tagumisel rajal õnneks alati vähem rahvast..
Üldiselt ülenurme- roiu tee pealt ujumiskoha juurest juba peaks poldri peal sõitjad paistma.
Ja kui sa seal juhtud kedagi päripäeva sõitmas nägema, siis katsu ka sina neile lammastele selgeks teha, et sõidetakse vastupäeva, on kõigil ohutum.
Kui ma, kurat, mosse ka veel soojaks saaks, siis läheks sellega ka paarutama.. aga külma soojendusradiaatoriga ei saa

- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kas jutt käib nn aardla järvest? eelmine aasta sai seal käidud ja päris rahule jäädud. kuidas muidu rada oli - kas palju konarusi? peaks äkki see ndl.vah. siis uuesti proovima...Algselt postitas: epsum
http://public.fotki.com/epsum//jaarada/jrada.html
Sinna juurde saab kui teeäärsest ujumiskohast ...
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
suurest kiirusest järvejääl - sai järgmisel nädalavahetusel all järve aares käidud ja oli üks ülihea vaatemäng...
jääraja ja tagumise järvekalda vahel - auto kiiruseks võis olla oma 150 km/h ning siis vaba käega hakati kalda poole tulema...ja pikalt, pikalt oli külg ees ning meeletu lumetolm, mis sealt tagant tuli. kaesin siis ka seda imemassinat, et julged mehed, kui tõesti miski muhk või midagi jää peal aga hullud ikka ja väga super vaatepilt oli.
autoks oli audi a8 kvadroo...
jääraja ja tagumise järvekalda vahel - auto kiiruseks võis olla oma 150 km/h ning siis vaba käega hakati kalda poole tulema...ja pikalt, pikalt oli külg ees ning meeletu lumetolm, mis sealt tagant tuli. kaesin siis ka seda imemassinat, et julged mehed, kui tõesti miski muhk või midagi jää peal aga hullud ikka ja väga super vaatepilt oli.
autoks oli audi a8 kvadroo...

Algselt postitas: aljoga
[kas jutt käib nn aardla järvest? eelmine aasta sai seal käidud ja päris rahule jäädud. kuidas muidu rada oli - kas palju konarusi? peaks äkki see ndl.vah. siis uuesti proovima...
Tegemist siis Aardlapalu järvega. Konarustega oli too hetk nii, et esimesel pikal sirgel mõned vaod olid, aga võrreldes talna tänavatega mittemiskit hullu. Esimesel (teepoolsel) rajal oli üks vastik kurv, kus väliskurvis paiknes hunnik kinnisõidetud lund ja seal kippus auto sinna valli jooksma tagumise rattaga..
Aga kui laupäeval sul plaanis minna, siis kui ma porolandiast tagasi jõuan, äkki sätitaks ühel ajal jõudmise? Enne koeru rallit mul ilmselt tarvis niikuinii trenni teha ja sellega seoses ma ka nn ajavõtu tiimi järvepeale ajan
