Loks rooli ja rataste vahel

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

Enne Vikingu sillastendi vahetatud loksuv sarniir ja puks, pärast tundus juhitavus veidi tihkem, kuid praegu on ikka mingi veider loks rataste ja rooli vahel - aeglasel kiirusel auklikul teel kukuvad rattad auku ja rooli kohe kaasa ei tõmba. Nagu tühi koht on vahepeal. Rooliotsad on vahetamata ntx, kuid vaevalt Viking nii triviaalset asja mainimata oleks jätnud.
Mida veel kahtlustada?
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#2

Võib olla roolilatt, päris kallis asi.
Ei tunne eriti sajase konstruktsiooni, tonnistel aga on rooli kardaan mis võib ka lõtkega olla.
Käi seal, kus sa tehnoülevaatust tegid, reeglite järgi on sul õigus nende juures käia ja nad peavad tasuta tehnilise probleemi tuvastama kui sul on kindel kahtlus.
Rooli vabakäik on tootjaga ettenähtud, kuid aga tähistatud piirides.
Loe ka tehnoülevaatuse tööeeskirja (seal seinapeal on), päris palju huvitavaid asju võivad nad tasuta teha, kui oskad küsida, ise nad muidu kunagi seda ei pakku.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: MadMan
Enne Vikingu sillastendi vahetatud loksuv sarniir ja puks, pärast tundus juhitavus veidi tihkem, kuid praegu on ikka mingi veider loks rataste ja rooli vahel - aeglasel kiirusel auklikul teel kukuvad rattad auku ja rooli kohe kaasa ei tõmba. Nagu tühi koht on vahepeal. Rooliotsad on vahetamata ntx, kuid vaevalt Viking nii triviaalset asja mainimata oleks jätnud.
Mida veel kahtlustada?

Mida seal leiutada? Lase sillakontroll teha asise tegelase poolt ja kohe selge ja siis regull otsa kohe,nii see üldiselt käib.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

Noh VikingMotorsi sillastendis tehakse vist ikka kõik ära - mõõtmised ja regull. Või pole seal piisavalt asised mehed tööl? Enne stendi ei lastudki kui loksud kõrvaldatud.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Enne pole mõtet sillastendi minnagi, kui vigased rooliotsad/puksid vahetatud. Endal oli täpselt sama teema. Pärist oli juhitavus hoopis teine. :drive:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Äkki sul, Madman, tekkis peale stendi kusagil uus loks ja pead kogu kadalipu uuesti läbima...
Peaasi et loks ei koliks rooli ja seljatoe vahele..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

hüpohondriline oma auto suhtes olen ma tõesti.
peab mõne kogenuma kätte asja andma, et kindlaks kas loksub midagi mu kupli all või on siiski auto esisillas midagi paigast ära.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

Niisiis - Carstop uuris asja iga kandi pealt ja tegi proovisõitu - viga ei leitud. Rooliotsad korras, õli ei leki, esiamortide kummipadjad pragulised. Kas tõesti roolilatt hakkab saba andma või mängib roolivõimendus külmaga?
Mis seal roolilatis on, et seda ühe tükina vahetama peab (12000 + töö)? Kas võib ka kasutatud latiga riskida?
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#9

Oled sa kindel, et ikka on midagi lahti/katki ? Kuulsin analoogset lugu - inime oma NG 900ga igati rahul, siis istub sõber (pemmimees) rooli ja ülteb, näe sul roolil loks ja lõtk ja misiganes. Laseb kõik testid teha paanikas, aga ei midagi, lihtsalt esisilla ehitus niisugune..

Teadjamad kommenteerivad ehk, kuidas sellega reaalselt on. Pole ise pemu omanud, ei tea võrrelda.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

Algselt postitas: MadMan
Niisiis - Carstop uuris asja iga kandi pealt ja tegi proovisõitu - viga ei leitud. Rooliotsad korras, õli ei leki, esiamortide kummipadjad pragulised. Kas tõesti roolilatt hakkab saba andma või mängib roolivõimendus külmaga?
Mis seal roolilatis on, et seda ühe tükina vahetama peab (12000 + töö)? Kas võib ka kasutatud latiga riskida?

kle mees, see ongi ng... ja bueno värk!;)
mäletad, kuidas ma jalaga togisin... ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

mäletan, mäletan - ivomets :P
ju siis peab nii olema - püüan kohaneda.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: MadMan
mäletan, mäletan - ivomets :P
ju siis peab nii olema - püüan kohaneda.

Jube inside joke, seletage siis teistele ka :poke:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13

hea küll.
Saabifoorumi kokkutulek suvel 2005, Saaremaal.
Tuleb üks omamoodi (püksid ;)) mees mu auto juurde, tõukab esiratast jalaga ja siis noogutab asjatundlikult. Küsin, et kas kontrollid rattaloksu? Ei, vastab tema, vedelad on need NG900 puksid täpselt nagu tema autol. Tema=ivomets, mina=MadMan.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: MadMan
hea küll.
Saabifoorumi kokkutulek suvel 2005, Saaremaal.
Tuleb üks omamoodi (püksid ;)) mees mu auto juurde, tõukab esiratast jalaga ja siis noogutab asjatundlikult. Küsin, et kas kontrollid rattaloksu? Ei, vastab tema, vedelad on need NG900 puksid täpselt nagu tema autol. Tema=ivomets, mina=MadMan.

:D Järjekordne ilus näide Saabistide sõbralikust meelest, mõne saksa autofirma toote omanikult saaks ilmselt tema omandi jalaga toksamise ees konkreetselt pasunasse ..:P

Aga tegelikult võiks see esisild ka OG 9-3l konkreetsem olla küll ..
Vasta