Probleem selles, et mingi hetk tundus mootor kuidagi jõuetuks minemas. Tänasest on selline tunne, et turbo ei tegutse mootori töös enam üldse. Gaasi andes oleks nagu tavaline vabalt hingav mootor.
Tegemist 95a. 9000 CS 2,3T masinaga.
Oskab keegi öelda, kas selline asi on võimalik, et turbo lihtsalt vajub ära. Samas peaks ju check engine põlema minema sellise asja peale?
Aa, seda ka veel, et eelmine aasta oli rihma purunemine ja plokikaas kõver. Viisin Audacerisse, tegid p--ka tööd ja mingi hetk hakkas rõvedalt õli sööma. Tihend ka ütles alla poole aasta üles ja pritsis kaane vahelt välja. Õlikulu on ca 2-3 liitrit 1000 km peale. Äkki sellega seos, sest turbo rõhk näitab, et kõik turboga korras.
Turbo kadus ära
Kui p--ka tööd tehti siis miks tagasi ei tulnud?Viisin Audacerisse, tegid p--ka tööd ja mingi hetk hakkas rõvedalt õli sööma. Tihend ka ütles alla poole aasta üles ja pritsis kaane vahelt välja. Õlikulu on ca 2-3 liitrit 1000 km peale. Äkki sellega seos, sest turbo rõhk näitab, et kõik turboga korras.
Kõikidel töödel on ju 6 kuud garantiid:freak:
Kogu see jutt on seosetu ja veidi mööda siin:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mis asi see p--ka töö on?
Oled Sa sealsete meistritega nõu pidanud pärast seda, või kohe esimese asjana tulid foorumisse muret kurtma ja tehtud töö kvaliteeti laitma?
Ehk lasid remontida hoopis probleemide tagajärje, mitte põhjuse?
Oled Sa sealsete meistritega nõu pidanud pärast seda, või kohe esimese asjana tulid foorumisse muret kurtma ja tehtud töö kvaliteeti laitma?
Ehk lasid remontida hoopis probleemide tagajärje, mitte põhjuse?
Kui p--ka tööd tehti siis miks tagasi ei tulnud?Viisin Audacerisse, tegid p--ka tööd ja mingi hetk hakkas rõvedalt õli sööma. Tihend ka ütles alla poole aasta üles ja pritsis kaane vahelt välja. Õlikulu on ca 2-3 liitrit 1000 km peale. Äkki sellega seos, sest turbo rõhk näitab, et kõik turboga korras.
Kõikidel töödel on ju 6 kuud garantiid:freak:
Kogu see jutt on seosetu ja veidi mööda siin:wtf:
Kui 4 kuud hiljem hakkas õli välja loopima nii, et kõva kärsakas üleval ja mootor paksult värsket puhast õli täis ja seda just plokikaane vahelt, mille teie tegite, siis see ei ole normaalne töö. Lisaks see, et oli kokku lepitud 400 eur tööraha ja kui järele tulin, siis pidin maksma 680 Eur, sest olite unustanud mulle öelda, et need ja need teeme ka. Pigem loobun sellisest tööst ja käin edaspidi saabianti juures.
Vaevalt, et te oleks hakanud vahetama seda tihendit uuesti, oleks jälle öelnud, et vana auto ja peabki lagunema nagu telefonis ütlesid.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Turbost jutt või sittast hooldusest?
Turbo peale hooldust puhus?
Miks summa kasvas peaaegu kaks korda, seletust andi? Tavaliselt nii ongi, et hinnapakkumine erineb lõppsummast, tänu lisakuludele, mis on tulnud töökäigus. Aga sul kuidagi väga palju tuli juurde.
Iisak, aga kui 6kuud + mõni päev, siis "guljai Vasja"? Vigase kasti mida müüssid millegipärast tagasi ei võtnud, teadsid, et sitta müüsid. Ja seal ka hind kohapeal kasvas, sellest mis oli kokkuleppitud.
Kliendil on alati õigus!!!
Turbo peale hooldust puhus?
Miks summa kasvas peaaegu kaks korda, seletust andi? Tavaliselt nii ongi, et hinnapakkumine erineb lõppsummast, tänu lisakuludele, mis on tulnud töökäigus. Aga sul kuidagi väga palju tuli juurde.
Iisak, aga kui 6kuud + mõni päev, siis "guljai Vasja"? Vigase kasti mida müüssid millegipärast tagasi ei võtnud, teadsid, et sitta müüsid. Ja seal ka hind kohapeal kasvas, sellest mis oli kokkuleppitud.
Kliendil on alati õigus!!!
__In Boost We Trust__