Sai paar nädalat tagasi VMis uut 9-5 vaadatatud ja katsustud ning üldmulje väga kahvatu. Väljast meeldis mulle auto nina (s.o lihtsalt minu seisukoht), kuid tagumine ots on ikka suht õnnetu- väga Toyota camry moodi (vana mudel).
OK, kuna universaal on alati mu lemmik olnud, siis seda ma ei näinud ja seisukoht puudub. Piltidel tundub univrsaal selgelt huvitavam.
Seest tundusid istmed paremad. See oli küll aero, mida ikka väga lähedalt näppisin, kuid loodetavasti on ka teisel sama head. Milles kõige enam pettusin oli sisu materjal. Ikka selge plastik oli ja kuidagi väga külm ja kõva. Olime koos ühe teise 9-5 kutiga (aero) ja imestamist ikka oli. Käisime vanast- uute jne. Mulje langes kogu aeg ja kui selline hõbedane armatuur oleks puudunud, siis seda masinat mingi seitsme sajaga ma küll ei ostaks. Kuigi üldse on kuidagi imelik, et konkurentideks nimetatakse Audit ja Bemarit, kuid välja lastakse selline kökk. Tegelikult lugesin kuskilt ärilehest, et see margi üleshaipimine on GMil ebaõnnestunud ning see ka põhjus võimaliku margi sulgemise suhtes.
p.s sisaldab ainult minu arvamust.
Uus 9-5
Sai ka olude sunnil miski nädal tagasi VM-s käidud ja siis neid uusi asju vaadatud. Üldiselt jahh, allakäik SAAB-st Honda Civicuks, mis algas Sport Sedani turule toomisega jätkub täie auruga.
Ued 9-5 -d on minu jaoks täiesti isikupäratud juba.... sama hästi võib minna ja osta paraolümpialase või toyota... samasugused näevad välja. Samuti olen vaadanud AERO standard varustusastet uutel mudelite... well, jah. Kisub vägisi Opeliks ära
RIP.
Ued 9-5 -d on minu jaoks täiesti isikupäratud juba.... sama hästi võib minna ja osta paraolümpialase või toyota... samasugused näevad välja. Samuti olen vaadanud AERO standard varustusastet uutel mudelite... well, jah. Kisub vägisi Opeliks ära

- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kõnnin mina täna mööda Trt kesklinna tänavaid, harjumuspäraselt piilun ühe silmaga teeääres seisvaid autosid ning äkitselt näen, et… „ohhoo, kas tõesti uus 9-5 juba Trt tänavatele jõudnud”. aga siiski mitte, oli hoopis hyundai… vot selline lugu 





Algselt postitas: aljoga
kõnnin mina täna mööda Trt kesklinna tänavaid, harjumuspäraselt piilun ühe silmaga teeääres seisvaid autosid ning äkitselt näen, et… „ohhoo, kas tõesti uus 9-5 juba Trt tänavatele jõudnud”. aga siiski mitte, oli hoopis hyundai… vot selline lugu![]()
no ma ei tea. kui esimest korda tänaval nägin siis see asi küll nii hull ei tundunud, kuigi esmapilgul ei meeldinud eriti see facelift tagatuled on ehk natuke totakalt väiksed. teist korda nägin juba sõbra käes, kes seda asendusautona kasutas ja ütleme nii, et olin võlutud
Käisin täna 9-5 aerot näppimas. Tekitas nii positiivseid kui negatiivseid emotsioone.
Eestpoolt paistis täitsa OK. Esimene negatiivne mulje tekkis aga siis kui avasin ja sulgesin ukse - käsi tunnetas ja kõrv kuulis õhukest plekki. Sisse istudes oli aga päris mugav. Ruumi oli kenasti, eriti külgsuunas ja kõik oli käepärane. Erandiks aga imelik kliimaseade.
Sõitis vilkalt, vedas end sama reipalt edasi kui VägaTurbo, pidurdas veel äkilisemalt. Möödasõit 80->130 käis suisa momentaalselt. Rohkemat ei söandanud. Kiirel külgpõikel stabiilsus OK. Mineku ja stabiilsuse osas jäin väga rahule, müra oli ka talutav.
Sellise kujuga rooli oli mõnus käes hoida. Häiris aga väga imelikust plastmassist valmistatud ukse käepide ja konsooli plastmass (mõlemad kõvad ja "kõlisev-nagisevad"), armatuurlaua kate oli +/-, tagaustes oli disainile ohverdatud panipaikade mahutavust. Istmed olid aga mugavad nagu ikka, elektriline seadmine tuttav ja käepärane.
Tagasi tonnisesse istumisel meenusid aga märsõnad "massiivsus" ja "soliidsus" ning neist tulenev alateadlik turvalisustunne (võib olla põhjendamatu arvamus, et vanaisa auto pärandatakse pojapojale). Need jäid uues mudelis esmapilgul varjatuks (või puuduvaks?). Küllap kaugemas tulevikus ikka SAAB, aga eks näeb milline. Ega see uus 9-5 nüüd väga halba muljet ka ei jätnud. Positiivne oli kompuutri kütusekulu näit - väga tagasihoidlik number!
Eestpoolt paistis täitsa OK. Esimene negatiivne mulje tekkis aga siis kui avasin ja sulgesin ukse - käsi tunnetas ja kõrv kuulis õhukest plekki. Sisse istudes oli aga päris mugav. Ruumi oli kenasti, eriti külgsuunas ja kõik oli käepärane. Erandiks aga imelik kliimaseade.
Sõitis vilkalt, vedas end sama reipalt edasi kui VägaTurbo, pidurdas veel äkilisemalt. Möödasõit 80->130 käis suisa momentaalselt. Rohkemat ei söandanud. Kiirel külgpõikel stabiilsus OK. Mineku ja stabiilsuse osas jäin väga rahule, müra oli ka talutav.
Sellise kujuga rooli oli mõnus käes hoida. Häiris aga väga imelikust plastmassist valmistatud ukse käepide ja konsooli plastmass (mõlemad kõvad ja "kõlisev-nagisevad"), armatuurlaua kate oli +/-, tagaustes oli disainile ohverdatud panipaikade mahutavust. Istmed olid aga mugavad nagu ikka, elektriline seadmine tuttav ja käepärane.
Tagasi tonnisesse istumisel meenusid aga märsõnad "massiivsus" ja "soliidsus" ning neist tulenev alateadlik turvalisustunne (võib olla põhjendamatu arvamus, et vanaisa auto pärandatakse pojapojale). Need jäid uues mudelis esmapilgul varjatuks (või puuduvaks?). Küllap kaugemas tulevikus ikka SAAB, aga eks näeb milline. Ega see uus 9-5 nüüd väga halba muljet ka ei jätnud. Positiivne oli kompuutri kütusekulu näit - väga tagasihoidlik number!
Õnnestus ka uue 9-5 Aeroga sõita... mingi 300km täiesti vapustavat elamust!
Mõnned miinused mida leidsin, olid need vasaku käe all olevad nupud, mida pimedas ei näe.. (peeglite kokkulappimine, öörežiim ja udutuled)
Juhipoolne uks vilised, nagu oleks ära vajunud...
Hullumaja, ma tahan sellist endale!
:drink:
Mõnned miinused mida leidsin, olid need vasaku käe all olevad nupud, mida pimedas ei näe.. (peeglite kokkulappimine, öörežiim ja udutuled)
Juhipoolne uks vilised, nagu oleks ära vajunud...
Hullumaja, ma tahan sellist endale!
:drink:
Algselt postitas: tog
OT:Algselt postitas: KT100
Õnnestus ka uue 9-5 Aeroga sõita...
/.../
Hullumaja, ma tahan sellist endale!
:drink:
Ja-jaa - see see saabismi viirus on:mad:
Praegu seisab köögiakna all, homme viiakse ära, ilusamat autot siinkandis ei ole


Eile said VT-le suverehvid alla. Tunnen nüüd, et peaksin kommentaarima:
Nii oli see talverehvidega, nüüd nagu enam eriti võrrelda ei saa.
VT on kitsama talverehviga ikka päris palju energiat termilistesse protsessidesse jätnud.
Algselt postitas: tog
Käisin täna 9-5 aerot näppimas.
/.../
Sõitis vilkalt, vedas end sama reipalt edasi kui VägaTurbo,
Nii oli see talverehvidega, nüüd nagu enam eriti võrrelda ei saa.
VT on kitsama talverehviga ikka päris palju energiat termilistesse protsessidesse jätnud.

Algselt postitas: bankdoc
Tõsi, sama raadio oli peal ka kõrvaloleval Cadillacil ning ka uutel 9-3del ja Cadillac BLSil (sama auto tegelikult).
Cadillac BLS

Saab 9-3 SS/SC

Saab 9-5 III põlvkond

Ehk pigem 8 sarnasust - Cadillac BLS'il on:
- 9-3 SS/SC automaatkasti kang
- 9-3 SS/SC elektriakende konsool
- 9-3 SS/SC ukselingid + LOCK nupud
- 9-3 SS/SC Elektripeeglite juhtimisnupud
- 9-3 SS/SC tulede reguleerimisnupud
- 9-3 SS/SC ja 9-5 rool+roolinupud
- 9-5 kellad
- 9-5 kliima
[/list=1]
Olge lahked ja lisage veel sarnasusi
Kas keegi on mootorivalikuga kursis? Kui kõrvutada Cadillac BLS ning Saab 9-3 SC mootorivalik, siis on tegu peaaegu identsete koopiatega.
Seega, Saab pole surnud!!! Osta endale Cadillac ning saad endale SAABi!!!
terv, teager