Chiptuning Saabidele 50€

Turbod, jupid, vidinad...
ergoh
Postitusi: 139
Liitunud: P Jaan 27, 2008 2:46
Asukoht:
Auto: 9-3SC

#26

bensiinikulu kommentaare ka paluks:)

Mina ei ole küll mingisugust kütusekulu tõusu täheldanud.
Küll aga minek kordades meeldivam, vurrist tiba kasu kah nüüd.
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#27

Minu küttekulu on paranenud ehk siis maanteel 100 km h 6,5ja nt Tln Tartu kombineeritud Ca 7,4 niiet super super.

:notworthy:
13piisab
Postitusi: 470
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#28

no kas kellelgi midagi tõesti halvemaks läinud pole? Sellist asja eestlane ju juba naljalt enda teada ei jätaks? :P
See Sinu näidatud kõver tundub pigem V6 mootori oma olevat. Defineeri mulle "locost".

minu viga. Arvasin, et "locost" passib kõige kohta öelda, mis vähese raha eest palju rõõmu toob (sh turboauto chiptuning variandis, kus riistvara ei muutu. Mõtlesin seda) - aga ei ole nii. "Locost" on siiski vaid Cobra replicate ja laiendusena kõigi sarnaste redelautode üldnimetusena kasutusel.

aga igatahes edu. Ökosofti-uudiseid jään ma igatahes ootama. Ja-või kevadet, kui Saab talveunest ärkab ja lisahobuseid nõuab :)
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#29

Kui keegi veel tahab seda softi peale lasta siis tehke enne vs. peale softimist düno ka ära!
Näete sisetunde asemel reaalset numbrit :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 83
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#30

Kui keegi veel tahab seda softi peale lasta siis tehke enne vs. peale softimist düno ka ära!
Näete sisetunde asemel reaalset numbrit :)

anna mingi link vms kus seda Tartus tehakse, kuidagi ei suuda leida... :freak:
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#31

Kui keegi veel tahab seda softi peale lasta siis tehke enne vs. peale softimist düno ka ära!
Näete sisetunde asemel reaalset numbrit :)

anna mingi link vms kus seda Tartus tehakse, kuidagi ei suuda leida... :freak:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=23113
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#32

Kuna hetkel huvi väikseks jäänud, siis teeks äkki nii, et kuni 15.09 on hinnaks 35 € :cool:

Soovid ja päringud endiselt postkasti.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#33

Küsiks hoopis vahele, et kuidas peale softi kirjutamist masinatel cruise töötab? Kas väga jõnksutab?
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#34

Küsiks hoopis vahele, et kuidas peale softi kirjutamist masinatel cruise töötab? Kas väga jõnksutab?

Algusest jõnksutas täiega, pärast läks rahulikumaks, kuid ikkagi pole nii sujuv, kui originaalis.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#35

Algusest jõnksutas täiega, pärast läks rahulikumaks, kuid ikkagi pole nii sujuv, kui originaalis.

Miskitpärast ma seda arvasin :)
Ei saa alati nii, et arvuti teeb kõik ette taha ära ... ;)
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#36

Kas keegi (sina) oskab siis selle jõnksutamise siluda?
:eureka:
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#37

Kas keegi (sina) oskab siis selle jõnksutamise siluda?
:eureka:

Ikka ... Aga ... Pöördu garantiisse ... Loodetavasti saad ka sealt abi :)
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 83
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#38

mis teema selle cruisega on, kas keegi valgustaks... chipi tuuning keerab cruise peeti?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#39

Sellega on nii, et kui mapid on kehvasti kalibreeritud, siis tekib selline jõnksutamine sisse.
Ausaltöeldes ei meenu, et oleksin kasutajaga Executive äri teinud - saatsin talle vastava päringu selle kohta.

Kuigi jah, ühe inimesega oli sama probleem aga see sai lahenduse. Teistelt pole veel sellist vastukaja saanud...

Ja Homersimpsoni rahustuseks ütlen, et arvuti ei tee kõike ette-taha ära ;)
DemoK
Postitusi: 74
Liitunud: K Juul 22, 2009 22:58
Asukoht:
Auto:

#40

Mis teema sellega siis on kui lasta järgi aidata? Annab siis juurde minekut ja teeb naerus näo ?
Ning mis siis selle asja kõrvalmõjud ka on ? Kus seda uhket töödtehakse ka ?
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#41

Ausaltöeldes ei meenu, et oleksin kasutajaga Executive äri teinud -...

bitchipil on õigus, tegu pole tema poolt kirjutatud tarkvaraga ;)
Kirjutasin talle seletused siia postitamise kohta.

Ise mõtlesin, et põhjus on selles, et modifitseerimiseks oli võetud viiekäigulise käigukasti soft (endal on neljakäiguline).
Peale ECU vahetust käitus käigukast ehmatavalt, hiljem läks aga paremaks, kuid käikude vahetus pole ikkagi nii sujuv, nagu oli enne (eriti allapoole vahetamisel).
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#42

Soft jääb sama, mis oli algselt, kuid muudetud kujul.
Äkki sa võtaksid vaevaks ja seletaksid veidi mida sa täpselt seal softis muudad?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#43

Ega eriti ei viitsi sellest seletada, muudan vajalikke asju. :eureka:


Kuid jätkuvalt pakun nimetatud teenust. Hind 50 EUR.
Nüüd olen rohkem Tallinnas ka.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#44

ega tartu ei satu ?
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#45

ja kas püsikiirusehoidja probleem sai korda?
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#46

On siis keegi ka reaalselt dynos tõdenud et on erinevust ja CO paigas ning mootor toimib korralikult? Mitte nagu siin alles VKM garaaži jõudis auto mis oli ühelt odavtuunijalt saanud softi ning suitses kui diiselrong enne surma. Enne kui raha loopima hakkaks, sooviks ka mingit tõestust.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#47

On siis keegi ka reaalselt dynos tõdenud et on erinevust ja CO paigas ning mootor toimib korralikult? Mitte nagu siin alles VKM garaaži jõudis auto mis oli ühelt odavtuunijalt saanud softi ning suitses kui diiselrong enne surma. Enne kui raha loopima hakkaks, sooviks ka mingit tõestust.
Kui kõik oleks tõesti nii ilus, et koguvõimsus kasvab, väändemoment kasvab, kütusekulu langeb jne ning sõlmede vastupidavus ei vähene...siis oleks Saabi tehas ise selle asja ära teinud. Minu jaoks liigituvad sellised teemad ühte patta nende kütusekulu langetavate kapslite, imemagnetite ja koonusfiltritega. Kui efektid on nii kergelt saavutatavad, siis miks küll tehakse insenerid neid asju juba kohe ära ei teinud?
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kasutaja avatar
SvenR
Postitusi: 269
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht: Võrumaa
Auto:
Kontakt:

#48

No minu jaoks on ka asi rohkem huumori teema, seepärast ka mingeid tõestatud numbreid küsingi. Kui tegu oleks asjaliku teenusega siis teeks teenusepakkuja ise oma demomiseks "before and after" mõne autoga ära:thumb:
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#49

Jutt käib küll Sebastiani softituuningust(CR performance) Kuid kütusekulu kahanemist ei märganud. Samas ei olnud ka kütusekulu tõusu märgata...
Tagumikudyno ja esirehvide elueale tuginedes oli võimsuse kasv päris korralik(9000nde 2.3 LPT 0.4bar- 1.3barile) Samuti sai üle mindud 9-5BPC klapile, mis toimetab sujuvamalt kui 9000nde t5 klapp.
Loomulikult teatud sõlmede eluiga väheneb kui tõstad võimsust(Väiksed garreti turbod ja nõrgemad sidurid) kuid kui need veidikene kangemate vastu vahetada, siis peaks olema muretu sõit. Mul vähemalt on olnud.
Ühel masinal on olnud juba pea 4 aastat Sebi soft peal, korra olen turbot pidanud vahetama, kuid vana oli ka tundmatu ajalooga.
Imemagnetite ja muude tiluliludega ei liigitaks korraliku softituuningut EALESKI. Aga noh, eks sellest saad aru siis, kui ise enda nahal seda koged.

EDIT: (Saabu14jr) Juhtusin kogemata Saabu kasutajaga sees olema:red:
rala
Postitusi: 103
Liitunud: P Jaan 30, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#50

Mina lasin kunagi enda masinale stage 1 peale panna. Sõitsin siis Tartust Rakverre, püsikas peale, linnapiiril nullisin küttekulu. Tagasi tulles siis uue softiga sama tee tagurpidi. Võttis kütust 0,1L/100km peale vähem. Dünos kahjuks enne ei käinud. Peale chipi sai käidud ja mälu järgi oli kw mõni rohkem isegi kui tehasest väljudes passi löödi. Siiamaani pole miskeid anomaaliaid ka täheldanud, kõik toimetab ilusasti.

Alar
Vasta