Küsiks kuda on kogemusi Hi-gear toodetega..ehk siis huvi korral oleks
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=10045
see toode!
Tänud!
Hi-gear tooted
Üldiselt on kõikide puhastusainetega väike risk. Auto pole enam esimeses nooruses ja kindlasti paagis ka mingit sodi. Need puhastusained võivad paagist/süsteemist sodi lahti pesta ja mujal ummistusi tekitada. Kasutada võid, kuid ära peale seda pikemat sõitu ette võta, sest on risk, et vaja teha paagi pesu või filtri vahetus.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Olles ka lugenud pikalt neid hirmujutte sai eelmine aasta süda rindu võetud ja erinevaid aineid proovitud. Õnneks negatiivseid efekte polnud. Hi-Gear toodetest olen eelmisel autol kasutanud vaid läbipaistvat roostevastast arosoolkaitset, muude selle tootja toodetega kokkupuuted puuduvad.
Küll olen nüüd iga ca 5000 km tagant paaki valanud STP kütusesüsteemi puhastajat. Minu Aerole on mõju selline, et peale selle kasutamist ca kuu aega on märgata väiksemat kütusekulu, nii 0,5-1l sajale erinevust. Hiljem kipub taas keskmine tavapärastesse kõrgustesse tõusma. Veel sai STP Petrol treatmenti kasutatud, selle puhul mingeid erinevusi ei täheldanud. Karpa mootoriga 20a vanale autole sai hiljuti ka Shelli kütusesüsteemi puhastajat sisse valatud, abosluutselt mingeid erisusi ei tuvastanud, paremaks ega halvemaks ei läinud miskit.
Eks nad vist suures osas parajad platseebo tooted ole. Mina negatiivset efekti täheldanud pole, ju tuleneb see suht neutraalne mõju sellest, et antud aine konsentratsioon kogu kütuse hulgast saab täispaagi korral olema vaid alla 1%.
Pigem tundub see huvitav uudne meetod https://www.youtube.com/watch?v=wiViPKIoG68
Küll olen nüüd iga ca 5000 km tagant paaki valanud STP kütusesüsteemi puhastajat. Minu Aerole on mõju selline, et peale selle kasutamist ca kuu aega on märgata väiksemat kütusekulu, nii 0,5-1l sajale erinevust. Hiljem kipub taas keskmine tavapärastesse kõrgustesse tõusma. Veel sai STP Petrol treatmenti kasutatud, selle puhul mingeid erinevusi ei täheldanud. Karpa mootoriga 20a vanale autole sai hiljuti ka Shelli kütusesüsteemi puhastajat sisse valatud, abosluutselt mingeid erisusi ei tuvastanud, paremaks ega halvemaks ei läinud miskit.
Eks nad vist suures osas parajad platseebo tooted ole. Mina negatiivset efekti täheldanud pole, ju tuleneb see suht neutraalne mõju sellest, et antud aine konsentratsioon kogu kütuse hulgast saab täispaagi korral olema vaid alla 1%.
Pigem tundub see huvitav uudne meetod https://www.youtube.com/watch?v=wiViPKIoG68
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Antud süsteemis toimub ju intensiivne põlemineMinu arust nende asjade puhul tekib küsimus ikkagi, et kui puhastab ja eemaldab ja likvideerib siis kuhu? Kinnises süsteemis see peab ju kuhugi mujale siis liikuma.

Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Antud süsteemis toimub ju intensiivne põlemineMinu arust nende asjade puhul tekib küsimus ikkagi, et kui puhastab ja eemaldab ja likvideerib siis kuhu? Kinnises süsteemis see peab ju kuhugi mujale siis liikuma.Vastasel juhul ei peaks iial autot ka tankima ega kunagi õli peale valama.
Ma saan aru küll pihustite puhastamisest sel põhimõttel jne aga kuidas selgitada seda, et kütusepaagis toimub sette puhastamine, kondensaadi eemaldamine jne. Kuhu see kaob? Ladestub kuhugi ilmselt või koguneb, niikaua kuni on päris umbes, filter on see ohver lõpuks. Puhastamiseks on ikka parim variant, võtta asi lahti, puhastad ja panna tagasi.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Tekkis sama mõte, et äkki kuluks ära väike katalüsaatori puhastus ning siis meenus hirm sellest, et kas auto pärast enam sõidab ka. Üldiselt vist Virgol on õigus?
http://pood.automaailm.ee/est/eripakkum ... uctID=6574
Tere,
ise kasutasin kaks pudelit seda katalüsaatori puhastus ainet. Kuna mul andis mootrituli juba märku katiummistusest, siis mõju oli ajutine ja asi lõppes ikkagi kattide vahetusega. Kui ennatada tahad võib toimida, aga mul oli kat juba ummistunud ja siis enam ei aidanud.
Autol oli vag grupi V mootor, mitte Saab.
Terv, Ainar
Ma just lugesin ühelt vene lehelt oktaanarvu tõstjate kohta - soovitati seda -> http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/to ... moly-150ml
Jälgi siis natuke kütusekulu ka

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ma just lugesin ühelt vene lehelt oktaanarvu tõstjate kohta - soovitati seda -> http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/to ... moly-150ml
See ei ole puhastus! Oktaan arvu tõstja, olen kasutatud seda.
Muidu Liquie Moly tooteid soovitatakse ja annavad effekti.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Antud süsteemis toimub ju intensiivne põlemineMinu arust nende asjade puhul tekib küsimus ikkagi, et kui puhastab ja eemaldab ja likvideerib siis kuhu? Kinnises süsteemis see peab ju kuhugi mujale siis liikuma.Vastasel juhul ei peaks iial autot ka tankima ega kunagi õli peale valama.
Ma saan aru küll pihustite puhastamisest sel põhimõttel jne aga kuidas selgitada seda, et kütusepaagis toimub sette puhastamine, kondensaadi eemaldamine jne. Kuhu see kaob? Ladestub kuhugi ilmselt või koguneb, niikaua kuni on päris umbes, filter on see ohver lõpuks. Puhastamiseks on ikka parim variant, võtta asi lahti, puhastad ja panna tagasi.
:P
Kui ei saa aru, siis enda probleem!
Vesi bensiiniga ei põle, aga piiritusega põleb jne.
__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vesi põleb piiritusega? Mehed, teil keemiatunnis jälle käimata?
Sulle jah!
Vene keelt jagad natukene, või samamoodi peab tunnis käima?
http://goodmaster.com.ua/avtomobil/kak- ... obake.html
"Спирт, смешавшись с водой, образует смесь, которая уже не замерзнет ни в какие морозы, к тому же, без проблем закачивается в топливную систему, сгорает как обычный бензин и выводится наружу с помощью механизма газораспределения."

__In Boost We Trust__
No mida iganes. Vesi ise ei põle ja see on fakt. Küll aga lõhutakse teatud protsessidega vees olevate hapniku ja vesiniku vahelised sidemed ja nagu me teame siis hapnik on üks põlemisprotsessi osa ja vesinik põleb samuti. Üldiselt ei viitsi ma seda teemat lahata, aga kui midagi väidame siis räägiks korrektselt. Kui vesi põleks, siis saaksid sa seda tikuga põlema panna. Seda piiritusega koos põlemist seletaks ka kuidagi nii, et segunedes piiritusega toimib mingi keemiline protsess mis hapniku ja vesiniku sinna piiritusse mingitmoodi seob ja siis saab see põleda. Loogiliselt peaks see nii käima...
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
OT: ega siis tikk või välgumihkel pole ainukesed süütevahendid. Temperatuur loeb. Mõni asi süttib lausa "iseenesest". Temperatuuri tõustes juhtub igasugu huvitavaid asju ja mida lähemale absoluutsele nullile, seda igavamaks läheb, kuni tulevad mängu ülijuhid.
Vee ja piirituse segu läheb ilusasti läbi pihustite ja küll ka pöleb. Kuid bensiini pihustitele ei möju selline kokteil köige paremini. Biopower SAAB idel pidid korrosioonikindlamad pihustid olema. Huvitav on bensiinimootori kohandamisel RE85 pöletamiseks see lisaprobleem , et kui mootor on seestpoolt nöetunud siis peale piiritusekütusele üleminekut tuleb mitu korda puhastada ölivötturi söela. Ei tea mis seal mootori sees juhtub aga selle sadestunud tati suudavad piirituseaurud ilusasti lahti leotada. Diiselmootoril aga ei tohiks kasutada mingit niiskuse lahustajat, niiskuse eemaldamiseks on spetsiaalne filter.
OT: ega siis tikk või välgumihkel pole ainukesed süütevahendid. Temperatuur loeb. Mõni asi süttib lausa "iseenesest". Temperatuuri tõustes juhtub igasugu huvitavaid asju ja mida lähemale absoluutsele nullile, seda igavamaks läheb, kuni tulevad mängu ülijuhid.
no põlemiseks ongi vaja ju temperatuuri, hapniku ja seda ainet mis põleb...kuidas seda igati ka raamatutes ei nimetatud.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Miks ei?Diiselmootoril aga ei tohiks kasutada mingit niiskuse lahustajat, niiskuse eemaldamiseks on spetsiaalne filter.
Mina kasutasin Dry Fuel diislil, kui tuli SIDile kiri Wather in fuel. Oli kirjas, et nii bensiinile kui diislitele. Sõitsin paagi ära selle lisandiga ja kiri kadus, pärast vahetasin kütusefiltri ka.
Eraldi teema küll, kuidas piiritus mõjub õlivõtturile??? Piiritus kuivatab rohkem, õli omandused kaovad ruttem e. longlife 30k km kindlasti mitte sõita ühe õliga. Endal just käis õlivann maas ja oli puhas sõel, sõidan bensiin/piirituse seguga, hetkel näitab SID näitab 70% piiritust ülejaanud bensiin. Ideaalis oleks vast 50/50 .
RE85 pluss - rohkem võimsust

__In Boost We Trust__
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kasutan suht regulaarselt, negatiivset midagi ei saa öelda.Hea ongi, muidu äkki liiga palju saasta pääseb korraga lahti
Järgmine kord võib juba Molyt panna.
__In Boost We Trust__
Kvaliteetse kütuse puhul eriti midagi puhastada pole vaja ja mingeid lisandeid pole tarvis. Vesi sattub nii hooletult tankides kui ka öhuniiskuse töttu kütusega koos kütusepaaki. Söiduauto kütusepaaki keerulisem tühjendada kui veoki / bussi oma. Kui söiduk maksab 200 tuh EUR ja enam siis omanik mingiks kemiseerimiseks luba ei anna, korralise hoolduse käigus kütusepaagi pöhjakork maha ja sete välja.Isikliku söiduauto puhul aga töesti omaniku enda teha mis ja kuidas.
RE85 kohta. Kui SAAB on uuena pandud pöletama nii viina kui bensiini siis ei viga midagi. Pöhja pool Soomelahte aga RE85 maksab alla 1 eur/ ltr ja bensiin 1.5 eur/ltr. Seetöttu enamus SAAB i omanikke kel T5 ja T7 juhtimiselektroonikaga mootorid on ECU "ümbersoftatud . Ja peale seda "ümbersoftamist" ja viina paaki valamist on ölivötturi söelad paljudel vanematel SAAB idel ummistunud. Ju siis ei kasutata nii heade pesemisomadustega ölisid kui peaks. Seda aga küll , et RE 85 ga saab rohkem vöimsust päris lihtsalt. Kalla ja talla.
RE85 kohta. Kui SAAB on uuena pandud pöletama nii viina kui bensiini siis ei viga midagi. Pöhja pool Soomelahte aga RE85 maksab alla 1 eur/ ltr ja bensiin 1.5 eur/ltr. Seetöttu enamus SAAB i omanikke kel T5 ja T7 juhtimiselektroonikaga mootorid on ECU "ümbersoftatud . Ja peale seda "ümbersoftamist" ja viina paaki valamist on ölivötturi söelad paljudel vanematel SAAB idel ummistunud. Ju siis ei kasutata nii heade pesemisomadustega ölisid kui peaks. Seda aga küll , et RE 85 ga saab rohkem vöimsust päris lihtsalt. Kalla ja talla.