Ei ole seal mingit "corrupti" ja "täitmist".
Puhumise koha pealt on tüüplahendus meil olemas.
Kui SID-il on kiri "Fill coolant" ja paisupaak normis siis ootab ees paisupaagi vahetus-tasemeandur on maha surnud.
Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]
Ei ole seal mingit "corrupti" ja "täitmist".
Puhumise koha pealt on tüüplahendus meil olemas.
Kui SID-il on kiri "Fill coolant" ja paisupaak normis siis ootab ees paisupaagi vahetus-tasemeandur on maha surnud.
22 This fault code means the ACC software is corrupt, this will require reflashing by a dealer using tech2
Most ACC systems will work normally with this code.
info pärit siit: http://blog.saab9-5.com/?p=26
Kurat, kus on hakanud neid jamasid järsku tekkima

- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pljat, kas see on normaalne, et aknad ise alla sõidavad, aga üles lastes peab nuppu hoidma? Ebaloogiline tundub
Nii on jah

Pljat, kas see on normaalne, et aknad ise alla sõidavad, aga üles lastes peab nuppu hoidma? Ebaloogiline tundub
Esimesed aknad kindlasti

BTW - tegin iluvõre mustaks jälle, Saabi märk seekord kuldne

Kogenud Aeronaut. 

Pljat, kas see on normaalne, et aknad ise alla sõidavad, aga üles lastes peab nuppu hoidma? Ebaloogiline tundub
Esimesed aknad kindlasti
BTW - tegin iluvõre mustaks jälle, Saabi märk seekord kuldne
Mul on tegelt uued märgid stealthi käes ootamas, pole jõudnud äri teha omast ajanappusest.
http://db.tt/VGaQscd2
aka
Stealthilt saadud märgid külges. Krt pildilt tundub nagu viltu olevat aga reaalsuses ei paista...igatahes parem kui varem.
aka
Stealthilt saadud märgid külges. Krt pildilt tundub nagu viltu olevat aga reaalsuses ei paista...igatahes parem kui varem.
Täna läheb ABS mooduli mahakakkumiseks ja läheb siis remonti lõpuks.
Enne seda aga küsin korra veel paari anomaalia kohta, et kas on minu paranoia või võib kuidagi seotud olla:
Nimelt ei töötanud spido jms selle abs mooduliga kaasneb jutti mingi nädal. Siis kontrollisin kretinismist tulenevalt õli ja vaatasin, et poole peal. ok kallasin juurde maksimumini ning peale esimest sõitu auto välja suretades ja huiljem käivitades töötas abs moodul jälle ja spido ja kõik toimis. Umbes poole tunni pärast viskas jälle pildi tasku. Hommikul käivitades oli uuesti töökorras. Mäletan, et mingi hetk varem oli täpselt sama moodi, et peale õli lisamist asi toimis. Kas on kokkusattumus või võib olla seotud?
Samamoodi on tegelikult rool natuke raske. Ei tea kas on minu parakas või peale õli lisamist muutus kergemaks mõneks ajaks.
Ja õlikulu on peale turbo vahetust ikka minuarust suur. Küll mitte nii suur, aga siiski. Sumps laseb kuskilt ka vist läbi (läheb täna altpoolt uurimiseks), õlikulu ju sellega ometi seotud olla ei saa?
Tänan kui keegi teab kommenteerida.
Enne seda aga küsin korra veel paari anomaalia kohta, et kas on minu paranoia või võib kuidagi seotud olla:
Nimelt ei töötanud spido jms selle abs mooduliga kaasneb jutti mingi nädal. Siis kontrollisin kretinismist tulenevalt õli ja vaatasin, et poole peal. ok kallasin juurde maksimumini ning peale esimest sõitu auto välja suretades ja huiljem käivitades töötas abs moodul jälle ja spido ja kõik toimis. Umbes poole tunni pärast viskas jälle pildi tasku. Hommikul käivitades oli uuesti töökorras. Mäletan, et mingi hetk varem oli täpselt sama moodi, et peale õli lisamist asi toimis. Kas on kokkusattumus või võib olla seotud?
Samamoodi on tegelikult rool natuke raske. Ei tea kas on minu parakas või peale õli lisamist muutus kergemaks mõneks ajaks.
Ja õlikulu on peale turbo vahetust ikka minuarust suur. Küll mitte nii suur, aga siiski. Sumps laseb kuskilt ka vist läbi (läheb täna altpoolt uurimiseks), õlikulu ju sellega ometi seotud olla ei saa?
Tänan kui keegi teab kommenteerida.
See spido tööle ja ära suremine - ei usu eriti, et õliga seotud kuidagi. See pigem sellest, et mingi hetk ta annab jälle ühendust ja hiljem jälle mitte. Oli minulgi alguses niimoodi. Kokkusattumus lihtsalt.
Õukei. Eks täna saab selgeks. Läheb elektriku kätte. Kui veab saab sixpacki eest korda

ABS moodul sai maha võetud ja käis jootmisel, traadid korras. Tagasi pannes anomaalia: check engine enam põlema ei hakanud, samas tcs off, abs, kolmnurkhüüumärk jms põlesid endiselt. Kui cruise sisse lülitada, siis CRUISE hakkab armatuuris põlema, mingit mõju see ei avalda sest spido ja odo ikka ei tööta. Enne remondis käimist cruise põlema ei hakanud.
Homme läheb terve pill uurimisele, aga ehk on kellelgil ideid?
Kas tasuks üle kontrollida ka rataste juures olevad andurid või oleks tech2 juba pidanud näitama seda, et kuskil anduris viga mitte blokis? Suht kemüüse mu jaoks see teema, niiet mõni tark sõna ei teeks paha.
Avastasin veel, et ABS ja ACC on ühe kaitsme all. Vahepeal, aga harva, teeb kliima sellist trikki, et käivitusel "nullib" end korra ise. Ei tea kui loogiline see tundub, aga kas võib olla kuskil mujal elektrisüsteemis kala?
Homme läheb terve pill uurimisele, aga ehk on kellelgil ideid?
Kas tasuks üle kontrollida ka rataste juures olevad andurid või oleks tech2 juba pidanud näitama seda, et kuskil anduris viga mitte blokis? Suht kemüüse mu jaoks see teema, niiet mõni tark sõna ei teeks paha.
Avastasin veel, et ABS ja ACC on ühe kaitsme all. Vahepeal, aga harva, teeb kliima sellist trikki, et käivitusel "nullib" end korra ise. Ei tea kui loogiline see tundub, aga kas võib olla kuskil mujal elektrisüsteemis kala?
Hmm... müügiidee. See ju selline kahe otsaga asi. Praegu on auto suure summaga ostetud. Palju raha sisse pandud ja oled kursis auto probleemidega/vigadega ja tead, mis korras on. Nüüd müüd auto maha igatepidi rämeda kahjumiga ja alustad loteriid uuesti. Kunagi ei tea, kas järgmine auto on korras või sama jama. Jälle lähevad suuremad summad mängu.
Kui auto meeldib ja müügi mõtteid ei ole siis on tore
Kui auto meeldib ja müügi mõtteid ei ole siis on tore


Täna avastasin, et tagaistujate jalgealune jälle märg. Õnneks tegu lihtsa asjaga, sai jälle toru läbi puhutud. Umbes oli jälle ainult juhipoolne kondentsitoru.
Siit küsimus; Kust see kaki tuleb sinna? Kruusateedel sai sõidetud. Kuskil tasuks mingit filtrit vahetada vms? Salongifilter äkki on selle asja nimi?
Siit küsimus; Kust see kaki tuleb sinna? Kruusateedel sai sõidetud. Kuskil tasuks mingit filtrit vahetada vms? Salongifilter äkki on selle asja nimi?

Kuna buss läks katki millega pidi väike Eesti tripp tulema siis nüüd oma Saabu ja ühe bumertsikuga väike roadtrip. Algab homme ja marsruut on Põhjarannik - Ida-virumaa (korra põikame Äntust ka läbi enne seda) - Peipsi äär - Lõuna Eesti - sealt tagasi miskitpidi keskele Viljandi/Võrtsu kanti ja siis edasi ei oska öelda. Umbes nädal, vb rohkem.
Kui keegi tahab õlle juua, pakub 6liikmelisele seltskonnale aiapinda kus telkida või teab lihtsalt mõnda ilusat kohta (google mapsi peal juba 150 punkti vist mis huviorbiidis, kõike ei jõua kindlasti) siis võib märku anda. Homsest alates internet kasutusel ainult mapsi ja hädavajaliku info tarbeks ehk siis 56viis74022
PS! Endiselt otsin masinale ABS moodulit, peab olema veojõukontrolliga variant ehk tootekoodi lõpp 451, kui tootekoodi lõpp see ei ole kuid moodul varustuselt sama siis sobib ka (kuigi ei usu et niimoodi neid on). Kui seda pakkud andke märku!
Puhkus alkaaa
Ahjaa, vahepeal tehtud autos nahahooldus. Hoopis puhtam, nagu uus
EDIT:
ja kvõudin ka vanemat posti et see ka tegelt korras:
Ehk siis peale audaceris käimist ja turbovahetust mingi veits hiljem hakkas lõugama et "Fill coolant" aga see on loogiline, et mootor ju mingi osa sisse tõmbab kui korralikult soojaks läheb ja esialgne tase alaneb? Igatahes sai lisatud ja tase normis ja on nii püsinud, välja ei jookse. (Vinguma ei viitsinud tulla, mõttetult pisike mure ja vedelik ei maksa rohkem kui võileib).
Kui keegi tahab õlle juua, pakub 6liikmelisele seltskonnale aiapinda kus telkida või teab lihtsalt mõnda ilusat kohta (google mapsi peal juba 150 punkti vist mis huviorbiidis, kõike ei jõua kindlasti) siis võib märku anda. Homsest alates internet kasutusel ainult mapsi ja hädavajaliku info tarbeks ehk siis 56viis74022
PS! Endiselt otsin masinale ABS moodulit, peab olema veojõukontrolliga variant ehk tootekoodi lõpp 451, kui tootekoodi lõpp see ei ole kuid moodul varustuselt sama siis sobib ka (kuigi ei usu et niimoodi neid on). Kui seda pakkud andke märku!
Puhkus alkaaa

Ahjaa, vahepeal tehtud autos nahahooldus. Hoopis puhtam, nagu uus

EDIT:
ja kvõudin ka vanemat posti et see ka tegelt korras:
Ei ole seal mingit "corrupti" ja "täitmist".
Puhumise koha pealt on tüüplahendus meil olemas.
Kui SID-il on kiri "Fill coolant" ja paisupaak normis siis ootab ees paisupaagi vahetus-tasemeandur on maha surnud.
Ehk siis peale audaceris käimist ja turbovahetust mingi veits hiljem hakkas lõugama et "Fill coolant" aga see on loogiline, et mootor ju mingi osa sisse tõmbab kui korralikult soojaks läheb ja esialgne tase alaneb? Igatahes sai lisatud ja tase normis ja on nii püsinud, välja ei jookse. (Vinguma ei viitsinud tulla, mõttetult pisike mure ja vedelik ei maksa rohkem kui võileib).
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ehk siis peale audaceris käimist ja turbovahetust mingi veits hiljem hakkas lõugama et "Fill coolant" aga see on loogiline, et mootor ju mingi osa sisse tõmbab kui korralikult soojaks läheb ja esialgne tase alaneb?
Kui termostaat lahti läheb, siis tase jah langeb ...
Tee varuosapäring ABS mooduli kohta, www.varuosakeskus.ee . Sul ilmselt TCSiga versioon. Sealt pakutakse neid küll ja küll. http://www.autoosa.ee/ - siit leidsin viimati neid TCSiga variante. Küsi üle, kas on veel ja ehk ka koodid klapivad.
Tänud vihje eest.
Vahepeal sai läbi sõidetud nädalaga vist ca 1500km kui mitte rohkem. Põhjarannik, ida, Peipsi-äär, Lõuna-Eesti mägismaad, võrtsu ümbrus ja soomaa. Tulemuseks üks ribadeks esirehv (rehvi siseküljele tekkis kolmveerand rehvi ulatuses lõhe, nagu keegi oleks noaga tõmmanud. Lahti pealmine kiht kuni traatideni. Ilmselt sild viltu.
Aga no pilti ka:
NB! Kes sinnakanti satub, siis Kolkja Kalarestoran Peipsi ääres on MUST GO. Mul kukkus karp lahti, ausalt.
Vahepeal sai läbi sõidetud nädalaga vist ca 1500km kui mitte rohkem. Põhjarannik, ida, Peipsi-äär, Lõuna-Eesti mägismaad, võrtsu ümbrus ja soomaa. Tulemuseks üks ribadeks esirehv (rehvi siseküljele tekkis kolmveerand rehvi ulatuses lõhe, nagu keegi oleks noaga tõmmanud. Lahti pealmine kiht kuni traatideni. Ilmselt sild viltu.
Aga no pilti ka:
NB! Kes sinnakanti satub, siis Kolkja Kalarestoran Peipsi ääres on MUST GO. Mul kukkus karp lahti, ausalt.
Peab tunnistama et elan suht sealkandis, aga pole sinna kalarestorani veel jõudnud..kiidusõnu mujaltki kuulnud.
Rahvast seal oli. Sõitsime terve peipsiääre läbi ja alates kolkjast ripuvad teeääres sibulad. Hulgim kohe. Ja kalurite veesõidukiteks moditud sierrad on erikõvad.