Hi-gear tooted

Vasta
kutsikas
Postitusi: 65
Liitunud: N Juun 23, 2011 11:10
Asukoht:
Auto:

#1

Küsiks kuda on kogemusi Hi-gear toodetega..ehk siis huvi korral oleks


http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=10045



see toode!

Tänud!
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#2

Üldiselt on kõikide puhastusainetega väike risk. Auto pole enam esimeses nooruses ja kindlasti paagis ka mingit sodi. Need puhastusained võivad paagist/süsteemist sodi lahti pesta ja mujal ummistusi tekitada. Kasutada võid, kuid ära peale seda pikemat sõitu ette võta, sest on risk, et vaja teha paagi pesu või filtri vahetus.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#3

Olles ka lugenud pikalt neid hirmujutte sai eelmine aasta süda rindu võetud ja erinevaid aineid proovitud. Õnneks negatiivseid efekte polnud. Hi-Gear toodetest olen eelmisel autol kasutanud vaid läbipaistvat roostevastast arosoolkaitset, muude selle tootja toodetega kokkupuuted puuduvad.
Küll olen nüüd iga ca 5000 km tagant paaki valanud STP kütusesüsteemi puhastajat. Minu Aerole on mõju selline, et peale selle kasutamist ca kuu aega on märgata väiksemat kütusekulu, nii 0,5-1l sajale erinevust. Hiljem kipub taas keskmine tavapärastesse kõrgustesse tõusma. Veel sai STP Petrol treatmenti kasutatud, selle puhul mingeid erinevusi ei täheldanud. Karpa mootoriga 20a vanale autole sai hiljuti ka Shelli kütusesüsteemi puhastajat sisse valatud, abosluutselt mingeid erisusi ei tuvastanud, paremaks ega halvemaks ei läinud miskit.
Eks nad vist suures osas parajad platseebo tooted ole. Mina negatiivset efekti täheldanud pole, ju tuleneb see suht neutraalne mõju sellest, et antud aine konsentratsioon kogu kütuse hulgast saab täispaagi korral olema vaid alla 1%.
Pigem tundub see huvitav uudne meetod https://www.youtube.com/watch?v=wiViPKIoG68
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#4

Minu arust nende asjade puhul tekib küsimus ikkagi, et kui puhastab ja eemaldab ja likvideerib siis kuhu? Kinnises süsteemis see peab ju kuhugi mujale siis liikuma.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#5

Minu arust nende asjade puhul tekib küsimus ikkagi, et kui puhastab ja eemaldab ja likvideerib siis kuhu? Kinnises süsteemis see peab ju kuhugi mujale siis liikuma.
Antud süsteemis toimub ju intensiivne põlemine :) Vastasel juhul ei peaks iial autot ka tankima ega kunagi õli peale valama.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#6

üldiselt olen aru saanud et benakale mingit lisandit toppida on puhas bullshit ja rahva koorimine. Umbes sama nagu need butterfly absid ja muu sodi.

Dislale veel pannakse, et ära ei külmuks varatalvel jne....
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#7

Minu arust nende asjade puhul tekib küsimus ikkagi, et kui puhastab ja eemaldab ja likvideerib siis kuhu? Kinnises süsteemis see peab ju kuhugi mujale siis liikuma.
Antud süsteemis toimub ju intensiivne põlemine :) Vastasel juhul ei peaks iial autot ka tankima ega kunagi õli peale valama.

Ma saan aru küll pihustite puhastamisest sel põhimõttel jne aga kuidas selgitada seda, et kütusepaagis toimub sette puhastamine, kondensaadi eemaldamine jne. Kuhu see kaob? Ladestub kuhugi ilmselt või koguneb, niikaua kuni on päris umbes, filter on see ohver lõpuks. Puhastamiseks on ikka parim variant, võtta asi lahti, puhastad ja panna tagasi.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#8

Tekkis sama mõte, et äkki kuluks ära väike katalüsaatori puhastus ning siis meenus hirm sellest, et kas auto pärast enam sõidab ka. Üldiselt vist Virgol on õigus?

http://pood.automaailm.ee/est/eripakkum ... uctID=6574


Tere,
ise kasutasin kaks pudelit seda katalüsaatori puhastus ainet. Kuna mul andis mootrituli juba märku katiummistusest, siis mõju oli ajutine ja asi lõppes ikkagi kattide vahetusega. Kui ennatada tahad võib toimida, aga mul oli kat juba ummistunud ja siis enam ei aidanud.
Autol oli vag grupi V mootor, mitte Saab.

Terv, Ainar
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#9


Ma just lugesin ühelt vene lehelt oktaanarvu tõstjate kohta - soovitati seda -> http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/to ... moly-150ml
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#10

Jälgi siis natuke kütusekulu ka :)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#11


Ma just lugesin ühelt vene lehelt oktaanarvu tõstjate kohta - soovitati seda -> http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/to ... moly-150ml

See ei ole puhastus! Oktaan arvu tõstja, olen kasutatud seda.
Muidu Liquie Moly tooteid soovitatakse ja annavad effekti.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#12

Minu arust nende asjade puhul tekib küsimus ikkagi, et kui puhastab ja eemaldab ja likvideerib siis kuhu? Kinnises süsteemis see peab ju kuhugi mujale siis liikuma.
Antud süsteemis toimub ju intensiivne põlemine :) Vastasel juhul ei peaks iial autot ka tankima ega kunagi õli peale valama.

Ma saan aru küll pihustite puhastamisest sel põhimõttel jne aga kuidas selgitada seda, et kütusepaagis toimub sette puhastamine, kondensaadi eemaldamine jne. Kuhu see kaob? Ladestub kuhugi ilmselt või koguneb, niikaua kuni on päris umbes, filter on see ohver lõpuks. Puhastamiseks on ikka parim variant, võtta asi lahti, puhastad ja panna tagasi.

:P

Kui ei saa aru, siis enda probleem!
Vesi bensiiniga ei põle, aga piiritusega põleb jne.
__In Boost We Trust__
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#13

Vesi põleb piiritusega? Mehed, teil keemiatunnis jälle käimata?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#14

Vesi põleb piiritusega? Mehed, teil keemiatunnis jälle käimata?

Sulle jah!
Vene keelt jagad natukene, või samamoodi peab tunnis käima?
http://goodmaster.com.ua/avtomobil/kak- ... obake.html

"Спирт, смешавшись с водой, образует смесь, которая уже не замерзнет ни в какие морозы, к тому же, без проблем закачивается в топливную систему, сгорает как обычный бензин и выводится наружу с помощью механизма газораспределения." :facts:
__In Boost We Trust__
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#15

No mida iganes. Vesi ise ei põle ja see on fakt. Küll aga lõhutakse teatud protsessidega vees olevate hapniku ja vesiniku vahelised sidemed ja nagu me teame siis hapnik on üks põlemisprotsessi osa ja vesinik põleb samuti. Üldiselt ei viitsi ma seda teemat lahata, aga kui midagi väidame siis räägiks korrektselt. Kui vesi põleks, siis saaksid sa seda tikuga põlema panna. Seda piiritusega koos põlemist seletaks ka kuidagi nii, et segunedes piiritusega toimib mingi keemiline protsess mis hapniku ja vesiniku sinna piiritusse mingitmoodi seob ja siis saab see põleda. Loogiliselt peaks see nii käima...
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#16

OT: ega siis tikk või välgumihkel pole ainukesed süütevahendid. Temperatuur loeb. Mõni asi süttib lausa "iseenesest". Temperatuuri tõustes juhtub igasugu huvitavaid asju ja mida lähemale absoluutsele nullile, seda igavamaks läheb, kuni tulevad mängu ülijuhid.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#17

Vee ja piirituse segu läheb ilusasti läbi pihustite ja küll ka pöleb. Kuid bensiini pihustitele ei möju selline kokteil köige paremini. Biopower SAAB idel pidid korrosioonikindlamad pihustid olema. Huvitav on bensiinimootori kohandamisel RE85 pöletamiseks see lisaprobleem , et kui mootor on seestpoolt nöetunud siis peale piiritusekütusele üleminekut tuleb mitu korda puhastada ölivötturi söela. Ei tea mis seal mootori sees juhtub aga selle sadestunud tati suudavad piirituseaurud ilusasti lahti leotada. Diiselmootoril aga ei tohiks kasutada mingit niiskuse lahustajat, niiskuse eemaldamiseks on spetsiaalne filter.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#18

OT: ega siis tikk või välgumihkel pole ainukesed süütevahendid. Temperatuur loeb. Mõni asi süttib lausa "iseenesest". Temperatuuri tõustes juhtub igasugu huvitavaid asju ja mida lähemale absoluutsele nullile, seda igavamaks läheb, kuni tulevad mängu ülijuhid.

no põlemiseks ongi vaja ju temperatuuri, hapniku ja seda ainet mis põleb...kuidas seda igati ka raamatutes ei nimetatud.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#19

Diiselmootoril aga ei tohiks kasutada mingit niiskuse lahustajat, niiskuse eemaldamiseks on spetsiaalne filter.
Miks ei?
Mina kasutasin Dry Fuel diislil, kui tuli SIDile kiri Wather in fuel. Oli kirjas, et nii bensiinile kui diislitele. Sõitsin paagi ära selle lisandiga ja kiri kadus, pärast vahetasin kütusefiltri ka.

Eraldi teema küll, kuidas piiritus mõjub õlivõtturile??? Piiritus kuivatab rohkem, õli omandused kaovad ruttem e. longlife 30k km kindlasti mitte sõita ühe õliga. Endal just käis õlivann maas ja oli puhas sõel, sõidan bensiin/piirituse seguga, hetkel näitab SID näitab 70% piiritust ülejaanud bensiin. Ideaalis oleks vast 50/50 .
RE85 pluss - rohkem võimsust :head:
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#20

Pilt vene kirjandusest За рулем N1 2015
All paremal tabel.
Moly puhastus omadused on paremad kui Hi-gear



Lisatud failid
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#21

Hea ongi, muidu äkki liiga palju saasta pääseb korraga lahti :D
Järgmine kord võib juba Molyt panna.
Kasutan suht regulaarselt, negatiivset midagi ei saa öelda.
__In Boost We Trust__
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#22

Kvaliteetse kütuse puhul eriti midagi puhastada pole vaja ja mingeid lisandeid pole tarvis. Vesi sattub nii hooletult tankides kui ka öhuniiskuse töttu kütusega koos kütusepaaki. Söiduauto kütusepaaki keerulisem tühjendada kui veoki / bussi oma. Kui söiduk maksab 200 tuh EUR ja enam siis omanik mingiks kemiseerimiseks luba ei anna, korralise hoolduse käigus kütusepaagi pöhjakork maha ja sete välja.Isikliku söiduauto puhul aga töesti omaniku enda teha mis ja kuidas.
RE85 kohta. Kui SAAB on uuena pandud pöletama nii viina kui bensiini siis ei viga midagi. Pöhja pool Soomelahte aga RE85 maksab alla 1 eur/ ltr ja bensiin 1.5 eur/ltr. Seetöttu enamus SAAB i omanikke kel T5 ja T7 juhtimiselektroonikaga mootorid on ECU "ümbersoftatud . Ja peale seda "ümbersoftamist" ja viina paaki valamist on ölivötturi söelad paljudel vanematel SAAB idel ummistunud. Ju siis ei kasutata nii heade pesemisomadustega ölisid kui peaks. Seda aga küll , et RE 85 ga saab rohkem vöimsust päris lihtsalt. Kalla ja talla.
Vasta