garret gt 17

Vasta
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#1

Kas on siin keegi nii teadjamees ja oskaks mulle õelda, kui suure jõuga (njuutonid) peab keerama gt17 turbo ratta võlli külge? Ja kas on võimalik kuskil millegagi kontrollida kui kinni või lahti on katalüsaator? Ei tahaks riskida peale turbo remonti, et umbes katalüsaatori pärast pean hakkama uuesti turbot remontima.

Tänud teadmisi ja soovitusi jagamast!
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Eeeeemmmmmm....
Mida sa nüüd täpselt teada tahad?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Kirjapilt eeldab, et turbo peaks kuhugi pooltelje külge käima..:) Aga ma arvan, et mõeldakse siiski turbo sees mõne "ventilaatori" võlli külge kinnitamist.
Üldiselt sellisel ise lammutamisel läheb too asi balansist välja ja tulemus on ikkagi prügikastikaup.

Katalüsaatori umbesoleku tuvastamist seletab ehk keegi teine...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
looderdaja
Postitusi: 298
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#4

No kirjutan, et turbo võll ja turbo ratas peaksid omavahel kuidagi kokku saama. Panen illustreerivate piltide lingid ka, loodan, et linkide alt näete õigeid pilte. http://prntscr.com/1p51mm see siis on võll mille külge peaks käima http://prntscr.com/1p51uj selline asi. Ühe pisikese mutriga. Ballantsi on ju aetud nii turbo ratas kui ka võll ja muud vidinad eraldi võetuna. Seega peaks need kokku pannes olema ballantsis. Kasutagem vähem fantaasiat ja ärgem otsigem garret turbost ventilaatorit või pooltelge :cool:
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#5

Balanseeritakse kogu kassett koos. Pmst on tähtis, et ei pööraks aksiaal laagreid ja kompressori ratast võlli suhtes paigast ära. Nii nagu nad koos olid, nii nad peavad samal joonel kokku minema.
Kui midagi vahetad - muudad, tuleks uuesti tasakaalustada.

Edit:
Torque the compressor nut to 18-20 in-lb (that's INCH-pounds NOT foot-pounds) Then continue to rotate the nut an ADDITIONAL 90 to 110 degrees.
Vasta