Mul on tegelt päris mitu muret:
1. Tahaks teada selle klappi nime või isegi tootekoodi teada:
http://album.ee/node/28187367/50332065
2. Mis pistik see selline on ja mis sinna minema peaks, mul ei vedele ühtegi juhet enam mis sinna peaks minema, vähemalt ei leiia seda.
http://album.ee/node/28187369/50332065
3. Vaakum toru on vist see, ma mõtlen alumist toru, kuhu see minema peaks tegelikult, kui näppu ette panen siis mootor sureb välja.
http://album.ee/node/28187371/50332065
4. Selle pihusti latti otsas on klapp ja sinna peaks ka mingi toru jooksma, mis sinna läheb?
http://album.ee/node/28187373/50332065
Miks ma ise ei tea kuna ossin selle auto sellisena millel polnud poolt mootorid ja selle tea kuhu mis toru ja juhe läks.
Ette Tänades!
Mure Saab 9-5 2.3 125kw 1998a
Tere
Kolmas ja neljas küsimus on üsna ühesed seesama vaakumvoolik mis on lahtine käib küttelati otsas oleva klapi külge.
Kui aga siis masin välja sureb:? ehk siis olles klapi küljes ei saa mootor sealt lisaõhku.
Lahtine pistik võiks olla üks lambdaanduritest.
Kolmas ja neljas küsimus on üsna ühesed seesama vaakumvoolik mis on lahtine käib küttelati otsas oleva klapi külge.
Kui aga siis masin välja sureb:? ehk siis olles klapi küljes ei saa mootor sealt lisaõhku.
Lahtine pistik võiks olla üks lambdaanduritest.
Soovitaks puhastada throttle body ja kontrolli üle vaakumvoolikud.
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... Engine.jpg
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... Engine.jpg
1. BPC klapp, mille kaudu toimib wastegate juhtimine. OEM: 55557331
2. Nelja klemmiga on tavaliselt Lambda anduri pistikud. 98 aastal on ilmselt ainult 1 lambda. Samas kohas on pm. lambda anduri ja vvõlli asendi anduri pistikud.
3. Ülemine läheb kütuse lati peal olevasse regulaatorisse (küsimus nr.4), alumine läks minu meelest Bypass aktuaatorisse.
2. Nelja klemmiga on tavaliselt Lambda anduri pistikud. 98 aastal on ilmselt ainult 1 lambda. Samas kohas on pm. lambda anduri ja vvõlli asendi anduri pistikud.
3. Ülemine läheb kütuse lati peal olevasse regulaatorisse (küsimus nr.4), alumine läks minu meelest Bypass aktuaatorisse.
Võimsust pole kunagi piisavalt
4. Mul läheb ülemine voolik hoopis kolmiku külge ja sealt läheb mingi elektronilise klappi juurde, mootori taha.
Siin vist oleks lihtsam kui oleks skeem selle kogu voolikute jooksmiste kohta ja kuhu mis läheb. Ma googlist otsisin aga väga targemaks ei saanud. Äkki keegi teab mingid linki kus näeb kuhu ja mida??
2. See pistik vist peab vaba olema kuna mul lambda on juba ühedatud õigesse pistikusse. Ta ei sobiks ka teise pistikusse, ei ühine nii öelda.
Siin vist oleks lihtsam kui oleks skeem selle kogu voolikute jooksmiste kohta ja kuhu mis läheb. Ma googlist otsisin aga väga targemaks ei saanud. Äkki keegi teab mingid linki kus näeb kuhu ja mida??
2. See pistik vist peab vaba olema kuna mul lambda on juba ühedatud õigesse pistikusse. Ta ei sobiks ka teise pistikusse, ei ühine nii öelda.
Panin arvuti taha ja näitas mulle et see andur või noh see vaakum klapp on puudu, näitas mulle seda viga, teiseks käigukasti tuld ei näidanud, aga armatuuris tuli ikka põleb. kustutasin vead ära aga endiselt jäi käigukasti tuli põlema, milles viga võib olla??
Nüüd on järgmine jama, ma olin sõitnud umbes 60 km autoga, jäi nädalaks seisma ja aku klemmi võtsin maha, nüüd eile hommikul tahtsin autoga tööle minna, aga mida imet käigud ei lähe sisse enam. Vedu tuleb ainult korraks taha, ehk saab 2 meetrid sõita ja vedu läind, ei liigu enam kuhugi. Mul on kunagi taoline jama olnud ja siis oli käigukast õhtal, sees mingid kettad olid läbi, kas on ka seekord võimalik see?? 
