Aju vahetuse kohta oleks nõu vaja.
Mis seos on istmel ja käivitamisel?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nonii, aasta aega oli rahu, sai sõita. Kusjuures aasta eest ei olnudki kummagis moodulis viga, (DICE ja TWICE) mida kahtlustasin emotsiooni pealt. Oli CD-boxi juhtmes mingi ise tekkinud lühis, mis lõi kogu auto elektrisüsteemi tummaks.
Eile öösel lõi aga kõvasti välku ja täna tundub olevat TWICE õhtal. Armatuuri tuled vaevaliselt hõõguvad, ei saa käivitada ega midagi, samuti kesklukk ei toimi enam. Võiks ju veel arvata, et mingi massijuhe kusagil.
Kui midagi küsida, siis, kas TWICE ploki ja kogu sellega seonduva vahetusel tuleb uue ploki VIN ka mootori ECU-ga kooskõlastada TECH2 abil või saab ilma?
Eile öösel lõi aga kõvasti välku ja täna tundub olevat TWICE õhtal. Armatuuri tuled vaevaliselt hõõguvad, ei saa käivitada ega midagi, samuti kesklukk ei toimi enam. Võiks ju veel arvata, et mingi massijuhe kusagil.
Kui midagi küsida, siis, kas TWICE ploki ja kogu sellega seonduva vahetusel tuleb uue ploki VIN ka mootori ECU-ga kooskõlastada TECH2 abil või saab ilma?
Akuga on sedapuhku ilmselt korras, sest akusilm paistis ilus roheline ja 12,5V näitas. Isegi kesklukk läheb peale neljandal vajutusel, justkui vool on autos, kuid kuidagi väga haprasti õiges kohas. Aga tõsi ju on, et NII valged ööd ongi ainult jalgrattaga sõitmiseks.
Head jaani!
Head jaani!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Akuga on sedapuhku ilmselt korras, sest akusilm paistis ilus roheline ja 12,5V näitas. !
akut sa nii ei testi.
proovi teist akut, või oma akut teise auto peal. lollikindel variant aga 100% saad aru, kui aku kutu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Lasksin huvi pärast vana aku teeninduses ära mõõta: 12,0V ja 0A
Aku miinusklemm on natukene viltune, jättes mulje, nagu oleks aku sees miskit plahvatanud. Jääb üle ainult oletada, kas aku iseenesest saab üleöö nii ära kukkuda. (Aku oli EXIDE 95Ah, 3 talve vana.)
Aku R.I.P.!
Aku miinusklemm on natukene viltune, jättes mulje, nagu oleks aku sees miskit plahvatanud. Jääb üle ainult oletada, kas aku iseenesest saab üleöö nii ära kukkuda. (Aku oli EXIDE 95Ah, 3 talve vana.)
Aku R.I.P.!