Tervitus,
Pöördun siia tüüpilise saabi murega, kütusepumba ajus on transistor läbi põlenud. Kas keegi on varem lasknud enda autol seda viga likvideerida, või oskab niisama öelda, kes selle ära teeks, kui viia kohale plokk ja uus transistor?
Töö iseenesest pole teab mis keeruline, internetis leidub küllalt videoid: http://www.youtube.com/watch?v=UiJ-13vldWg
ja ka skeeme :
see transistor kärssab läbi siis kui pumba sees hakkavad liikuvad osad aegamööda kinni kiiluma. Peale transi vahetust saad suure tõenäosusega sõita pool aastat, siis kärssab uuesti läbi. Vaja oleks terve pumba kap-remonti.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Antud transistor kärssab läbi ka juhul, kui on nt. kütusefilter keskmisest rohkem umbes, kuna ta annab solenoididele käskluseid, Ning pumpa läbiv küte jahutab teda. Seega kui on filter kinni siis annab ta pumbale tihedamalt käsklusi, ehk töötab topelt koormusel ja kärssab läbi. Seda tüüpviga saab likvideerida tuues transistor plokist välja. Transistor ise ei maksa mitte midagi, alla euro. Olles ta ükskord plokist välja toonud, võin ma teda ka iga kuu vahetada, kuna siis pole enam erilist aju kirurgiat. Ning teine pump ka seisab tagavaras. Seega küsimus endiselt õhus.
98 aasta masinal peaks pump ühe pistikuga olema Bosch EDC15. Seda ei ole vaja progeda. Kui on kahe pistikuga pump Bosch PSG16 (alates 2001 vüi 2002) siis peab progema.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Mina plaanin seda teha 2000 aasta autol, ehk siis vanem versioon (ühe pistikuga), 85kw'se mootoriga, kuid kui tuua transistor pumbast välja, nagu ka näidatud pildil, siis pole vaja muretseda soojuspasta/liimi peale. Ning kui viitsida mässata, siis on võimalik transistorile ka mingit sorti jahutus välja mõelda. Kuid siiski, kas keegi oskab soovitada kes teeks selle transistori vahetuse ära, soovitatavalt lõuna-eestis?