Nõnda, auto on minu käes olnud juba pea neli kuud ja emotsioonid on ülivõrdes:thumb:
Vahepeal sain omale 2008 masinalt uue DI-kassetti ja sellega vabanesin veakoodidest. Kuid siiski siiski, kohe lõi uuesti armatuuris mootoritulukese põlema ja auto hakkas sõidu ajal vigurdama (kergelt kakkus gaasipedaali järele andes). OBD näitas uut veakoodi, nimelt lambda anduris mingi kala. Sai siis kapoti all uuritud andurite pistikuid, ega need katki või ussitanud pole, ja mõõdetud. Kõik paistis tiptop olema. Kuid ma leidsin ühe lahtise vaakumvooliku, mis tagantjärele mõeldes tõenäoliselt probleeme tekitaski. Siiamaani on asi ilusti töötanud ja auto on veakoodi vaba
Lisaks kruvisin külge töötava xenon-ploki ja panin uued xenon pirnid. Tuled põlevad nüüd kenasti. Ainult et....nüüd põleb armatuuris xenoni veateada, kui xenonid ei põle. Panen xenonid põlema, kustub veateade ära. Googeldasin, aga ei leidnud kedagi, kellel oleks sama viga olnud.
Kuna mul pole varem xenontuledega autot olnud, siis ma ei oska ka hästi hinnata, kas tuled näitavad õigel kõrgusel, või äkki on nad suunatud vea tõttu (kõrguseregulaator?) täiesti maha. Kuidas seda hinnata? Samas...kui xenonid põlevad siis ta ju ei näita viga ja peaksid põlema õigel kõrgusel?!?! Nokk kinni saba lahti:wall:
Kuna näpud ikka ilusate ilmadega sügelevad, siis panin uue õhufiltri, tupsutasin õliga põhja all erinevaid mutikaid (et ikka rooste ei lähe), tegin tagumise kojamehe korda (uus luud ja torkisin klaasipesu nippli tühjaks, see oli ala 20cm paksu ja kõva jura täis, seda pidi lausa välja puurima, ajakulu 6h), uued esimesed kroomist suunatulepirnid, puhastasin ära ka drosselklapi ja MAF sensori, uus korralik aku Exide Premium 77Ah 760A ja panin tagumise numbri kahepoolse teibiga kinni (palju kenam kohe).
Mingi aeg tahaks jahutusvedeliku ära vahetada, too juba ebamäärast värvi ja koos sellega ka ehk uus termostaat, üks vahetamine. Samuti ootab vahetamist plokikaane kambri tihend ja väikestviisi unistan silikoon vaakumvoolikutest.
