Nimelt sai autole diagnostika tehtud ja leitsin mootoriajust vea.
Knock sensor ( bank 1) signal to low .
Ja kui vea ära kustutasin tuli käivitates koheselt tagasi .
Üritasin leida knock sensorit ( detonatsiooni andurit ) kuid kusagilt ei jäänud silma. On kellegil samasugust viga olnud või teab keegi anduri asukohaga aidata.
Autoks 96 a 2.0 turbo 136kw.
ng900 knock sensor
Tollel deto andurit kui sellist pole.
See mootorijuhtimise süsteem mis sul peal on peaks tunnetama detonatsiooni süütekasseti abil läbi küünalde.
Küünlad peavad olema ettenähtud NGK küünlad sellele mootorile.
Võib ka lihtsalt olla, et su süütekassett annab saba, üli harvadel juhtudel annab see tuksi minemine mingi veakoodi, kuid on sellist asja ette tulnud
See mootorijuhtimise süsteem mis sul peal on peaks tunnetama detonatsiooni süütekasseti abil läbi küünalde.
Küünlad peavad olema ettenähtud NGK küünlad sellele mootorile.
Võib ka lihtsalt olla, et su süütekassett annab saba, üli harvadel juhtudel annab see tuksi minemine mingi veakoodi, kuid on sellist asja ette tulnud
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: L Apr 21, 2012 9:06
- Asukoht:
- Auto:
Tollel deto andurit kui sellist pole.
See mootorijuhtimise süsteem mis sul peal on peaks tunnetama detonatsiooni süütekasseti abil läbi küünalde.
Küünlad peavad olema ettenähtud NGK küünlad sellele mootorile.
Võib ka lihtsalt olla, et su süütekassett annab saba, üli harvadel juhtudel annab see tuksi minemine mingi veakoodi, kuid on sellist asja ette tulnud
Okeii. Aga oskad öelda mis küünal peaksid seal olema. Praegu mingid ngk küll aga täpset koodi ei tea.
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: L Apr 21, 2012 9:06
- Asukoht:
- Auto:
BCPR6ES / BCPR6ES-11, viimane number näitab elektroodi vahet 1.1mm, see peab olema 1.0mm.
BCPR7ES / BCPR7ES-11
Nr.7 on pigem kiiremaks sõiduks.
Vaatasin järgi peal on BCPR7ES. Ja väga uueväärsed küünlad.
Aga kujutab see viga mootorile mingit ohtu ka või ei ?