Tagasilla kalde reguleerimine.

Vasta
reheline
Postitusi: 12
Liitunud: P Aug 18, 2013 12:56
Asukoht:
Auto:

#1

Kuskohast ja kas üldse saab tagasilla kallet seadistada? Ühtegi ektsentrikust polti ei leia, kuigi polte seal on üksjagu. Kokkujooksu seadistamine on lihtne, aga kalle... On kellegil kogemusi?
R.D
Postitusi: 16
Liitunud: K Juun 15, 2011 18:00
Asukoht:
Auto:

#2

Distants seibidega. Laagri ja käändtelje vahele.
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#3

Distants seibidega. Laagri ja käändtelje vahele.

ja mida selle peale piduriklotsid ütlevad??
reheline
Postitusi: 12
Liitunud: P Aug 18, 2013 12:56
Asukoht:
Auto:

#4

No on ta siis reguleeritav? Rattad tahavad ülevalt sissepoole saada, kõik õõtsad ja hoovad on sirged, mingit pauku pole saanud. On Koni madaldusvedrud, aga mitte väga madalad. Pealegi madaldusega peaks kalle vastupidi muutuma...
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#5

5 minutit guugeldamist ja selline tarkus tuli
http://saabworld.net/f29/shims-rear-cam ... 5-a-28465/


Kusjuures ma ei saa aru..kui panna käänmiku ja laagri vahele seibid siis piduriketta kalle ka muutub . Seega hakkab ta kulutama klotsi ju natuke viltu. Või ma pole asjast aru saanud õigesti. No muidugi ei ole see kalle eriti suur, et hakatahullult klotsi närima ühest servast
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Ärge nüüd üle mõelge,eks :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
reheline
Postitusi: 12
Liitunud: P Aug 18, 2013 12:56
Asukoht:
Auto:

#7

Tänan, Mardikas.
Minu probleem on selles, et ostsin Saabi, mis on esisillale kõksu saanud ja et ülevaatust läbida, peab nüüd kõik rattad ära seadistama. Tavaülevaatusel muidu ei vaataks seda keegi. Esisild sai paika, aga miskipärast on taga kalle poolteist kraadi paigast. Eks homme hakkan siis plekiribasid paigaldama. Kahju, et lennukiinsenerid pole lihtsalt ühte ekstsenrilist polti pannud kuhugi :).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

5 minutit guugeldamist ja selline tarkus tuli
http://saabworld.net/f29/shims-rear-cam ... 5-a-28465/


Kusjuures ma ei saa aru..kui panna käänmiku ja laagri vahele seibid siis piduriketta kalle ka muutub . Seega hakkab ta kulutama klotsi ju natuke viltu. Või ma pole asjast aru saanud õigesti. No muidugi ei ole see kalle eriti suur, et hakatahullult klotsi närima ühest servast

Oled valesti aru saanud:freak:
Laagri ja käändmiku vahele ei panda mingeid seibe, see poleks lihtsalt võimalik.
Reg.seibid käivad kinnitusplaadi- ("attaching plate",millele kinnituvad nii pidurid-, kui laager) ja risttala ("cross stay") vahele.
reheline
Postitusi: 12
Liitunud: P Aug 18, 2013 12:56
Asukoht:
Auto:

#9

Just nii oligi, seibid käisid kinnitusplaadi taha. Seega kogu see värk koos ketta ja klotsidega reguleeritav. Paneks ka pildi, kui oskaks. Aga töö tehtud ja homme sillakontrolli. Tänud vastanutele.:cool:
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#10

Küsimus, kas panid päris roostevabast need distantsseibid mis tellida saab kuskilt või aretasid ise midagi?, mul oleks ka 20 minutit vaja kallet vähemaks saada ühelt poolt. Ajame ju taga -1,1 kraadi?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#11

Mu sild timmiti küll ilma igasuguste seibideta paika, alguses oli üle 1 kraadi miinuses, lõpuks kõik kenasti 0 piiril :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta